Vizitator pmarius Postat Septembrie 28, 2012 Partajează Postat Septembrie 28, 2012 Salut am un spatiu dr 500 mp( patrat) inconjurat de plasa meralica sustinuta de stalpi.Zona e plina de "talibani",care din nastere vor sa sara si sa taie garduri.ce vreau eu nu e hi-tech deloc...o alarma sa le anunte prezenta.Si ma gandeam...a) de jur imprejur,un fir subtire de cupru(ca cel de bobina),acesa sa realizeze un circuit inchis iar cabd se impieeldica de el,sa se intrerupa circuitul si hop si alarma.b) tot fir,mai gros,izolat,bagat prin plasa,tot circuit inchis,iar cand taie plasa taie si firul...ei iar,hop alarma.Ce spuneti? Merita incercat sau nu?P S, sunt incepator,nu lucrez in domeniu si rog blandete Link spre comentariu