Vizitator waingro Postat Octombrie 13, 2012 Partajează Postat Octombrie 13, 2012 Va ror frumos, sunt incepator si am nevoie sa stiu daca pot lega un bec auto 12V/65W Halogen la o sursa de calculator, la iesirea in placa de baza de 12V.Daca da, puteti sa-mi spuneti cam cat ar consuma sursa + becul in W la tensiunea de 220V?Becul imi foloseste pentru un acvariu de crescut plante.Multumesc anticipat. Link spre comentariu
Marian Postat Octombrie 13, 2012 Partajează Postat Octombrie 13, 2012 De ce deschizi 2 subiecte pe aceeasi tema, amandoua cu un nume gresit? Trebui si putintica rabdare atunci cand intrebam ceva pe forum, deoarece doar pentru ca intrebam de mai multe ori nu inseamna neaparat si ca primim raspunsul mai repede dar inseamna cu certitudine ca incalcam regulamentul!Mai multa atentie, deja ai primit raspuns la cealalta sectiune Link spre comentariu
Vizitator waingro Postat Octombrie 13, 2012 Partajează Postat Octombrie 13, 2012 De ce deschizi 2 subiecte pe aceeasi tema, amandoua cu un nume gresit? Trebui si putintica rabdare atunci cand intrebam ceva pe forum, deoarece doar pentru ca intrebam de mai multe ori nu inseamna neaparat si ca primim raspunsul mai repede dar inseamna cu certitudine ca incalcam regulamentul!Mai multa atentie, deja ai primit raspuns la cealalta sectiune Scuze pentru incalcarea regulamentului, a fost fara voie. De ce "nume gresit"? sursa nu este tot un transformator mai complex pana la urma?P.S. nu sunt obisnuit sa mi se raspunda ironic.multumesc Link spre comentariu