Vizitator crs_tzep Postat Septembrie 11, 2012 Partajează Postat Septembrie 11, 2012 Salutare, sunt nou in ale electronicii, singurul avantaj care il am in domeniu e ca sunt inginer mecanic si cunosc putina fizica (sper).Ca sa tin topicul scurt, am achizitionat un led de putere Cree XP-G care planuiesc sa il alimentez cu o tensiune de 3V si un curent de 350mA pentru a imi lumina un acvariu nano.Prin casa am un incarcator de mobil care poate sa dea o tensiune de 4V si un curent de 350mA, am calculat cu legea lui Ohm ca imi trebuie un rezistor de 3.3 ohmi.Intrebarea mea este daca am facut calculul corect?Puteti sa ma ajutati sa il cuplez la reteua unei case direct? Am gasit pe net o schema care implica un condensator o dioda si 2 rezistente pe langa led insa calculele nu sunt explicate si cred ca imi iau 3 zile. Daca se poate explica modalitatea de calcul ca la prosti, sau o schema mai simpla, raman recunoscator.Multumesc anticipat Link spre comentariu