Vizitator Daniel_ Postat Octombrie 17, 2012 Partajează Postat Octombrie 17, 2012 Am ars circuitul electronic al ventilatorului si am nevoie de un montaj pt alimentarea lui. Statorul are 2 bobine. Link spre comentariu
popa ionut Postat Octombrie 30, 2012 Partajează Postat Octombrie 30, 2012 Eu zic ca iti iei alt ventilator...nu cred ca ai vrea sa faci un asemena circuit... Link spre comentariu
Vizitator Daniel_ Postat Octombrie 30, 2012 Partajează Postat Octombrie 30, 2012 Stiu ca asta ar fi cea mai simpla metoda, ideea e ca ma intereseaza cum si daca se poate marii rpm inlocuind circuitul electronic.. Link spre comentariu
Mircea Postat Noiembrie 1, 2012 Partajează Postat Noiembrie 1, 2012 Cred ca ar trebui sa consideri ca RPM-ul este limitat de constructia mecanica a motorului. Adica, nu poti sa mergi prea mult peste ceea ca fabricantul a conceput, decat daca distrugerea motorului nu este o problema Link spre comentariu
Vizitator Daniel_ Postat Noiembrie 1, 2012 Partajează Postat Noiembrie 1, 2012 Distrugerea lui nu este o problema, macar la 3000 de rpm sa reusesc sa-l duc, este suficient fata de cum era din fabrica, 1800 rpm.. Link spre comentariu
Dr.L Postat Noiembrie 1, 2012 Partajează Postat Noiembrie 1, 2012 Turatie mai mare = cond mai mic. E un singur electrolitic pe placa de comanda Link spre comentariu
Vizitator Daniel_ Postat Noiembrie 1, 2012 Partajează Postat Noiembrie 1, 2012 Am retinut treaba cu condensatorul dar, eu am placa arsa..mai exact mi s-a ars jucandu-ma cu plusul de la alimentare prin toate lipiturile circuitelor , am renuntat la ea eliminand-o brutal din ansamblu cu un patent lasand doar bornele bobinei intacte in urma procesului de "dezasamblare". Acum imi trebuie un alt montaj pt pornirea ventilatorului.. Link spre comentariu
Dr.L Postat Noiembrie 1, 2012 Partajează Postat Noiembrie 1, 2012 Ia-l din alt ventilatorSau cauta pe google Link spre comentariu
Vizitator Daniel_ Postat Noiembrie 1, 2012 Partajează Postat Noiembrie 1, 2012 Am cautat pe internet inainte sa postez aici.. n-am gasit nimic convingator, am ajuns aici in speranta ca voi primii ajutor in problema mea. Am incercat cu o alta placa dintr-un alt cooler de 2200 de rpm si nu a functionat.. Link spre comentariu
Dr.L Postat Noiembrie 1, 2012 Partajează Postat Noiembrie 1, 2012 Pai placa trebuie montata in interior,ca are un senzor hall (magnetic), pt a citi pozitia elicei (care are un magnet) si a da corect comanda Link spre comentariu
Vizitator Daniel_ Postat Noiembrie 2, 2012 Partajează Postat Noiembrie 2, 2012 "M-a lovit" un gand ca ar trebui montanta aproape de campul magnetic al rotorului dar..am ars si placa aia, tot cu alimentarea pusa pe toate circuitele placii, pe langa asta..n-am putut scoate statorul din suport, cred ca e lipit de carcasa si n-am vrut sa mai fac vreo dracovenie sa-l stric si p-ala..Un montaj simplu cu un numar mic de tranzistori cred ca ar reusi sa porneasca ventilatorul.. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum