Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Operare din alta tara

yo9hrb

Postări Recomandate

• Răspunsuri 2
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• Flor

1

• yo9hrb

1

Top autori în acest subiect

Absolut niciuna! Doar ca indicativul va deveni OE/YO9HRB. Daca doresti sa primesti un indicativ austriac, este suficienta o cerere+copii dupa autorizatia certificatul romanesc (pe care de altfel scrie si in germana). Cel putin eu nu am avut absolut nici o dificutlate in acest sens, am fost chestionat de politia germana intr-o parcare, noptea, voiau sa stie de ce am aruncat o sarma de vreo 20m intr-un pom din parcare... :) Cand le-am spus ca sunt radioamator, nici macar nu mi-au cerut autorizatia. Iar la francezi am operat 2 ani, am frecventat si radioclubul local, nu au fost probleme in versiunea F/YO6PMX.

Link spre comentariu
  • 2 săptămâni mai târziu...