Vizitator mytyca545 Postat Martie 21, 2013 Partajează Postat Martie 21, 2013 dai fok )era o gluma verifica continuitatea la fire mufa din ceas si apoi schimba bordu Link spre comentariu
doru3160 Postat Martie 22, 2013 Partajează Postat Martie 22, 2013 "Buna gluma"...daca tinem cont ca e prima postare si in doua cuvinte ai doua greseli,e bine,tine-o tot asa(in limba romana,cunoscuta de majoritatea,"dai fok" ar fi trebuit sa arate cam asa..."da-i foc").Daca voiai sa-l ajuti,ii puteai spune ca rateurile se datoreaza producerii scanteii la timpi nepotriviti(in functie de cum apar acele rateuri,scanteia poate fi inainte de PMS sau dupa PMS,cand supapele nu sunt perfect inchise,deci rateurile pot apare in admisie sau in evacuare),deci cel mai probabil la delco e rezolvarea,nu are nici o treaba cu contactele,bordul si alte alea,nici macar cu usa deschisa la sofer. Link spre comentariu
costy19 Postat Martie 29, 2013 Autor Partajează Postat Martie 29, 2013 probleme avute:delcou , punctul de scateie de sub delcou , carburator ,si filtru de benzina a avut . Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum