Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Intrare audio cd player

Vizitator Edypope

Postări Recomandate

Vizitator Edypope

In primul rand scuze pentru deranj, pentru ca vedeti voi eu nu sunt incepator ci afon total. Dar am si eu o problema si vreau sa stiu daca o pot rezolva. Am un cd player Phillips AZ1202. A fost bun la timpul lui dar de la o vreme nu-i ma merge asa bine cd player-ul, nu mai citeste anumite cd-uri mai exact. Am intrebat 3 electronisti din oras daca pot sa-i fac o intrare audio pentru a conecta un mp3 player si toti mi-au raspuns ca la modelul asta nu se poate. E adevarat ? Multumesc pentru raspuns anticipat.

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 5
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• dan cod

2

• cristian_draghiescu

1

Zile populare

Top autori în acest subiect

Vizitator Edypope

Din cate am vazut eu cdplayerul e construit modular, cd, casetofon si radio iar fiecare placa e conectata cu o pamblica ca aia IDE de la computer cu placa de baza iar de acolo se duce spre amplificare. Sa caut sa bag semnalul pe aia care vine de la cd ? Cum gasesc firele responsabile de problema ? Pe pamblicuta aia vine si ceva curent sau alt conector e responsabil de alimentare ? Mersi !!!

Link spre comentariu

O altă soluţie ar fi conectarea în locul capului de redare/înregistrarea unor rezistenţe echivalente (se măsoară înfăşurările capului cu unohmetru şi se montează în locul lor rezistenţe de aceeaşi valoare).Semnalul audio provenit din MP3 player se aplică pe acele rezistenţe.Probabil că va fi nevoie ca acest semnal să fie în prealabil destul demult atenuat. Însă acest lucru nu constituie o problemă, atenuatorulputând fi chiar şi unul pasiv.La utilizarea ca amplificator va trebui bineînţeles folosită funcţia "Tape",având motorul de antrenare deconectat de la alimentare.

Link spre comentariu