piglett Postat Mai 30, 2006 Partajează Postat Mai 30, 2006 motorul nu era incandescent, au radiatoare concepute sa le tina in temperatura constanta. rezervorul era de un sfert de litru...care cred ca ajunge pt vreo ora de joaca... combustibilul: 15% ulei de ricin, 5% nitrometan si 80% alcool metilic(metanol). nush in la ce viteza ajunge in ultima treapta.....aveam un singur pinion noi. cutia in 3 trepte era optionala( si scumpa cu draci). masina are cam 6-7Kg. deci stai fara grija ca sare exagerat de mult in aer la gropi, iar radiocomanda bate linistit pana la 8 Km, dar nu ai nevoie decat de vreo 200 de metri. controlul la viteza mare se face suplu si elegant. datorita comenzii proportionale de pe statie si suspensiei independente pe fiecare roata pe ulei din dotarea masinii. concluzie....strange banutzi si-ti cumperi treptat tot ce ai nevoie de la Sierra....vei fi un amator f multumit si admirat in acelasi timp. :supz: a, inca ceva: ca sa fie si mai realista: are si bare de torsiune fata spate....AKA more stability! :snakeman: Masina inainte de modificare: Cod 059860 Motorul: Cod 112000......a se remarca turatia maxima in gol: 30.000RPM Statia: Cod F2223 Link spre comentariu
andreime Postat Mai 30, 2006 Partajează Postat Mai 30, 2006 inceacrca si pe forum la http://www.rhc.ro la sh, poate iti place vre-una de acolo Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum