Andrei170 Postat August 30, 2012 Partajează Postat August 30, 2012 Buna tuturor, Ma tenteaza sa realizez practic montajul pe care l-am gasit aici: http://electroschematics.com/5988/outdoor-garden-solar-lights-circuit/ Ce nu inteleg eu, este modul de notare al rezistoarelor cu "E", adica 100E/0.5W si 15E/10W, pe care nu l-am mai intalnit si nu-l cunosc. Eu stiu doar de unitatea de masura "ohm". "E" este o alta unitate de masura a rezistoarelor ? Ma poate ajuta cineva sa aflu corespondentul intre acel "E" si ohmi? Fiti indulgenti....sunt incepator. Link spre comentariu
H Robert Postat August 30, 2012 Partajează Postat August 30, 2012 E este notat ca ohm in germana deci 100E =100ohm si la 15 la fel 15E= 15 ohm Link spre comentariu
leoncris Postat August 30, 2012 Partajează Postat August 30, 2012 100E/0.5W = 100 ohm/0,5W15E/10W = 15 ohm / 10 W Link spre comentariu
Andrei170 Postat August 31, 2012 Autor Partajează Postat August 31, 2012 OK, multumesc mult.Vreo sugestie legata de schema/montaj, a mai facut-o cineva? Link spre comentariu