Vizitator Andrei.Hrubaru Postat Iunie 1, 2006 Partajează Postat Iunie 1, 2006 Salut,Hai sa ne imaginam ca sunt un amator, un necunoscator in materie de incinte si tot ce presupune constructia lor (hai ca nu e greu :finga: ) si sa zicem ca as vrea sa-mi construiesc o incinta, da ... chiar as vrea!!! :smt006 Si acum partea mai solicitanta :yawinkle: : ce as dori eu e sa punem la punct un mic tutorial legat de selectia de materiale de constructie, metode, scule s.a.m.d. pentru omul de rand, amator de produse D.I.Y.Cine imi da o mana de ajutor ? :partyman: Link spre comentariu
Extasy2525 Postat Iunie 1, 2006 Partajează Postat Iunie 1, 2006 Parerea mea este ca omul de rand..care nu are treaba cu asa ceva si vrea sa faca ceva...poate pur si simplu sa ia 6 bucati de pal le imbina intre ele face cutiia...a pus difuzorul si gata boxa...pt un om care vrea sa faca ceva frumos..ma refer la design iti trebuie scule ...o freza, bormasina,un disc circular sau fierastrau pendular,surubelnitze si alte chesti minore....oricum daca vrei safaci ceva misto ai nevoie si de bani sa iei sculele astea sau in cel mai bun caz sa le ai tu deja Link spre comentariu