manely Postat August 12, 2012 Partajează Postat August 12, 2012 Salut!Asta e atelierul meu care l-am pregatit de curand.A iesit cam urat fiindca sincer sa fiu nu am bagat niciun ban Dar imi fac nevoile necesare, este pentru hobby mai mult.Sunt pasionat de mecanica, electrica(electronica) cand e nevoie mai fac si pe tamplaru si pe sudoru. Sper sa nu radeti de mine Link spre comentariu
mihaighe Postat August 12, 2012 Partajează Postat August 12, 2012 Nu e nimic de ras,fiecare aranjeaza atelierul dupa ce are si dupa posibilitati,sant convins ca vei evolua .Personal am inceput intr-o boxa de bloc de 1x1,2 m unde aveam o masa si deasupra capului numai rafturi. Link spre comentariu
dan cod Postat August 14, 2012 Partajează Postat August 14, 2012 Eu am inceput in camera si apoi cu un spatiu de 2/2. Link spre comentariu
doru77 Postat August 14, 2012 Partajează Postat August 14, 2012 Meticulos organizate sculele. Spor la treaba! Link spre comentariu
Vizitator Postat August 14, 2012 Partajează Postat August 14, 2012 Meticulos organizate sculele...Pozarea sculelor pe pereti, sau pe panouri din lemn mi s-a parut intotdeauna o inutilitate. Asa ceva se practica odata in atelierele - scoala. In momentul in care in atelier se desfasoara o activitate foarte intensa, nu vom mai avea efectiv timpul necesar sa le asezam sistematic la loc. Daca totusi vom insista, atunci peretii, sau panourile de lemn, vor arata mizerabil dupa un interval de timp nu prea lung. Trusele de scule se tin cel mai bine in ladite din lemn sau plastic compartimentate, unde ne putem debarasa de ele foarte rapid dupa fiecare folosire, sau eventual la sfarsitul zilei de lucru. Veti vedea, ca atunci cand activitatea continua zile in sir, este de preferat chiar sa le lasam pe masa de lucru, in pozitii care sa ne faca sa economisim timp a doua zi. Link spre comentariu