franzm Postat Ianuarie 7, 2020 Partajează Postat Ianuarie 7, 2020 Poftim. Sau direct. Link spre comentariu
Liviu Mace Postat Ianuarie 7, 2020 Partajează Postat Ianuarie 7, 2020 Am gasit si eu aceste caracteristici , am gasit chiar caracteristicile de proiectare care sunt vreo 10 dar eu nu le pot interpreta intrucat eu am facut o facultate mecanica . Multumesc oricum ! Am sa caut SB1100 sau BAT41 . Link spre comentariu
Nostalgic Postat Ianuarie 8, 2020 Partajează Postat Ianuarie 8, 2020 Poti folosi si 1N4148 care e mult apropiata ca parametri. Daca vrei neaparat D223 , am doua piese , vi le trimit gratis. Link spre comentariu
Liviu Mace Postat Ianuarie 9, 2020 Partajează Postat Ianuarie 9, 2020 Va multumesc pentru informatie si pentru oferta . Incerc sa fac schema cu cat mai multe piese rusesti ( ptr. ca si TULA e tot ruseasca ) . Am o disputa cu cineva care are un HARLEY . "Daca-i bal , bal sa fie !" Link spre comentariu
Liviu Mace Postat Ianuarie 13, 2020 Partajează Postat Ianuarie 13, 2020 Un traf executat intr-o oala de ferita (din doua piese identice) este mai bun ca unul facut (cu aceleasi numar de spire si diametru) pe un inel (tor de ferita) cu acelasi diametru exterior sau tole E+I cu aceeasi sectiune (interioara) ? Oala de ferita poate fi asamblata cu un surub de alama prin centrul ei ? (exista o gaura D5) Link spre comentariu
Liviu Mace Postat Ianuarie 25, 2020 Partajează Postat Ianuarie 25, 2020 Tiuie convertizorul (oala de ferita este stransa dar bobinajul nu este impregnat , carcasa este din plastic) . Am 290Vcc debitati pe un bec cu neon . Incerc sa cumpar un miez E55 si sa refac traful . E de durata . Sfaturi ? Link spre comentariu
Усилитель Postat Ianuarie 25, 2020 Partajează Postat Ianuarie 25, 2020 Dacă frecventa e mica se aude din tiuit, indiferent de impregnare, și stațiile IEMI tiue din sursa și aveau traf impregnat.... Link spre comentariu
Liviu Mace Postat Ianuarie 29, 2020 Partajează Postat Ianuarie 29, 2020 Multumesc ptr. informatie . Am modificat , si am facut alta schema cu 2N3055 . Are 352 Vcc iar prin strangerea mai puternica a celor 2 jumatati de oala s-a diminuat tiuitul . Practic datele trafului sunt pentru aceasta schema (inca nu am datele de la traful rusesc) . Lucrez sa modific carcasa pentru noua schema , montez convertizorul in carcasa si continui probele pentru partea de cmanda . Link spre comentariu
Vizitator Postat Ianuarie 30, 2020 Partajează Postat Ianuarie 30, 2020 Daca este vorba de Dacia 1300 nu recomand deloc acest tip de aprindere electronica. Dupa un timp destul de scurt de functionare se strapung fisele sau capacul distribuitorului. Pentru Dacia 1300 este buna doar aprinderea electronica care inlocuieste platinele de la distibuitor (cu senzor magnetic). Odata reglata te tine o vesnicie. Link spre comentariu
validae Postat Ianuarie 30, 2020 Partajează Postat Ianuarie 30, 2020 Pentru pornire pe timp de iarnă aprinderea rusească era imbatabilă, fiindcă asigura scânteie puternică şi la tensiune de alimentare sub 9V.Din punctul ăsta de vedere aprinderile ulterioare cu senzor nu se puteau compara cu ea, chiar dacă erau foarte fiabile.Am avut şi aprindere capacitivă rusească şi tip Gotronic, cu senzor inductiv.Am dat Dacia la fier vechi cu aprinderea tip Gotronic funcţională, dar cea care m-a impresionat mai mult a fost cea cu descărcare capacitivă. Link spre comentariu
vio2007 Postat Ianuarie 31, 2020 Partajează Postat Ianuarie 31, 2020 (editat) La 29.01.2020 la 20:23, Liviu Mace a spus: (inca nu am datele de la traful rusesc) . Nu am gasit documentatie despre aprinderea Elektronika -1M,cred ca este foarte veche. .................................................................................................................................................. http://msevm.com/library/mrb/index.htm Acceseaza linkul,apoi dai click pe 0724 (sau 0922,alta editie),este o carte cu scheme, asemanatoare cu schema din primele posturi.Ai date despre bobine,despre miez,cartea este in rusa.In a-II-a carte sunt scheme la 12V,dar si la 6V,vezi sa alegi schema la 12V! Dioda D223 areUinv 50V,50mA,frecventa 20Mhz Editat Ianuarie 31, 2020 de vio2007 1 Link spre comentariu
vio2007 Postat Ianuarie 31, 2020 Partajează Postat Ianuarie 31, 2020 (editat) Am gasit cartea Blocuri(dispozitive) electronice pentru automobile, la inceputul cartii este prezentata cu detalii aprinderea Elektronika 1M. http://publ.lib.ru/ARCHIVES/S/SINEL'NIKOV_Aleksandr_Hananovich/_Sinel'nikov_A.H..html Dati click pe [Djv-17.9M] aici sau in link !! Editat Ianuarie 31, 2020 de vio2007 Link spre comentariu
BRANCA Postat Ianuarie 31, 2020 Partajează Postat Ianuarie 31, 2020 Corect linkul.Sunt datele trafului aprinderii pt var simpla si M. Referitor D223 rusii dau echivalent 1N913.In principiu o dioda rapida,fast-ultrafast. Link spre comentariu
doru3160 Postat Ianuarie 31, 2020 Partajează Postat Ianuarie 31, 2020 Acum 15 ore, validae a spus: dar cea care m-a impresionat mai mult a fost cea cu descărcare capacitivă. Da, erau bune cat treaba era buna, dar cam distrugeau capacele distribuitorului. Se impuscau mult mai repede decat cu alte modele de aprindere. Eu cam de asta am dat jos una de pe Dacie, dupa ce mi-a distrus capacul delco in cateva luni. Link spre comentariu
validae Postat Ianuarie 31, 2020 Partajează Postat Ianuarie 31, 2020 Erau şi capacele de delcou proaste, asta e clar...iar scânteia dată era puternică, mai puternică decât în mod normal. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum