Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Alegere sistem...

Vizitator herrmann

Postări Recomandate

Vizitator herrmann

Buna ziua tuturor,sunt incepator si imi cer scuze daca am postat unde nu trebuie,as avea nevoie de ajutor sa aleg intre urmatoarele optiuni:Technicstechnics-sa-dv250-sb-dv250-sh-dv250-rs-dv250-technics-sh-eh-580-Logitechlogitech-z5500Sonysony-mhc-bx7Cam astea ar fi ce am in vedere achizitionarii,precizez ca sunt obsesionat cu bass-ul.imi place foarte mult bass-ul de subwoofer.Precizez de alfel si faptul ca sursa de sunet va fi un laptop Hp Compaq despre care nu stiu sa va dau detalii asta daca ajuta cu ceva in privinta Logitech-ului.Ma interesa in principal sa stiu c pareri aveti despre aceste sisteme din punct de vedere rezistenta,sunet,bass.si poate stie cineva sa imi spuna care din cele 2 Technics este mai puternic.Va multumesc anticipat pentru raspunsuri.

post-70557-139829507992_thumb.jpg

post-70557-139829507997_thumb.jpg

post-70557-139829508002_thumb.jpg

post-70557-139829508008_thumb.jpg

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 11
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• gabiferaru

2

• zal

2

• adicontakt

2

• anddy

1

Top autori în acest subiect

Imagini postate

titlul nu e concludent , trebuie sa fie cat de cat explicitsiteuri de genul o,kazii sunt considerate reclama, asa ca sunt blocate daca acuma dai click pe linkuril puse de tine nu se deschide nimicposteaza modelul amplificatoarelor eventual un alt link , sau chiar linkul producatorul (zic eu ca e cel mai bine)succes

Link spre comentariu