Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

IMO MATIZ EURO3


viorel.sadam

Postări Recomandate

  • 1 lună mai târziu...
  • Răspunsuri 2
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • viorel.sadam

    1

  • Abram Burel

    1

Top autori în acest subiect

Vizitator dtdajma

Iti spun ca sigur se poate, atat la Cielo, cat si la Matiz, dar din pacate nu stiu cum se face asta. Daca te-ai duce la un service si ai vorbi cu electricianul de acolo, ai rezolva problema. Imi pare rau ca mai mult nu te pot ajuta.

Link spre comentariu

Cum zice o vorba: "orice e posibil". Dar daca in cazul asta e adevarat, atunci chestia e destul de grava. Imobilizatorul este ultima bariera impotriva furtului unei masini (desigur, nu o protejeaza la urcarea in TIR :) ).Legatura intre dispozitivul imobilizator si ECM este una de date ce se vrea sigura. In masura in care mufa de diagnosticare, la care este disponibila linia K pe care se face comunicarea, e la indemana, existenta unui mod de a inhiba functia de imobilizare ar fi echivalenta cu existenta unui buton de dezactivare a alarmei, pus undeva langa clanta usii.Compromisul care se poate face este un dispozitiv cu bobina suplimentara de citire a cheii, "ascuns" si "securizat" cat mai bine undeva, care va tine locul cititorului original din butucul cheii.Ceva asemanator se face pentru alarmele cu pornire a motorului din telecomanda.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări