Vizitator Postat Septembrie 23, 2012 Partajează Postat Septembrie 23, 2012 Pentru cei care mai mesteresc cate ceva in domeniu iata o schema de etaj final qrp in 7mhz care este 100% functionala si foarte stabila.Am experimentat aceasta schema pana la tensiunea de 45vcc(numai etajul final)cu cresterea corespunzatoare a puterii.La alimentare de 13,8vcc puterea consumata este de aprx.25w iar in antena estimez undeva la 12w(nu am cu ce sa masor puterea)la un randament de 50%.Pentru cei care vor face incercari cu alte valori ale componentelor le pot spune ca cele din schema sunt optime(am trosnit o punga de irf-uri pana am definitivat schema asa cum arata acum).Am folosit la comutarea antenei E/R doua relee pentru a separa mai bine caile de semnal.http://igbt1971.sunphoto.ro/Final_QRP_cu_IRF510 Link spre comentariu
mila Postat Septembrie 24, 2012 Partajează Postat Septembrie 24, 2012 Felicitari.Chiar daca nu sunt radioamator ma bucura realizarile muncite cu letconul in mana. Link spre comentariu