Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Ajutor la niste difuzoare Sinevox

bradacalin

Postări Recomandate

A lucrat cineva vreodata cu dif-uri sinevox pe aci? asa arata..am nevoie de o sugestie de volum...am cautat parametrii dar evident nu i-am gasit :( :(( tre sa dau restart sa pun poza..

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 6
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• bradacalin

3

Zile populare

Top autori în acest subiect

Vizitator Andrei.Hrubaru

membrana kevlar ?eu fara parametri sunt un om mort, nu am cum sa te ajut :toimonster: ar trebui sa-i masori totusi, cred ca Vasile stie cum, din cate am inteles a mai ajutat pe cineva (contracost parca). daca greseasc mea culpa :finga:

Link spre comentariu

poi nu prea vad eu cum ar putea el sa-i masoare...kevlar se cheama materialul ala? e un fel de carton...la cat sunt eu de incepator asa-l numesc..in phine pe magnet scrie sinexox 200/100 impedance 4 ohmi si max music 100w

Link spre comentariu
Vizitator Andrei.Hrubaru

da-i un PM lui Vasile - e cel cu multe posturi si cel care detine acest forum :yawinkle: - si vezi ce spune si el :rock: macar cativa parametri daca ii afli tot e bine.

Link spre comentariu
  • 6 ani mai târziu...
Vizitator palocsay

Folosesc 2 difuri SINEVOX din 1996 :da ,diam 12"(30 cm)/8 ohm,model 150B,sasiu tabla,sunt montate in incinte "Unitra 140W";au fost folosite (in sali) la nunti(cu DJ),majorate,etc.,o medie de 40 evenimente pe an.Le-am actionat cu amplif Panasonic/Technics vechi de120W/8 ohm/canal ,sau cu un Yamaha A-720 care are tot cam pe acolo puterea.Nu am avut nici o problema cu ele niciodata.Nu stiu cine le-a fabricat,dar este de laudat :aplauze .

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare