cristian_draghiescu Postat August 21, 2012 Partajează Postat August 21, 2012 Amuzantă discuţie. Iată de ce: masina de test a fost un renault 10E vorba despre un autoturism fabricat cam în perioada 1962 - 1971 ! Chiar la acest aspect s-a referit dl. alfabit : "Ai voie cu asa " pocnitori " pe strada ?" Iar dl. cusnir (culmea !) continuă : Calculatorul a inteles ca trebuie bagata mai multa benzina ca sa aduca compozitia la "normal". În concluzie : Cum se poate pretinde că este corectă o anumită soluţie dacă problema este din start greşit înţeleasă ? Oricât de amuzant ar fi, am un sfat : aveţi grijă ca topicul să nu aibă aceeaşi soartă ca şi cel referitor la automobilul electric. Poate că dl. cusnir mai întâi ne va explica ce este de fapt acel HHO, deşi eu personal împărtăşesc întrutotul opinia lui misa (exprimată pe alte topicuri) referitoare la acest banal amestec de gaze. Eu nu sunt chimist, însă am citit următoarea formulare care aparţine unui chimist şi care mă nedumireşte: "cu chimia stau destul de bine.. ca sunt licentiat in domeniu... Stiu sa fac niste calcule cum ar fi prezenta gazelor inerte si influenta lor in reactiile de oxidoreducere" Mă întreb cât de... inert trebuie să fie un gaz inert pentru a nu participa într-o reacţie chimică ? Link spre comentariu
cusnir Postat August 21, 2012 Partajează Postat August 21, 2012 Mă întreb cât de... inert trebuie să fie un gaz inert pentru a nu participa într-o reacţie chimică ? Citeste ce este un gaz inert.. E inert dea binelea..Nu cedeaza nici nu accepta electroni. Deci nu participa in nici un fel la reactii chimice.. Asta a fost o fraza care m-a amuzat intr-atat incat m-a intors inapoi cu 15 ani in anii glumelor stundetesti..Una foarte asemanatoare care nea amuzat la culme suna astfel "cat de tare trebuie sa lovim solutia ca sa o tamponam?"..(vezi solutie tampon)Daca erai chimist, medic sau biolog te felicitam cu o gluma reusita de finete profesionala. Exista in orice domeniu glume accesibile doar specialistilor in domeniu (vezi solutia tampon) sau care au cunostinte avansate in acel domeniu.Treaba e ca noua uneori ne scapa chestii atat de simple care le observa altii pentru ca privim lucrurile prin prisma profesionala.Cred ca ai auzit de heliu argon xenon kripton. In cazul motorului cu ardere interna, Azotul,spre deosebire de aceste gaze , desi inumite conditii speciale este capabil de a se combina cu oxigenul nu participa la reactiiile de oxidoreducere decat in momentul cand apare scanteia rezultand o cantitate infima de oxizi de azot. Deci e cantitate neglijabila si poate fi considerat gaz inert (desi nu este) fiindca nu participa la aceste procese. Doar ca incetineste viteza de reactie.. Oricum m-am amuzat destul de mult cand am citit astaFelicitari pentru glima. Ti-a reusit mai mult decat ai crezut! In legatura cu modelul masinii recunosc ca nu cunosc aproape nimic din acest domeniu..Probabil ca nu are calculator nu stiu..Eu am raspuns la intrebarea de ce creste consumul uneori in prezenta celulei HHO. Asta a intrebat omul asta am raspuns fiinca e cea mai frecventa problema. Link spre comentariu
cusnir Postat August 25, 2012 Partajează Postat August 25, 2012 Ceva perntru mistocari .. http://hhocarfuelcell.blogspot.com/ Studii facute de universitati nu de muritori de rand.. Cititi si minunati-va de reziltate.. Link spre comentariu
Kreator Postat August 25, 2012 Partajează Postat August 25, 2012 In cazul motorului cu ardere interna, Azotul,spre deosebire de aceste gaze , desi inumite conditii speciale este capabil de a se combina cu oxigenul nu participa la reactiiile de oxidoreducere decat in momentul cand apare scanteia rezultand o cantitate infima de oxizi de azot. Deci e cantitate neglijabila si poate fi considerat gaz inert (desi nu este) fiindca nu participa la aceste procese. Doar ca incetineste viteza de reactie..Domnule chimist, in compozitia gazelor de esapament se gasesc atat NO cat si NO2 si nu in cantitate chiar neglijabila. Si iar nu stii ceva: le gasim atat in motoarele Otto cat si Diesel. Nu m-ai comvins cu cunostintele de chimie. Daca vrei iti pot spune destul de detaliat cam ce reactii chimice au loc intr-un motor. Macar in benzina stii care hidrocarbura e preponderenta? Dar in motorina? Link spre comentariu
cusnir Postat August 26, 2012 Partajează Postat August 26, 2012 In cazul motorului cu ardere interna, Azotul,spre deosebire de aceste gaze , desi inumite conditii speciale este capabil de a se combina cu oxigenul nu participa la reactiiile de oxidoreducere decat in momentul cand apare scanteia rezultand o cantitate infima de oxizi de azot. Deci e cantitate neglijabila si poate fi considerat gaz inert (desi nu este) fiindca nu participa la aceste procese. Doar ca incetineste viteza de reactie..Domnule chimist, in compozitia gazelor de esapament se gasesc atat NO cat si NO2 si nu in cantitate chiar neglijabila. Si iar nu stii ceva: le gasim atat in motoarele Otto cat si Diesel. Nu m-ai comvins cu cunostintele de chimie. Daca vrei iti pot spune destul de detaliat cam ce reactii chimice au loc intr-un motor. Macar in benzina stii care hidrocarbura e preponderenta? Dar in motorina?Nu sunt chimist domnule ci biolog..Este acelasi domeniu..In Benzina este preponderent benzenul de aici si denumirea. In motorina... Stai sa dau fuga pe net...Oricum ma bucur ca ai studiat lincul dat de mine..Deja putem discuta la obiect. So oxizii de azot formati sunt rezultatul reactiei la temperaturi peste 1000C ca in cazul scanteii si are loc cu consum de oxigen.Deci Reduce si mai mult eficienta motorului termic de cat in cazul unui gaz inert.Ceea ce este inca un punct in favoarea HHO Sper ca te-au convins datete prezentate Diferenta intre mine si cei ca tine este ca eu incerc cel putin fac apoi discut sau ma abtin ca sa nu bat campii de dragul mai stiu eu ce..Si te legi de cuvinte.. Daca omul increarca sa discute pe intelesul tuturor tu vrei sa complicam lucrurile cu reactii chimice, valente etc. Inteleg ca daca nu ti-e pe plac subiectul sau esti sceptic incerci sa faci discutia mai putin atragatoare complicand-o cu tot felul de chestii exacte.. Dar aici nu este simpozion ci o discutie libera la modul general. Daca as baga acum aici ciclurile benzenice si tot felul de trasnai sunt sigur ca si tu ai da bir cu fugitii de aici. Link spre comentariu
pinky Postat August 26, 2012 Partajează Postat August 26, 2012 Nu vroiam sa continui sa raspund la acest subiect dar daca nu o fac, unii-altii care nu au cunostinte de chimie te-ar putea crede pe cuvant si nu este cazul. M-am lamurit. Speram sa ai ceva cunostinte, macar de chimie daca de fizica si aritmetica nu. Constat cu tristete ca nici acele cunostinte elementare de chimie nu le ai. "Benzina, este un amestec lichid derivat din petrol, care este compus în principal din hidrocarburi lichide (având între șase și zece atomi de carbon în moleculă) și care este imbunătățit cu benzenuri, pentru a mări cifra octanică, folosit drept combustibil în motoare cu combustie internă." Sursa: http://ro.wikipedia.org/wiki/Benzin%C4%83 "Ca aditiv al benzinei, benzenul îi mărește cifra octanică și reduce detonația. În consecință, aceasta conținea adesea benzen în cantități importante înainte de anii 1950, când s-a introdus tetraetilul de plumb ca antidetonator.[53] În ultimii ani, ca urmare a scăderii producției de benzină cu plumb, s-a reintrodus benzenul ca aditiv.[54] În Statele Unite, din cauza efectului negativ asupra sănătății și pentru diminuarea riscului poluării pânzei freatice cu această substanță, s-a impus o emisie maxim admisibilă de aproximativ 1% de benzen.[55] Aceaași cifră se întâlnește și în standardele Uniunii Europene.[56]". Sursa: http://ro.wikipedia.org/wiki/Benzen Link spre comentariu
cusnir Postat August 26, 2012 Partajează Postat August 26, 2012 bravo frate.. inca putin si devin specialist in petrochimie! Dar din pacate nu am nevoie pt ca sunt adeptul reducerii poluarii cu ajutorul HHO si a altor metode.putin ma intereseaza fractiile obtinute din petrol si ciar nu ma intereseaza. Am preocupari mai importante dacat sa ma dau atotstiutor pe net. Pe dumneata nu am cum sa te conving chiar daca iti dau rezultatele oficiale a cercetarilor facute de specialisti cu renume in domeniu.E mai simplu sa te ei de astia ca mine si sa ii ei la misto doar ca au alte pareri.. De ce nu te ei de cei care au inventat aceste chestii si au demonstrat eficienta ? Pentru ca.....Nu vad legatura intre celula de hidrogen si fractiile din petrol.. Ma intereseaza mai putin ce arde acolo. Scopul meu e sa reduc pretul /km si daca se poate sa contribui la reducerea poluarii.Cunt f. curios care este scopul tau pentru ca nu ai dat nici un sfat aici si discuti "pe langa". Link spre comentariu
pinky Postat August 26, 2012 Partajează Postat August 26, 2012 Cum poti sa speri ca vei reusi sa produci un aparat care sa-ti scada costul de deplasare al autovehiculului tau in conditiile in care toate afirmatiile tale sunt usor mai mult pe langa adevar si ai dat dovada de necunoasterea notiunilor elementare de chimie, fizica, matematica. Ai recunoscut ca nici cu electronica nu te prea impaci.Sa vedem:"eu ma chinui de 3 luni cu electronica si tot nu am reusit.. Nu sunt electronist si nu-mi iese bine montajul.""foloseste soda caustica (NaON) " - asta sigur nu e soda caustica (NaOH)" Pentru motor de 1,3l ai nevoie de productie 800ml/minut. " - se refera la ce?"cu chimia stau destul de bine.. ca sunt licentiat in domeniu... ", "Nu sunt chimist domnule ci biolog..Este acelasi domeniu.." - asta m-a lovit bine in moalele capului."bravo frate.. inca putin si devin specialist in petrochimie!Dar din pacate nu am nevoie" - Deci nu stii nimic dar te bagi in discutie. "Scopul meu e sa reduc pretul /km " - este cu totul altceva decat reducerea costurilor. S-au inventat de mult timp catalizatoare care descompuneau apa dar din pacate costurile erau uriase. Pretul pe km erau in schimb minime, adica pretul apei distilate.Si jur ca nu mai raspund la topicul asta pentru ca eu vorbesc de mere si tu vorbesti de pere care de fapt sunt dude. Link spre comentariu
cusnir Postat August 26, 2012 Partajează Postat August 26, 2012 "foloseste soda caustica (NaON) " - asta sigur nu e soda caustica (NaOH) http://ro.wikipedia.org/wiki/Hidroxid_de_sodiu'>http://ro.wikipedia.org/wiki/Hidroxid_de_sodiu " Pentru motor de 1,3l ai nevoie de productie 800ml/minut. " - se refera la ce? "cu chimia stau destul de bine.. ca sunt licentiat in domeniu... ", "Nu sunt chimist domnule ci biolog.. Este acelasi domeniu.." - asta m-a lovit bine in moalele capului. "bravo frate.. inca putin si devin specialist in petrochimie! Dar din pacate nu am nevoie" - Deci nu stii nimic dar te bagi in discutie. "Scopul meu e sa reduc pretul /km " - este cu totul altceva decat reducerea costurilor. S-au inventat de mult timp catalizatoare care descompuneau apa dar din pacate costurile erau uriase. Pretul pe km erau in schimb minime, adica pretul apei distilate. Si jur ca nu mai raspund la topicul asta pentru ca eu vorbesc de mere si tu vorbesti de pere care de fapt sunt dude. Chimia si biologia fac parte din aceiasi catedra in liceu. De ce oare? Nu din cauza ca inainte trebuie sa stii chimia, fara de care nu ai ce cauta un acest domeniu?800ml/min -ce poate safie? nu discutam despre HHO? Sau ca sa iti dai seama despre ce vorbim trebuie sa scriem "doar pentru intelecte peste mediu)"!? nu ai ce raspunde ca ai epuizat toate argumentele tale . Nu stii nimic in afara de a te contrazice apropo de soda caustica.. http://ro.wikipedia.org/wiki/Hidroxid_de_sodiu mai studiaza si o sa te convingi singur ca tu esti pe dinafara.. esti una din persoanele de pe forum care nu fac nimic constructiv, ci doar isi scarpina limba, cauta pe net ceva informatii si se da rotund (aici ambii suntem deacord). Eu am impresia ca te prefaci ca nu intelegi rolul HHO ca sa ai scarpinatoare la limba (taste). Nu cred ca cineva care sa contrazis atat de mult cu mine, a studiat linkurile, sa nu inteleaga chestii atat de simple.. Sau poate ca e intr-adevar asa?... Atunci chiar ca e grav si nu se mai poate face nimic.. Desi sunt sigur ca joci rolul acesta nu ai cum fi atat de.... Cel putin nu cred ca pe forum exista cineva atat de.. din motivul ca toti au un anumit nivel intelectual. Rea credinta e deja altceva.. Ba crezi ca facem perpetuum mobile. Ba te ei de persoanele care te contrazic dupa ce iti arata ca discuti off topic.. O sa faci un favor tuturor daca o sa te tii de cuvant si nu vei mai posta ( intentionat sau nu) aberatii. Link spre comentariu
Kreator Postat August 27, 2012 Partajează Postat August 27, 2012 Domnule cusnir. Catedra de chimie e separata de cea de biologie in liceu. Pe vremuri cea de biologie era cuplata cu cea de geografie iar cea de chimie cu cea de fizica, asa ca iar esti in eroare... Nu poti sa imbunatatesti functionarea unui motor fara sa cunosti in amanunt care sunt procesele "intime" din acel motor, si atunci cand spui ca benzina e compusa din benzen (cand de fapt este compusa in principal din parafine cu catena liniara iar arenele - hidrocarburi aromatice mononucleare - benzen etc in cazul tau sunt sub 5-10%) , e clar ca nu prea le ai cu arderea din motoare si din cate am observat nici cu motoarele, spunand mai sus ca R10 are calculator de bord care-i controleaza amestecul.Daca esti biolog, atunci te anunt ca prin cilindrii motorului n-ai sa gasesti celule, tesuturi, organisme vii si alte vietati si nici fotosinteza nu se face prin cilindri (de fapt singura reactie chimica pe care am intalnit-o in manualele de bio), asa ca domeniul tau de baza, daca asta e, nu te ajuta prea mult. Soda caustica sau hidroxidul de sodiu in intreaga lume e NaOH si nu NaON cum pretinzi tu.Apoi nici electronica nu te ai (a se vedea banalul montaj cu 555 care n-ai reusit sa-l faci sa mearga) si te-ai bagat direct in PIC-uri, asa ca esecul va fi garantat.BTW: ca sa-ti reuseasca ceva in viata trebuie sa vrei, sa stii si sa poti. Tu doar vrei, cu stiutul si putinta ne indoim, deci nu mai arunca cu epitete referitoare la intelecte peste mediu despre intelegerea fenomenelor, ca nu te numeri printre ele.Nu postez de dragul postarii, vreau doar sa te constientizez de anumite lucruri care-ti scapa si de care sa tii cont, iar daca unii iti atrag atentia ca gresesti e ca vor sa te indrume in directia dreapta (buna).Bafta, si hai cu rezultate concrete!PSCe faci in Cipru? Link spre comentariu
cusnir Postat August 27, 2012 Partajează Postat August 27, 2012 Domnule te anunt ca dumneata ai ramas in urma..Treci pe la un liceu i intreaba sa te convingi daca am dreptate. Eu am lucrat 3 ani profesor asa ca stiu mai bine cum stau lucrurile.Cand am spus de soda caustica si am dat si lincul era clar ca vorbesc de NaOH. Daca sa strecurat undeva NaoN a fost ceva mecanic. Astfel de compus nici nu exista insa dumneata ai fost fericit probabil sa gasesti un motiv sa te agati de o litera..Mediul de activitate al meu nu are nici o relevanta din moment ce stiu exact ce urmaresc, copiind metodele altora si mai ales ca au avut rezultate excelente. Dar pe dumneata sii pe cei care critica aici ideea fara sa aduca argumente, dar cautand motiv de cearta va sfatuiesc sa mai cititi.. Credeti ca sunteti cei mai stiutori dar defapt negati realitatea.Nu va va convinge probabil nici daca o sa folositi singuri tehnologia zicand ca e "manareala".Ramaneti in mocirla ignorantei daca va place dar nu mai faceti atmosfera incinsa daca nu veniti cu ceva concret. lasati-ne pe noi sa facem ce consideram ca e bine, ca o facem pe banii nostri si nu din ai vostri.Pentru oamenii ca dumneata e mai important orgoliul decat adevarulEu , dupa cum ati obserbat am recunoscut ca nu le cunosc pe toate..Daca vroiam sa ma dau destept foc nu imi era greu sa caut pe net informatia necesara.Dar nu ma intreseaza prea mult pt nu acesta e scopul prezentei pe forum. Ca cineva se apuca sa judece fara sa cunoasca si sa studieze ce i se da mura`n gura deja vorbeste de la sine. Daca ati observat chiar am mentionat ca nu cred ca persoana respectiva are IQ sub nivelul necesar intelegerii fenomenului ci pur si simplu refuza sa accepte realitatea intentionat. Nu este deacord doar ca sa nu fie deacord nu pentru ca intr`adevar nu este deacord.. la fel ca si dumitale dealtfel..Comparatiile cu organisme si tesuturi in motoare mi se par aberatii care nu au locul aici.. Ce argumete au fost aduse aici au fost doar rezultatele altora si nicidecum ale mele.. Sunt rezultatele unora care au platit cu viata pentru ca au facut publice inventiile, sperand ca va schimba ceva pe viitor. Daca v-ar vi interesat subiectul nu discutam aici contradictoriu..Defapt, de ce nu ati raspuns dvs la intrebarea celui care a deschis acest topic ? Nu vi se pare ca discutia a deviat mult de la subiect? Eu am raspuns incercand doar sa ajut omul dumneata ce urmaresti defatp aici?Nu spune ca ai venit sa contribui la dezvoltarea HHO ca o sa sune penibil. Scopul este clar.. referitor la banalul 555 ati scris"Schema are o configuratie si valori dubioase. C1=10uF Legarea diodelor la IC este incorecta! Le-as pune legate la pinul 7. Pinii 2 si 6 se leaga la C1. Mai spune ca mosfetul se incalzeste si-i trebuie radiator Aste daca nu-i comandat corect, dar un 555 sigur stie sa-l deschida..."Nu vam criticat nici eu nici colegii cand ati postat deci este chiar domeniul Dvs .... Dupa cum vi sa atras atentia e o schema corecta conform data sheet-ului..Deci eu zic sa o lasam mai moale cu aprecierea cunostinelor altora ca nu suntem noi in masura a judeca si a aprecia. A gresi e omeneste. Nimeni nu le cunoaste pe toate. Nici chiar dumneavastra nu cunoasteti totul despre acelasi banal 555. Important este sa constientizam acest lucru. si sa avem o atitudine prietenoasa pe forum si nu sa fim caustici. Link spre comentariu
alfabit Postat August 27, 2012 Partajează Postat August 27, 2012 PSCe faci in Cipru?Culege masline, ce sa faca ? Ca au legatura cu biologia ... Link spre comentariu
cusnir Postat Decembrie 22, 2012 Partajează Postat Decembrie 22, 2012 http://energiegratis.wordpress.com/2008/05/01/energie-gratuita-nelimitata/ Ceva foarte interesant, si mai ales suparator pentru cei sceptici. Link spre comentariu
alfabit Postat Decembrie 23, 2012 Partajează Postat Decembrie 23, 2012 Da, a venit MOS CRACIUN si ne-a adus Energie Gratuita Nelimitata pentru toata lumea ! URAAAA ! Hai Craciun Fericit Tuturor !!! Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum