Vizitator Postat Octombrie 14, 2012 Partajează Postat Octombrie 14, 2012 Va salut!Rog pe cineva, sa-mi spuna unde se gasesc bujii NGK, ce pret au si daca se potrivesc la Golf4, 1.6, 16v, AZD?Eventual un cod al acestora. Multumesc! Link spre comentariu
philipo4you Postat Octombrie 14, 2012 Partajează Postat Octombrie 14, 2012 NGK este un fabricant de bujii.Poate face bujii compatibile cu motorul pe care l-ai descris.Trebuie sa mergi la un vinzator de piese auto cu seria de sasiu a masinii si iti poate spune daca iti aduce bujii produse de NGK. Link spre comentariu
Vizitator barcaruc Postat Noiembrie 12, 2012 Partajează Postat Noiembrie 12, 2012 Daca tot doresti NGK,intra pe http://www.ngk.com introduci datele masinii tale,si iti recomanda ei. La masina mea,au costat sub 50 ron toate 4 bujiile. Ai grija ca iti da 2-3 produse,bujii mai calde sau mai reci,iti alegi ce crezi tu ca e potrivit pentru stilul tau de condus. te duci cu codul extras de pe site la un magazin auto,si ti le aduce in 24 ore daca nu cumva au deja pe stoc. Optim ar fi sa iei si niste masuratori de bujii,sa vezi ce distanta intre electrod ai,sa nu fie deformata. Cred ca deja vin din fabrica bine puse,deci slabe sanse sa nu fie potrivite. Link spre comentariu
bibanu47 Postat Decembrie 1, 2012 Partajează Postat Decembrie 1, 2012 Salut, Ai aici tipurile de bujii compatibile cu motorul tau,ultimile sunt NGK : http://i45.tinypic.com/25yztz9.jpg Link spre comentariu
Vizitator Postat Decembrie 4, 2012 Partajează Postat Decembrie 4, 2012 Va salut!Observ ca pe 2 siteuri mi se recomanda 2 feluri diferite de bujii NGK.Unele cu 3 electrozi (BKUR6ET-10), unele cu 1 electrod (PZFR6J-11).Asadar, ce iau domnilor ???Multumesc !!! Link spre comentariu
Vizitator barcaruc Postat Decembrie 4, 2012 Partajează Postat Decembrie 4, 2012 Strict parerea mea,as merge pe ce ai mai avut,daca a functionat de ce sa schimbi?Oricum daca treci la 3 electrozi de la 1 electrod sa nu te astepti la 3x performante in exploatare,consum 1/2 sau masini zburatoare. Din ce stiu,3 electrozi sunt mai durabili,dar in cazul NGK si 1 electrod e suficient,vezi modelele IRIDIUM,doar ca mult mai scumpe. Daca tot schimbi bujiile,poate e o idee sa schimbi si fisele,eventual unele ecranate cat mai bine. Eu cind am schimbat bujiile pe masina mea,am avut surpriza sa vad ca una din cele vechi era decalata la distanta catod-anod,si motorul murea de multe ori fara sa stiu de ce. Dupa asta,a mers asa cum trebuie,cred ca asta e tot ce ne dorim la masini,nu sa se transforme in cine stie ce Porsche.Daca ai bani,si vrei sa faci un studiu pentru umanitate,cumpara cele 2 seturi,cu 1 electrod si cu 3,noteaza date inregistrate cu fiecare,si lumineaza-ne Adica,turatie la diverse viteze,consum,timp de aprindere motor in pornire cald/rece,si poate alte idei care iti vin in cap si par utile. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum