Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

intrebare surse comutatie televizoare

Marian C

Postări Recomandate

Buna ziuaO intrebare daca se poate : sunt amator dar cunosc in mare functionarea tv-ul si sunt in stare sa repar, dar azi ocupandu-ma cu alimentatoare pt telefoane mobile mi-a venit in cap ideea ca la televizoare daca se scurtcircuiteaza tranzistorul fet de putere din sursa (de ex. la sasiu 12.6 beko)ce se intampla ? va merge tv-ul la tensiuni maxime se va arde tot? in cazul asta ce protectie se asigura de asa laudatele surse in comutatie ?MultumescNumai bine

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 7
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• Marian C

4

• Th3_uN1Qu3

2

Zile populare

Top autori în acest subiect

Daca se scurtcircuiteaza FET'ul baga tensiune continua in traf, care nu se poate duce mai departe. Se loveste de rezistenta foarte mica in DC a trafului, si arde siguranta.Daca se intrerupe reactia, da, atunci tensiunile o pot lua razna. Sursele mai serioase au protectii impotriva acestor situatii.

Link spre comentariu

Niciodata printr'un transformator nu va putea trece curent continuu, pentru ca nu exista o legatura directa intre primar si secundar, numai cuplajul magnetic. Iar ca energia sa se poata transfera prin acest cuplaj magnetic, campul magnetic trebuie sa alterneze. Transformatoarele merg numai cu tensiune sinusoidala (cele de retea) sau pulsatorie (cele din SMPS).

Link spre comentariu