Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

HHO


danutz-

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 44
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • cusnir

    20

  • pinky

    7

  • alfabit

    6

  • Kreator

    2

Top autori în acest subiect

  • 1 lună mai târziu...
Vizitator spyryt_rica

Uni dau doar din gura in timp ce altii chiar fac ceva in privinta asta tot respectu pentru ei.

AM nevoie de un baiat destept care sa ma ajute cu electronica vreau sa pun o celula pe masina . si ca sa nu fie moca eu ofer un generator de hidrogen (productie proprie) la schimb pe ceva functionabil.

Controlați iesire a unui generator de hidrogen, fără a sacrifica eficiența. Acest Pulse-Width-Modulation (PWM) controler poate oferi până la un curent continuu maxim de 50A cu generator de hidrogen sau alte platforme de încărcare, datorită DC la un microcontroler digitale bazate (PIC), design si extrem de eficiente High-Power MOSFET 202A pentru cooler, mai mult effiecient operație. Modulul LCD va indica cu precizie frecvența setată și ciclul de taxa pentru controlul precis al semnalului PWM. Regulatorul are două moduri de funcționare: de frecvență fixă sau variabilă. Modul de frecvență fixă de funcționare ruleaza controlerul de la 100 Hz. În modul de frecvență variabilă de funcționare, frecvența este reglabil de la 244 Hz la 3.125 KHz. Ciclul de lucru este complet reglabil de la 0% la 100% în ambele moduri. operatorul oferă, de asemenea, built-in soft-start facilitate care reduce semnificativ stresul pe plăcile de generatorul, precum și stresul electrodinamic cu privire la cablurile atașate și, prin urmare, extinderea baterie durata de viață a întregului sistem. Atunci când puterea este conectat la circuitul, ciclu va începe de la 0% și merg până la valoarea presetată în aproximativ 1 la 1,5 secunde.

 

ma intereseaza de asemene si cipul pentru noxe .

Link spre comentariu

Care-i jmecheria de ai scris cu verde ? Dai dovada de lipsa de respect fata de ceilalti utilizatori. :bataie

Ia scheme de aici: http://www.fileshare.ro/e29278510

Si ce face cu agregatul ala ? il pune intr-o remorca la scuter ? :ras: si inca o remorca cu acumulatorii care produc electroliza. Iar in a treia remorca o sa pui generatorul de curent care functioneaza pe benzina ?

Succes. Sa ne anunti rezultatele. Ca asa poate oricine sa se uite pe iutub.

Link spre comentariu

am facut PWM si merge. Am probleme cu partea de putere, mai exact cu partea de control al mosfetilor.

La sarcini mici merge perfect.

La sarcini mari nu mai merge la puterea maxima. Ni stiu care e treaba..

Solutia gata.. http://www.elforum.info/viewtopic.php?f=11&t=120345.

Daca vrei alta frecventa se poate reprograma PICul.

Ideea e ca frecventa de rezonanta a apei este de 42,8 khz.

Am inteles ca merge si la 4,28, 2,14 khz etc..

Link spre comentariu
Vizitator spyryt_rica

Care-i jmecheria de ai scris cu verde ? Dai dovada de lipsa de respect fata de ceilalti utilizatori. :bataie .

Smecheria e ca e "selectat de pe net "si nu i-mi apartine mie textu :nas: . Si laso mai moale cu lipsa de respect. Ca vad ca nu duci lipasa de ironii (remorca)eu zic ca scopu forumului e sa ne ajutam uni pe altii nu sa ne impungem ,nu esti de acord? Apropo de agregat ce am facut acolo era sa-mi dovedesc mie ca intradevar e posibil sa faci un motor sa ruleze cu ajutoru electrolizei si nu sa ma sparg in figuri si e real tot nu trucaje pe care le vezi de regula pe yotube. NU stiu electronica de asta am cerut ajutorul unuia care se pricepe ... ce sa fac eu cu schemele?... stiu sa fac diferenta dintre o dioda si un condesator dar pana la circuite :sparge: ... e cale lunga. RESPECT. Multumesc oricum pentru interes si pentru scheme. Cusnir din cate stiu circuitu se referea si la amperi nu numai la frecventa din cate am inteles ai reusit sa faci circuitu pentru modificarea frecventei dar pentru reglarea amperajului? nu ma pricep ideia e sa fie ceva de durata admir faptu ca te-ai implicat serios in treaba asta.
Link spre comentariu

Ai dreptate, ai specificat faptul ca doresti sa fi ajutat la partea de electronica. Am pierdut din vedere acest aspect, probabil datorita acelui text scris cu verde care mi-a iritat retina.Problema nu se pune daca un motor functioneaza sau nu cu produsul rezultat prin electroliza apei. Problema se pune la randament. Adica daca functionarea motorului poate produce suficienta energie electrica pentru a produce electroliza apei iar rezultatul electrolizei sa mentina motorul in functiune. Acest aspect il vei constata tu singur. Astept cu nerabdare sa-ti prezinti rezultatele experimentelor. Faptul ca experimentezi pe un motor mic este benefic deoarece nu esti obligat sa produci cantitati impresionante de HHO. Altfel se pune problema cand vrei sa alimentezi un motor de 1300cmc.Sper ca ai avut curiozitatea sa te uiti peste documentatiile indicate de mine. Acolo nu sunt numai scheme electronice pentru PWM. Acolo sunt si indicatiile de construire a acestor instalatii si rezultatele celor care s-au "jucat" cu asaceva. HHO nu inseamna doar un borcan de electroliza si un PWM. Mai inseamna multe alte furtune, regulatoare de presiune si alte chichite care cresc randamentul de functionare si mai ales siguranta in exploatare a asemenea agregate. Ca nu poti sa te joci cu focul daca nu stii cum sa-l stingi ca altfel te arzi.Iti urez un sincer: Spor la studiat si la experimentat.

Link spre comentariu
Vizitator spyryt_rica

Multumesc . studiez de mult timp problema de vreo 3 ani numai ca am avut ceva probleme de sanatate si a trebuit sa intrerup activitatea acum am revenit si se pare ca au evoluat treburile mult ceia ce ma bucura .

Link spre comentariu
Vizitator spyryt_rica

Sa fii sigur ca studiez tot ce mi-ai trimis scheme + videoclipuri e.t.c. multe le cunosc dar nu strica sa le reevaluez . apropo sii e ne strica buna concentrare pe lucruri cu adevarat benefice pentru noi... ? "cei care vrem ceva bun pentru omenire ?" TIMPUL Traim in secolu vitezei si asta ne ocupa tot timpul... AR TREBUI SA NE OPRIM DIN CAND IN CAND DIN VITEZA NOASTA si sa nu judecam pe cel ce vrea sa faca ceva bun ci sa-l ajutam sa mearga pe drumul cel bun .Haideti sa fim constructivi sa punem inteligenta pe primul plan .

Link spre comentariu
  • 3 săptămâni mai târziu...
Vizitator spyryt_rica

Nimic nici o oferta? :cry:

Practic sunt blocat de :ciuda: pwm si cip sa pot continua ansamblul :aplauze Va promit ca va tin la curent daca e viabil sau nu un astfel de montaj pe masina . :dans:

Link spre comentariu

Nimic nici o oferta? :cry:

Practic sunt blocat de :ciuda: pwm si cip sa pot continua ansamblul :aplauze Va promit ca va tin la curent daca e viabil sau nu un astfel de montaj pe masina . :dans:

acuma am dat de acest subiec, poti sa imi trimiti pe pm ce anume ai nevoie si incerc sa te ajut.

sau lasa-mi adresa de yahoo mess si vorbim acolo.

Link spre comentariu
  • 2 săptămâni mai târziu...
Vizitator furianeagra30

Salut acum am citit si eu topicul acesta dar ca si pe alte forumuri pe care am postat apar sceptici la tot pasul si uneori mai multi decat cei care ar vrea cu adevarat sa faca ceva.

Eu sunt unul care chiar am reusit sa reduc consumul la un golf 3 motor 1.8 90cp ,in oras am avut consum 4,5 l/100km vb. la trecut pt. ca am vandut masina cu tot cu instalatie care scotea 2 l hho pe minut, dar mai am o instalatie facuta la servici cu care ma joc in timpul liber si mai vreau sa fac una la 24V pe post de aparat de sudura mentionez ca nu am folosit nimic electronica doar celule uscate(dry cell) si amperajul undeva la 8A controlat din concentratia de electrolit astfel nu se murdareste nici apa

Ca electrolit am folosit ms. proper desfundat instalatii granule pt. apa rece

Am si vre-o doua filmulete pe youtube cu instalatia,asa ca succes in continuare cu PWM-ul sunt si eu curios cum mrege cu el.

Nu baga in seama toti teoreticienii si sceptici cu toate ca de la unii mai ai ce invata si concentreazate pe cea ce ti-ai propus ca se poate o spun din experienta si primul lucru care tre sa il faci este sa modifici generatorul nu are un randament asa bun ca unul cu celule uscate plus ca este mai complicat ai nevoie de aerisire la el si se incalzeste mai repede o spun ca prima oara in 2007 am facut si eu un astfel de generator si nu mi-a placut de rezultat.

Neaparat sa folosesti o supapa de sens acea ce se monteaza pe circuitul de motorina la logan sa nu se mai dezamorseze cand schimbi filtrul de motorina, si un opritor de flacara.

In 3 ani o singura data mi sa intors flacara inapoi pe circuit pana in balbotor care era o sticla de plastic TEDY acea de suc cu gura larga unde a sarit capacul.

Neaparat totul sa fie extrem de etans pt. ca ramai surprins pe unde poate sa iasa gazul .

Daca te pot ajuta cu ceva nu ezita sa intrebi.

 

.http-~~-//www.youtube.com/watch?v=xvsckizeI2Y&ytsession=q6SouA2GrnYnK_Z6yOtMF6BXgBCM_Kuxx5_7QgX1S40t0p-SqxWX2taH15RuBsZ6UVVcS1KZi5BY9SZ1gymzrUhXm2F6CmE4jVG30RoS7xMYrm-9-lGsc_uORLuzbJ06u5gCA4t3ZjvdYVIwA9wnDD84WIJNR4t2u4GWhxZlWanzdSQjYFx5mk-LeR-HvlGAvrn7yg55wbf5wyWErGB-v3VSlMrJBJtzL0v5nRHdGCvG8amdtxit_FCwF2KwQUggDpzBq7xN3X0oiBgOOsnl5_oR9peUhalVQITwpQUeIQTNXDqIT00Fe80qxXidx0DK-zqrc1QYeSiny1W-msHk_xfyqAG789qyeBSVx2IYHpLZIuVJo7utO08wbdDUSDfyUJe9NRYuiNbNhHZ0gNLDOIh861Pf2fClYgEcsXr0yhaQIiKhjJnzWE3HR-MeBkzfqPik7HSAQJVrDmY_VtdHmdbV-Jvugk4-wdrsYBboS_5GqP3XhjnBnR2fr4K6aNQmj9CXZIbEgx9-H1TXs9B3HPOGQQTa3pGs_T-VSVsJArUQSUj3WMpvSCFPajYGOesAdiEXAGRMfzpAc7piNNPJxu2xzBQIZVUfv92zD42e-PODNMoZaUydcmcbTWtQG-0kO_Y4vTpeuxSFSc_bUctW92wat9tWkA4dHGWeMUIT6v8HQy02Weegnpuwe2vNFk43z4jjeZYkhCE

Link spre comentariu
  • 9 luni mai târziu...

Subscriu si eu. Economia este reala, indiferent de parerile "teoreticilor". Am obtinut si eu economie fara partea electronica, doar prin concentratie. La mine amperaju; variaza intre 11-15 amperi, in functie de temperatura celulei. Radiatorul e langa ea si se incalzeste o parte de la el.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări