Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Intrebari

Vizitator keta

Postări Recomandate

Vizitator keta

1. Cum se poate modifica sensibilitatea unui termostat electronic ? Cine o influenteaza ? Tine de natura termistorului sau este legata de calitatea pieselor din termostatul respectiv ?2. Se poate transforma intr-un termostat un dimmer prin inserierea unui termistor cu potentiometrul original ? (Pentru o gama mica de temp.)3. Triacul BT 139 ce putere maxima rezistiva suporta ? si cu ce radiator ?4. Eu lucrez ca electromecanic la o firma si ma ocup de repararea unor generatoare de curent actionate de motoare termice. Nu ma laud, dar am reusit sa repar multe, si pe partea de mecanica si pe partea de electricitate. Ce ma enerveaza cel mai mult este ca inca habar nu am care este principiul de functionare al acestor generatoare de curent (220 V ~). Exista un stator cu doua infasurari ; una genereaza tensiunea , iar alta este in paralel cu un condensator. Rotorul este bobinat ca la curent continuu , dar are doua diode si o rezistenta in paralel.Astept o lamurire sau un link(spre o scoala) :toimonster: , eventual spre (scoala elementara) :smt005 Mersi

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 4
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• one

3

Top autori în acest subiect

• one

one 3 postări