Vizitator electromatic Postat Iunie 5, 2006 Partajează Postat Iunie 5, 2006 Daca aveti prin arhivele voastre, ajutati-ma si pemine cu o (niste) schema(scheme) de releu electronic de incarcare pentru motocicleta pe 6V (Simson, MZ)Sau daca stiti daca exista de vanzare pe undeva... Link spre comentariu
niq_ro Postat Iunie 5, 2006 Partajează Postat Iunie 5, 2006 daca e alternator poti folosi un releu de Trabant (de 6V), daca vrei sa-ti construiesti poti adapta unul de la http://www.niqro.as.ro/regtens.htm daca e dinam..e mai nasol Link spre comentariu
Vizitator electromatic Postat Iunie 5, 2006 Partajează Postat Iunie 5, 2006 daca e dinam..e mai nasolE mai nasolMultumesc, oricum :smt001 Link spre comentariu
Vizitator electromatic Postat Iunie 5, 2006 Partajează Postat Iunie 5, 2006 Daca aveti prin arhivele voastre, ajutati-ma si pemine cu o (niste) schema(scheme) de releu electronic de incarcare pentru motocicleta pe 6V (Simson, MZ)Sau daca stiti daca exista de vanzare pe undeva...Scuze, mi-a scapat: releu de incarcare pentru curent continuu, 6V Link spre comentariu
niq_ro Postat Iunie 6, 2006 Partajează Postat Iunie 6, 2006 esti tare la completarea asta.. unde ai vazut tensiune alternativa pe masini/motociclete?si alternatorul are o punte si tot tensiune continua se foloseste..banuiesc ca ai dinam :prayer: Link spre comentariu
Vizitator Zala Postat Iunie 6, 2006 Partajează Postat Iunie 6, 2006 daca e dinam..e mai nasolIntreb si eu ca nestiutoru' : de ce e mai nasol cu dinam? Deosebirea de alternator este ca dinamul e cu perii + colectori si redreseaza singur curentul prin miscarea mecanica. Alternatorul e o sigura perie fara colector si redresarea e cu diode. Daca vrei poti pune diode si la iesirea dinamului ca nu cred ca il incurca cu nimic. :yawinkle: Link spre comentariu
niq_ro Postat Iunie 6, 2006 Partajează Postat Iunie 6, 2006 era vorba de modul de reglare a tensiunii.. in fine.... am gasit o schema in almanahul Tehnium din 1988 :supz: Link spre comentariu
Vizitator electromatic Postat Iunie 6, 2006 Partajează Postat Iunie 6, 2006 esti tare la completarea asta.. unde ai vazut tensiune alternativa pe masini/motociclete?Mobra si altele, care au magnetou :goodman: Link spre comentariu
Vizitator electromatic Postat Iunie 6, 2006 Partajează Postat Iunie 6, 2006 era vorba de modul de reglare a tensiunii.. in fine.... am gasit o schema in almanahul Tehnium din 1988 :supz:Mulţumesc multAsta era Link spre comentariu
Vizitator yo3htw Postat Aprilie 19, 2007 Partajează Postat Aprilie 19, 2007 era vorba de modul de reglare a tensiunii.. in fine.... am gasit o schema in almanahul Tehnium din 1988 :supz: :partyman: Link spre comentariu
draku Postat Aprilie 20, 2007 Partajează Postat Aprilie 20, 2007 poti incerca un conjunctor-disjunctor electromecanic pt 6V de la Trabant Link spre comentariu
Vizitator electromatic Postat Aprilie 20, 2007 Partajează Postat Aprilie 20, 2007 poti incerca un conjunctor-disjunctor electromecanic pt 6V de la Trabantpai chestia e ca eu voiam electronicoricum, am rezolvat deja, multumesc tuturor pentru ajutor :prayer: Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum