Shambala Postat Decembrie 19, 2012 Partajează Postat Decembrie 19, 2012 Da, un wima mks, nu ? Link spre comentariu
sk24bpo Postat Decembrie 20, 2012 Autor Partajează Postat Decembrie 20, 2012 Carnatul ala mare e un MKP Arcotronics de 4,7uF. Am vreo 20-30 de condensatori de care ai pus tu , WIMA MKS-4,7uF/63V dar diferentele de distorsiuni intre MKP-ul meu si MKS-ul tau sunt destul de mari. Poate cineva sa faca rost de undeva de electrolitici low-leakage ?.Nu aspectul a fost prioritar la mine, ci performantele electrice. Da, multi tranzistori sunt sunt intorsi pentru ca mai toti sunt altceva decat cei din schema. Stai linistit, varianta ta, cea originala este foarte performanta si n-ai de ce sa-ti faci griji. later edit: Alex m-am uitat peste pozele tale si vreau sa-ti atrag atentia: C24 (pe care l-ai dublat fara sa fie in schema originala) am senzatia ca nu l-ai pus la minimum 63V. Pe alimentare condensatorii ceramici sau plastic (depinde ce preferi) e recomandabil sa-i pui la tensiune dubla, adica la 100V in cazul nostru. Ai tai la ce tensiune sunt ? Ce vad eu in poza par sa fie la 50V si or sa faca bum. Link spre comentariu
sk24bpo Postat Decembrie 20, 2012 Autor Partajează Postat Decembrie 20, 2012 Alex din nou iti atrag atentia. De data asta in legatura cu condensatorii C1,C2,C10,C11. In 99% din cazuri se uita ca pe ei poate cadea o tensiune de pana aproape de 50V in cazul de fata. Tocmai de aceea acestia se aleg la cel putin 100V. Deasemenea daca se opteaza pentru ceramici acestia trebuie sa fie in mod obligatoriu de tipul NPO sau COG. Daca sunt bani Silver Mica sau polistiren desemenea fac treaba excelenta. Polipropilena este mai greu de gasit la capacitati de sub 100pF, dar daca faci rost de asa ceva si ei sunt foarte buni. Cum ceramicii NPO, COG sunt usor de gasit si ieftini rezulta ca ar fi alegerea naturala dar cu remarca voltajului, pentru ca in general se gasec la 50V. Poti apela la varianta inserierii a 2 condensatori de capacitate dubla. Link spre comentariu
alex mm Postat Decembrie 20, 2012 Partajează Postat Decembrie 20, 2012 Am avut grija, si toti condensatorii la care faci referire, sunt 100 % la 100 Vcc , decuplarile sunt cu condensatori multistrat 100nF /100V , cei ceramici tot la 100 V .Au mai sosit din piese ......si trec la letcon ..... Link spre comentariu
sk24bpo Postat Decembrie 21, 2012 Autor Partajează Postat Decembrie 21, 2012 Alex, cum naiba faci ca bobina sa stea stransa ? Am incercat cu superglue dar nu s-a lipit :( Link spre comentariu
bucegi Postat Decembrie 21, 2012 Partajează Postat Decembrie 21, 2012 O solutie ar fi sa o bagi intr-un tub termocontractabil dupa care o incalzesti cu o suflanta Link spre comentariu
flores72 Postat Decembrie 21, 2012 Partajează Postat Decembrie 21, 2012 O solutie ar fi sa o bagi intr-un tub termocontractabil dupa care o incalzesti cu o suflantaS-au cu o bricheta. Link spre comentariu
sk24bpo Postat Decembrie 21, 2012 Autor Partajează Postat Decembrie 21, 2012 Da,pare o idee foarte buna. Am mai incercat odata cu un lipici transparent numit Plastic de la Bison. Maine o sa vad daca s-a intarit si daca este eficace. Link spre comentariu
Shambala Postat Decembrie 21, 2012 Partajează Postat Decembrie 21, 2012 De obicei bobina se monteaza pe o rezistenta de putere pt a ii lipi terminalele de acelea ale rezistentei, in acest fel fiind tinuta strans. Folosind o sarma putin mai groasa se poate obtine o rigiditate suficienta. Superglue prinde pe CuEm, poate trebuia sa tii presat mai mult timp. Problema este ca adesea se albeste si arata super-urat.Varianta cu bobina in tub termoretractil functioneaza foarte bine, dar mie nu imi place cum arata. Nu am incercat cu tub transparent, poate ar fi mai putin urat ... Link spre comentariu
Luca Postat Decembrie 21, 2012 Partajează Postat Decembrie 21, 2012 Cred ca cel mai bine si frumos este cum face @sorteh pe kiturile lui care le vinde: Link spre comentariu
sk24bpo Postat Decembrie 21, 2012 Autor Partajează Postat Decembrie 21, 2012 Pai eu am nevoie de 2uH, ce vad eu in poza nu cred sa ajunga la valoarea asta, Oricum am rezolvat-o foarte elegant fara niciun lipici, fara nicio camasa termoretractibila. Link spre comentariu
Letcon Postat Decembrie 21, 2012 Partajează Postat Decembrie 21, 2012 Pai eu am nevoie de 2uH, ce vad eu in poza nu cred sa ajunga la valoarea asta, Oricum am rezolvat-o foarte elegant fara niciun lipici, fara nicio camasa termoretractibila.Cum? (fara gluma) Link spre comentariu
sk24bpo Postat Decembrie 22, 2012 Autor Partajează Postat Decembrie 22, 2012 Mi le-a facut un bobinator pe masina si au ramas pur si simplu strans legate. Link spre comentariu
Vizitator prutus Postat Decembrie 25, 2012 Partajează Postat Decembrie 25, 2012 E risipa sa bobinezi pe reistente panasonic...dar trebuie sa recunosc ca arata frumos. Link spre comentariu
sk24bpo Postat Decembrie 26, 2012 Autor Partajează Postat Decembrie 26, 2012 De lipit piesele pe placa le-am cam lipit, iar acum trec la alimentare si prelucrarile mecanice. Dar asa cum m-am asteptat, mereu apar provocari noi care parca nu se mai termina. Una dintre ele la acest moment tine de fixarea mecanica de radiator a finalolor. Cel mai usor ar fi gaurirea radiatorului in dreptul gaurilor tranzistorilor finali, dar cum exista mereu un dar, cei 3 tranzistori nu pica niciodata toti cum trebuie, ramane mereu unul in dreptul vreunei aripioare. Ce sa fac ? In loc de comoditatea data de surub + piulita sa folosesc gaura filetata in radiator ? Teoretic este poate cea mai eleganta solutie dar eu n-am mai dat niciodata un filet. Ar mai fi varianta cu o bara peste toti tranzistorii, bara care sa fie gaurita la capete unde sa se prinda de radiator, iar aceasta bara sa preseze toti finalii, dar in cazul asta nu prea mai pot sa pun tranzistorul superdiodei peste un final. Voi ce idei mai aveti ? Link spre comentariu
Postări Recomandate