costy19 Postat August 13, 2012 Partajează Postat August 13, 2012 salut am si eu o problema am o dacie 1300 si toata instalatia este din 2000 si merge impecabil porneste la sfert de cheie , o singura problema are acul la benzina functioneaza haotic mai precis are momente cand nu merge si momente cand merge , iar cand merge joaca dintr-o parte in alta si nu ma pot orienta de pe ceas iar ca sa mearga si asa haotic tre sa dau cu pumnul in bord . ma poate ajuta cineva? Link spre comentariu
strombi Postat August 13, 2012 Partajează Postat August 13, 2012 Verificati plutitoru sa nu aiba benzina in el,daca este bun inlocuiti ceasul sunt ieftine pe la dezmembrari. Link spre comentariu
costy19 Postat August 13, 2012 Autor Partajează Postat August 13, 2012 pai problema e la bord ca mkerge numai cand dau cu pumnul in bord si nici atuncia nusi revine ca lumea si nu ias putea face o placuta cu mai multe leduri si so leg la sonda de benzina? ca stiu toate detaliile despre ea Link spre comentariu
alfabit Postat August 14, 2012 Partajează Postat August 14, 2012 Da, si eu am o problema similara, indicatorul de benzina arata cam tot timpul rezervor gol, si asta ma obliga sa trec pe la benzinarie ! Link spre comentariu
costy19 Postat Februarie 14, 2013 Autor Partajează Postat Februarie 14, 2013 Am revenit :cry: asupra problemei la indicatorul de benzina , am verificat plutitorul si e in perfecta stare de functionare , nici cea mai mica problema problema ar fi la bord , masina o folosesc la carat , vorbim de o dacie din '80 ,,am nevoie de o schema electronica cu 5 beculete , care soleg de sonda , unu sa-imi indice 1 litru altu la 3 litri altu la 5 litri , altul la 7 litri si ultimul la 10 litri , sau ceva asemanator , montaj sau ceva din magazin care sa reprezinte solutia la problema mea ,Ori ce idee e bine venita ( mentiune sonda mea are doar o mufa la rezervor ).Multumesc de ajutor. La multiani de sfantul Valentin tuturor multa sanatate si tot ce va doriti . Link spre comentariu
validae Postat Februarie 14, 2013 Partajează Postat Februarie 14, 2013 http://electronicaesky.blogspot.ro/2012 ... e-led.html Link spre comentariu
doru3160 Postat Februarie 14, 2013 Partajează Postat Februarie 14, 2013 Cand verifici sonda nu te rezumi doar la plutitor ci verifici si potentiometrul bobinat care isi modifica valoarea functie de pozitia plutitorului.Pe urma da jos bordul(ca de asta nu scapi indiferent ce vrei sa faci acolo) si vezi ce contacte proaste ai...cel mai frecvent e contactul imperfect la mufele ce se cupleaza la cablaj,si acolo cu putin spray contact o rezolvi.Pana la urma si de la dezmembrari daca scoti un bord de pe o epava,iesi mai ieftin si mult mai rapid,afara de situatia cand tii neaparat sa montezi LED-uri pt impresie artistica. Daca nu poti rezolva singur o problema asa simpla,ma cam indoiesc sa poti sa reproduci si sa pui in lucru schema de mai sus(spun asta fara nici o intentie sa jignesc,doar ca o observatie). Link spre comentariu
costy19 Postat Februarie 15, 2013 Autor Partajează Postat Februarie 15, 2013 Daca dau bordul ala jos inapoi nul mai pot pune ca din cate am observat s-au mai facut modificari la instalatia electrica Link spre comentariu
costy19 Postat Februarie 15, 2013 Autor Partajează Postat Februarie 15, 2013 Sa-i spuna si mie cineva de-la ce vine pinul "in" adica de unde il leg ,si e bine bine cum le-as lega s-au n-am priceput bine schema , va rog sa-ma ajutati multumesc si in partea aia unde e "v+" de la pinul 3 il leg de sonda.PE scurt schema e bine s-au nu. Multumesc Link spre comentariu
validae Postat Februarie 15, 2013 Partajează Postat Februarie 15, 2013 Asa ar trebui sa faci pentru indicator de nivel benzina. Autorul prevazuse si indicarea optionala a tensiunii bateriei, dar am eliminat-o din schema.Lucreaza cu grija, LM3914 nu e prea ieftin si se poate arde usor daca gresesti legaturile. Link spre comentariu
doru3160 Postat Februarie 15, 2013 Partajează Postat Februarie 15, 2013 Daca dau bordul ala jos inapoi nul mai pot pune ca din cate am observat s-au mai facut modificari la instalatia electricaAsta inseamna ca o sa ignori si firul care vine de la sonda si va trebui sa pui altul,iar montajul tau sa-l inghesui oriunde in alta parte decat in bord,ceea ce imi suna a si mai multe improvizatii.La ce simpla e instalatia de dacie,mai ca nu merita munca sa adaugi ceva in plus,care cu siguranta va complica si mai mult bulibaseala care e acum acolo,in detrimentul revenirii la schema originala,dar e optiunea ta,si trebuie respectata. Link spre comentariu
costy19 Postat Februarie 15, 2013 Autor Partajează Postat Februarie 15, 2013 Asa ar trebui sa faci pentru indicator de nivel benzina. Autorul prevazuse si indicarea optionala a tensiunii bateriei, dar am eliminat-o din schema.Lucreaza cu grija, LM3914 nu e prea ieftin si se poate arde usor daca gresesti legaturile.Bine de stiut oricum n-am bani ms ca m-ai prevenit.Asta inseamna ca o sa ignori si firul care vine de la sonda si va trebui sa pui altul,iar montajul tau sa-l inghesui oriunde in alta parte decat in bord,ceea ce imi suna a si mai multe improvizatii.La ce simpla e instalatia de dacie,mai ca nu merita munca sa adaugi ceva in plus,care cu siguranta va complica si mai mult bulibaseala care e acum acolo,in detrimentul revenirii la schema originala,dar e optiunea ta,si trebuie respectata.Doua chesti : 1 bineinteles ca o sa anulez firul de la rezervor ;2 nu am turbat la cate modificari sunt pe acolo ar trebui sa fiu turbat la cate modificari sunt peacolo mai bne fac montajul ala cu un releu(intrerupator) de 12 vc.c mi-ar trebui 10 ani sa pricep toate modificarile alea , iar sa repar toata instalatia ar trebui investitii si bani , pe care nu se merita sa investesti intr-o dacie din '80. Mai bine o dau la rabla decat sa sa dau 4-5 mil sa refac instalatia.MS DE AJUTOR TUTUROR Link spre comentariu
doru3160 Postat Februarie 16, 2013 Partajează Postat Februarie 16, 2013 Am mai spus,e optiunea ta si se respecta,esti singurul dintre noi care poate baga un ochi si constata ce e la locul faptei.Pe de alta parte,iti sugeram revenirea la schema initiala,tocmai ca e cea mai ieftina metoda,si cea mai rapida.In jumate de zi,dihoci tot ce e acolo,dai jos ce e in plus,pt ca ai dreptate,nu are rost sa incerci sa intelegi ce-au facut altii de-a lungul timpului,si dupa asta cu schema in fata(care e ridicol de simpla),in cateva ore nu ai ce face .Oricum implementarea unui astfel de montaj in toata treaba care e acolo(am vazut la viata mea multe trasnai si imi cam inchipui ce poate fi acolo)iti ia mai mult timp si bani ca sa ajungi sa definitivezi ceva pe masina,si chiar nu merita.Indiferent ce vei face,eu iti doresc succes. Link spre comentariu
costy19 Postat Februarie 17, 2013 Autor Partajează Postat Februarie 17, 2013 Multumesc pentru sfaturi si ajutor , dar sincer vorbind ,placuta ia pot ulterioe so tranform cu usurinta in masurare de curent , ca eu am s-o folosesc ca masurator la benzina pana se deschide programul rabla , dupa la casare nene Link spre comentariu
costy19 Postat Martie 9, 2013 Autor Partajează Postat Martie 9, 2013 multumesc tuturor de ajutor , dar n-am mai facut placuta pt ca masina nici nu mai porneste, da dooar rateuri ata Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum