Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Motoras vacuum


Vizitator six

Postări Recomandate

salutaream o problema cu motorasul de vacuum de la inchiderea centralizata a unui mercedes. mai exact s-au cam tocit carbunii si nu prea mai merge.. aveti idee unde gasesc carbuni pt. el ca am fost pe maica domnului la toate magazinele si nu tine nimeni carbuni pe acolo :84 sau motorul cu totul pe unde pot sa gasesc / sau un motor asemanator care sa faca vacuum?daca iau un compresor d-ala chinezesc cel mai mic de umflat roti, ii scot motorasul si-l pun in locul astuia merge in ambele sensuri? adica sa traga si sa sufle? banuiesc ca treaba cu inversatul polaritatii o face electronica din tot ansamblul in care se afla motorasul asta..pun si 2 poze cu periile si motorul..

post-28472-139829505976_thumb.jpg

post-28472-139829505982_thumb.jpg

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 16
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • doru3160

    6

  • viopa

    2

  • gaby

    1

  • sebi

    1

Top autori în acest subiect

Imagini postate

este un W210 din 1996.. la shrot gasesc doar toata cutia cu electronica + motorasul la 100-150 euro.. mi se pare cam mult daca pot schimba carbunii cu cativa zeci de lei.. sau pune alt motor nou..plus ca de la dezmembrari pot sa iau unul cu carbunii in aceeasi stare sau care sa crape peste 1 luna chiar daca merge de proba..asa arata si toata pompa

post-28472-139829505991_thumb.jpg

Link spre comentariu

La cum arata suportul port perii,mai ca merita sa schimbi tot ansamblul...e putin probabil sa gasesti unul la fel de chinuit ca asta,care nu cred ca e la prima interventie...Lamele elastice au fost grosier lipite cu cositor,chiar perii originale daca gasesti,ma indoiesc sa mai poti stabili presiunea de contact ideala,la care motorasul sa functioneze normal,ori vor presa mai tare,si se vor uza prematur,ori nu vor face contact ferm,si vor uza colectorul in scurt timp,deci oricum ai da-o,tot nasol iesi prin carpirea acelui motor,si o sa ai emotii la fiecare actionare.Merge inlocuit si motorasul,cu alta trasnaie,dar trebuie adaptat mecanic,lucrul cel mai dificil,si apoi,curentul consumat va trebui sa fie sensibil egal cu cel original,pt ca daca e mult mai mare,risti sa mergi cu defectul mai departe pe comanda.Poti incerca si cu alt tip de pompa de vacuum tot de pe la auto(dezmembrari),ca daca n-o fi de mertan,nu cred ca o sa tuseasca.

Link spre comentariu

Daca am spus "dezmembrari" am avut in vedere unul bun(cu tot cu pompa de vacuum),nu obligat NOU(sau mai bun decat ce ai acum,ca daca e sa ma iau dupa poze nu prea mai ai mare lucru),iar de la compresoare vei putea folosi doar motorasul in conditiile spuse mai sus,adica sa aiba un consum de curent comparabil cu al tau si sa poti sa-l convingi sa-ti antreneze pompa de vacuum existenta(adaptare mecanica la locul faptei),pt ca daca vrei sa folosesti ansamblul cu totul,nu vei reusi sa faci decat presiune,vacuum mai greu(cu un compresor)...nu ca nu ar fi posibil,dar majoritatea compresoarelor vazute de mine,nu pot fi adaptate pe aspiratie cu un stut ca sa poti folosi si "partea de vacuum".

Link spre comentariu

E mai elegant,dar si asta presupune ceva cheltuiala(in afara de munca,demontarea celor 4 portiere,basca porbagajul),mai repede,adapteaza un platou de la alt motor electric,la cel pe care il are acum macelarit,dar si asta presupune achizitia unui alt motor,si cine stie cat si-a propus sa cheltuie pt remedierea problemei...

Link spre comentariu

pai am mai zis, tot ansamblul (cutia neagra) care contine motorasul si ceva cablaje costa la dezmembrari in jur de 100-150 euro.. ceea ce mi se pare mult in condiitile in care pot adapta / schimba doar motorul..iar de schimbat sistemul cu actuatoare electrice, nu e rentabil, trebuie trase fire, desfacute toate fetele de usi si adaptate tijele pe acolo + ca e foarte posibil sa se miste destul de greu broastele actuale pe vacuum fata de cele electrice..

Link spre comentariu

Motorul face corp comun cu pompa de vacuum,deci ma indoiesc sa-l poti schimba,chiar daca l-ai avea in mana...in schimb cu capacul port perii e cu totul altceva,ca ala e "mesterit" la tine,si unde poti incerca sa schimbi nu doar periile,ci port periile cu totul(de la alt motor),si pastrezi centrarea si prinderea originala,dar ca orice operatie de acest gen presupune si un risc de nereusita pe care singur ti-l iei in calcul,si te pregatesti de ce-i mai rau,cumpararea sistemului original,sau inchiderea... altfel decat centralizata,ca la vechea dacie.

Link spre comentariu

bun.. si unde gasesc un capac d-asta? sau unde sa caut?

Mergi frate la dezmembrari si cauta ceva asemanator,sau cauta o unitate cu electronica belita,ca tie doar pompa cu motor iti trebuie,sau vezi pe la aia poate au ceva asemanator cu ce iti trebuie de la alta marca,mergi in targul de vechituri si vezi motoare care sa aiba cam aceleasi caracteristici mecanice/dimensiuni,le iei pe nimic si le demontezi,vezi daca poti folosi ceva din ele si asta e...cine crezi ca-ti poate indica randul 2 si raftul 3 de unde sa poti culege un astfel de "agregat"?
Link spre comentariu

mda.. nu vroiam sa-mi indice raftul, ci ma gandeam ca cineva imi poate spune de unde pot lua o pompa de vacuum NOUA sau un echivalent.. un site / link era suficient :da ma gandeam ca se folosesc pompe d-astea si la alte aplicatii..in fine, o sa merg la dezmembrari dar iti zic din nou, aia imi vand toata unitatea nu doar motorul/pompa..

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări