nelu57 Postat August 20, 2012 Partajează Postat August 20, 2012 Caut ceva documentaţie, funcţionare, reglare, etc. despre Motorul diesel 6-8 Cp. 4 timpi monocilindru orizontal, 2 volante, fabricat la Timpuri Noi anii 1960-1980.Vă mulţumesc. Link spre comentariu
stefan94stefan Postat August 20, 2012 Partajează Postat August 20, 2012 Aici la mine in sat se mai folosesc motoarele TN pt a taia lemnele,sunt ca niste masini pe 4 roti cu un sa siu si in fata are un disc ...pt taiat lemne Link spre comentariu
nelu57 Postat August 20, 2012 Autor Partajează Postat August 20, 2012 Aici la mine in sat se mai folosesc motoarele TN pt a taia lemnele,sunt ca niste masini pe 4 roti cu un sa siu si in fata are un disc ...pt taiat lemneLa matale este speranţa...Mea...Tn-ul de 6 Cp. este recondiţionat...Totul Ok.Problema este că nu mai se ştie...(NU EU...)...cum se pune la PUNCT !.....Mulţam anticipat !...dacă aflii ceva ! Link spre comentariu
iod2 Postat August 20, 2012 Partajează Postat August 20, 2012 ma bag s i eu in vorba.....motorul ala e ala pe patru roti care il pornesti la sfoara parca.tatal unui prieten deal meu a avut o viata unul din ala si numai pentru taiat lemne il utiliza. il stia pe dinafara....si sigur il mai stie. poate te ajuta cu ceva. de unde esti? Link spre comentariu
stefan94stefan Postat August 21, 2012 Partajează Postat August 21, 2012 Aici la mine in sat se mai folosesc motoarele TN pt a taia lemnele,sunt ca niste masini pe 4 roti cu un sa siu si in fata are un disc ...pt taiat lemneLa matale este speranţa...Mea...Tn-ul de 6 Cp. este recondiţionat...Totul Ok.Problema este că nu mai se ştie...(NU EU...)...cum se pune la PUNCT !.....Mulţam anticipat !...dacă aflii ceva !Credema ca nu am tangente cu rromii care le conduc.....eu doar am zis ca am vazut subiectul ....acele TN-uri sunt conduse numai de rromi ...si nu sunt sperante ...sa cunoasca vrun detaliu despre motor Link spre comentariu
stefan94stefan Postat August 21, 2012 Partajează Postat August 21, 2012 ma bag s i eu in vorba.....motorul ala e ala pe patru roti care il pornesti la sfoara parca.tatal unui prieten deal meu a avut o viata unul din ala si numai pentru taiat lemne il utiliza. il stia pe dinafara....si sigur il mai stie. poate te ajuta cu ceva. de unde esti?Nu se porneste la sfoara,cel putin eu am vazut ca au 2 manivele si invart 2 oameni unu pe o parte unu pe cealalta ca sa il porneasca....acum nu bag mana in foc o fi si cu sfoara ! Link spre comentariu
nelu57 Postat August 22, 2012 Autor Partajează Postat August 22, 2012 Mulţumesc că subiectul a fost redeschis la fel şi celor care au răspuns. Motorul este al unui prieten ce vrea să-l folosească la grădină şi am fost rugat să-i caut ceva date despre reglaje ( punere la punct ).Oricum cred că am să-l trimit direct la cineva ce are un asemenea motor să discute personal cu el. Link spre comentariu
stefan94stefan Postat August 22, 2012 Partajează Postat August 22, 2012 Oricum cred că am să-l trimit direct la cineva ce are un asemenea motor să discute personal cu el.Cea mai buna rezolvare ! Link spre comentariu
bibanu47 Postat Decembrie 1, 2012 Partajează Postat Decembrie 1, 2012 Salut,Daca ai putea sa postezi aici niste poze cu motorul te-as putea ajuta dar trebuie neaparat sa vad zona frontala a motorului in cazul in care pinioane externe care trebuiesc puse la punct. Link spre comentariu
nelu57 Postat Decembrie 2, 2012 Autor Partajează Postat Decembrie 2, 2012 @bibanu47. Mulţumesc mult. Între timp am făcut rost şi de cartea tehnică dar în ea nu spune prea mult despre punerea la punct. Voi scana şi voi pune aici. Link spre comentariu
bibanu47 Postat Decembrie 2, 2012 Partajează Postat Decembrie 2, 2012 Salut ,Nelutule nu ai nevoie de nicio carte ci trebuie sa cunosti pricipiul de functionare al unui motor si nu conteaza ca are 1 piston sau 50 de pistoane,regula este aceeasi si indiferent ca motorul este diesel sau otto.Deci trebuie tras pistonul in punctul cel mai de sus care se numeste si PMS adica punctul mort superior iar camele daca este sa le reprezentam cu limbile ceasului ar trebui sa fiedispuse la 10 si 10 fata de piston,si in acest moment cele doua supape trebuie reglate sa fie pe neatacat iar reglajul trebuie facut la minim 1mm deoarece e un motor mare dar asta vei experimenta dupa ce il pornesti.Exista un ax cu 2 came la acest motor?Pe ce principiu deschide supapele de admisie si evacuare?Astept pozele ca sa punem fieroaica la treaba Link spre comentariu
nelu57 Postat Decembrie 2, 2012 Autor Partajează Postat Decembrie 2, 2012 Mulţumesc pentru promptitudine. Motorul cum am mai spus mai sus, nu este al meu, ci al unui amic. Am luat seama de informaţia anterioară şi am să te anunţ ce am mai făcut.Cu stimă. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum