Vizitator emi Postat Iunie 5, 2006 Partajează Postat Iunie 5, 2006 Nu e nevoie neaparat de doua infasurari. E suficienta o infasurare: un capat e masa (gnd), iar de la celalalt capat pleaca DOUA DIODE : una sa dea plus,una sa dea minus...E cam...simplu...nu? Evident se pun si condensatorii de filtraj-dublii fata de redresarea in punte...Succes! Link spre comentariu
one Postat Iunie 5, 2006 Partajează Postat Iunie 5, 2006 Oare de ce se complica lumea cu infasurare dubla?Ce mai conteaza niste brum acolo?Oare de ce mai au masinile 4 roti ca ar merge si cu 3 ? Link spre comentariu
Nemesis Postat Iunie 5, 2006 Partajează Postat Iunie 5, 2006 Daca e vorba de alimentat un preamplificator , filtru activ etc , deci ceva ce consuma putin e buna metoda cu dublorul . Eu am folosit un dublor pt a alimenta un preamplificator cu un AO si n-a aparut nici un brum din cauza asta .Intr-adevar e mai comod si economic sa folosesti un traf cu priza mediana dar daca ....nu ai asa ceva la indemana,dublorul poate fi o solutie buna (macar temporara) . Link spre comentariu
Vizitator emi Postat Iunie 6, 2006 Partajează Postat Iunie 6, 2006 Iata ca sunt si altii care stiu ca un consum e sprijinit DE CONDENSATORI si DE DIODE .Daca n-ai infasurari la dispozitie-si deci pui O DIODA pe sens-PUI IN SCHIMB CAPACITATE DUBLA -SI GATA! Se obtine ACELASI brum ca si cu doua infasurari...Deci...merge masina si cu 3 roti...daca stii sa calculezi ...unde se pune a treia roata...! Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum