bradacalin Postat Iunie 6, 2006 Partajează Postat Iunie 6, 2006 A lucrat cineva vreodata cu dif-uri sinevox pe aci? asa arata..am nevoie de o sugestie de volum...am cautat parametrii dar evident nu i-am gasit :( :(( tre sa dau restart sa pun poza.. Link spre comentariu
Vizitator Andrei.Hrubaru Postat Iunie 6, 2006 Partajează Postat Iunie 6, 2006 asteptam poza Link spre comentariu
Vizitator Andrei.Hrubaru Postat Iunie 6, 2006 Partajează Postat Iunie 6, 2006 membrana kevlar ?eu fara parametri sunt un om mort, nu am cum sa te ajut :toimonster: ar trebui sa-i masori totusi, cred ca Vasile stie cum, din cate am inteles a mai ajutat pe cineva (contracost parca). daca greseasc mea culpa :finga: Link spre comentariu
bradacalin Postat Iunie 6, 2006 Autor Partajează Postat Iunie 6, 2006 poi nu prea vad eu cum ar putea el sa-i masoare...kevlar se cheama materialul ala? e un fel de carton...la cat sunt eu de incepator asa-l numesc..in phine pe magnet scrie sinexox 200/100 impedance 4 ohmi si max music 100w Link spre comentariu
Vizitator Andrei.Hrubaru Postat Iunie 7, 2006 Partajează Postat Iunie 7, 2006 da-i un PM lui Vasile - e cel cu multe posturi si cel care detine acest forum :yawinkle: - si vezi ce spune si el :rock: macar cativa parametri daca ii afli tot e bine. Link spre comentariu
Vizitator palocsay Postat Noiembrie 4, 2012 Partajează Postat Noiembrie 4, 2012 Folosesc 2 difuri SINEVOX din 1996 ,diam 12"(30 cm)/8 ohm,model 150B,sasiu tabla,sunt montate in incinte "Unitra 140W";au fost folosite (in sali) la nunti(cu DJ),majorate,etc.,o medie de 40 evenimente pe an.Le-am actionat cu amplif Panasonic/Technics vechi de120W/8 ohm/canal ,sau cu un Yamaha A-720 care are tot cam pe acolo puterea.Nu am avut nici o problema cu ele niciodata.Nu stiu cine le-a fabricat,dar este de laudat . Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont