Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

cablu usb.

Vizitator Zorro

Postări Recomandate

salut.sunt incepator si incerc sa fac urmatorul lucru .. am un hard extern de la seagate STBX500100 si vreau sa l conectez la 2 device`uri deodata.. un pc prin usb 2.0 si un tv lcd de la lg cu usb tot 2.0 , hardul are 3.0am nevoie de un cablu de 5 m usb mama tata, unul de 1m mama-tata si un conector care are ca intrare o mama si iesire 2 tati .. intampin urmatoarele probleme :1.prin cablul de 5 m hardul nu este vazut de televizor iar la calculator se aprinde becul de semnal dar nu e recunoscut de windowspot face ceva ?2. conector nu am gasit de cumparat si am improvizat eu (2 cabluri mama-tata , unu l`am taiat si am conectat cele 4 fire lipit si izolat impreuna cu celelalte 4 fire cat am putut eu de bine) dar la fel, se aprinde becul de semnal dar nu recunoaste hardul.. ce pot face? va multumesc anticipat

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 2
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• radioDJ

1

Zile populare

Top autori în acest subiect

Bine ca n-ai ars ceva :aplauze

USB-ul nu poate fi sharuit asa simplu. E un port de date.

Cauta pe internet USB Sharing Switch si o sa vezi ce-ti trebuie. Pe calculatoare sigur merge, dar am dubii ca TV-ul l-ar recunoaste.

Un exemplu: http://www.conceptronic.net/product.php ... linkid=554

PS: La cablul cu doi tati de obicei doar unul are si partea de date, celalalt fiind doar pentru alimentare suplimentara.

Link spre comentariu
Vizitator Zorro

Bine ca n-ai ars ceva :aplauze USB-ul nu poate fi sharuit asa simplu. E un port de date.Cauta pe internet USB Sharing Switch si o sa vezi ce-ti trebuie. Pe calculatoare sigur merge, dar am dubii ca TV-ul l-ar recunoaste.Un exemplu: http://www.conceptronic.net/product.php ... linkid=554PS: La cablul cu doi tati de obicei doar unul are si partea de date, celalalt fiind doar pentru alimentare suplimentara.