gaby Postat August 16, 2012 Partajează Postat August 16, 2012 Cum anulez contactul de la hubloul masinii de spalat? Banuiesc ca trebuie sa unesc N cu L si C-ul sa il izolesc. Link spre comentariu
strombi Postat August 16, 2012 Partajează Postat August 16, 2012 contactu ala se numeste lacat termic, eu am scos papuci care veneau pe el si acum merge deschisa cuva in timpu spalarii.. Link spre comentariu
gaby Postat August 16, 2012 Autor Partajează Postat August 16, 2012 Nu e suficient sa ii scoti papuci, mai trebuie sa pacalesti si un contact care are rolul de a nu porni masina cu hubloul deschis. Link spre comentariu
mihai1979 Postat August 16, 2012 Partajează Postat August 16, 2012 nu prea ai ce sa pacalesti acolo ,pt ca tot sistemul ala de blocaj e un tip de ptc ca in tv-uri. cind se incalzeste blocheaza usa si gata.daca nu zic prostii asta-i adevarul. acum cu masinile astea noi cine stie ce dreq de protectii si altea alea au mai montat fabricantii.inainte de a pune L si N in scurt masoara sa vezi ce iti ajunge acolo . dupa mintea mea "creata " tind sa zic ca aia e alimentarea 220v. asa ca de le pui impreuna ...BUMM !! vezi tu ce e pe acolo .bafta . Link spre comentariu
gaby Postat August 16, 2012 Autor Partajează Postat August 16, 2012 220v este pe L si C. Ma gandesc ca dupa ce se umfla bimetalul se inchide un contact intre L si N. Link spre comentariu
ste7 Postat Septembrie 8, 2012 Partajează Postat Septembrie 8, 2012 Buna nu ai specificat ce tip de masina de spalat ai,.Eu am facut asa ceva la un indesit cu incarcare verticala ,acolo ai o mufa cu 3 fire ;2 fire maro si 1 rosu;Sau 1 de o culoare si 2 de aceiasi culoare .Pune strap (uneste) acele fire care are aceiasi culoare(ex maro) si izoleaza firul singur (ex rosu).Pune masina in priza si urmareste pe display lacatul rosu sa stea aprins . Link spre comentariu
gaby Postat Septembrie 8, 2012 Autor Partajează Postat Septembrie 8, 2012 Am rezolvat-o, zavorul este bun, problema este nu se mai inchide circuitul de comanda al zavorului si nu imi dau seama prin ce se inchide. Link spre comentariu
ste7 Postat Septembrie 12, 2012 Partajează Postat Septembrie 12, 2012 Am rezolvat-o, zavorul este bun, problema este nu se mai inchide circuitul de comanda al zavorului si nu imi dau seama prin ce se inchide.Ce tip de masina este? daca sistemul electronic nu sesizeaza ca hubloul este blocat mai raspund comenzile? Link spre comentariu
gaby Postat Septembrie 12, 2012 Autor Partajează Postat Septembrie 12, 2012 Masina este un Zanker cu programator mecanic, singura electonica din ea este comanda motorului. Nu imi dau seama prin ce se inchide circuitul de siguranta, firul se duce la o placa pe care este montat programatorul. Ca sa o pacalesc am inseriat in bec de 40W cu firul de la zavorul hubloului si unul din firele de alimentare cu 220. Acum merge dar vreau sa stiu prin ce se inchide zavorul ala. Este ceva defect dar nu imi dau seama ce. Link spre comentariu
ste7 Postat Septembrie 14, 2012 Partajează Postat Septembrie 14, 2012 Buna ,asa cum am mai spus banuiesc ca la acest tip de masina sar putea sa fie un zavor actionat cu un PTC si un bimetal (un intrerupator metalic asemanator ca functie cu tremostatul de la fierul de calcat) care actioneaza o tija din plastic si blocheaza zavorul hubloului.Tot montajul trebuie sa fie capsulat untr,o cutie de plastic ,care la unele masini are aceasta cutie nituita iar la unele are cleme si ai acces in interior ,mult noroc. Link spre comentariu
gaby Postat Septembrie 14, 2012 Autor Partajează Postat Septembrie 14, 2012 Asa este, dar ca sa functioneze PTC-ul a trebuit sa ii pun eu ca sarcina un bec fiindca in circuitul masini este ceva defect. Ma intereseaza prin ce se inchide circuitul PTC-ului. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum