Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

masurarea adaptorului cu multimetru digital

Vizitator mihgeo

Postări Recomandate

Vizitator mihgeo

buna ziua,am un adaptor:ac-dc input:220-240v,50hz.power:9w,output:3-4,5-6-7.5-max12vc.current:50ma max.comutez adaptorul pe 12vc(sau alta valoare)pun testele de la multimetru si imi da mai mult 17,6 vc.daca pun un ventilator sa merga si apoi pun testele pe cele doua fire imi indica valoarea corecta setata de 12vc.(asa face si la alte valori si la alt adaptor incercat)am masurat si baterii(de tel de 9v si imi arata corect,nu cred ca are aparatul nimica)ce am gresit sau cum trebuie masurat sa-mi idice aprox.cat iese din adaptor nu mai mult?sunt incepator scuzati-ma :jytuiyu

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 9
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• mircea888

2

• Ionut Remus

2

Zile populare

Top autori în acest subiect

Vizitator basil45

pai ai masurat tensiunea in gol data de adaptor,e firesc sa fie ceva mai mare.conectand un consumator care se incadreaza ca tensiune si consum totul a fost in regula

Link spre comentariu
Vizitator mihgeo

multumesc doar partial m-am lamurit.de exemplu de exemplu legand testele in paralel cu adaptorul si setind pe 3 vc arata vre-o 6vc mergand in sus cum am mai spus in loc de 12 vc arata 17,6 vc dar incercand apoi sa o iau inapoi spre 3vc aparatul imi indica valoarea maxima masurata nu mai scade ca si cand sa-r fii incarcat.doar dupa ce il inchid si redeschid.masurand la sursa(pc in functiune)arata corect pe 12vc.dar la adaptor e aiurea eu daca vreau sa masor un transformator tre sa merg la mine cu ventilatorul sau becul ca sa vad valoarea exacta?.

Link spre comentariu