300B SE Postat August 12, 2012 Partajează Postat August 12, 2012 Deschid acest topic in speranta ca putem contribui toti care suntem pe acest forum.Ma refer la carti romanesti si straine, tiparite sau in format electronic, sau chiar softuri!Tot ce poate ajuta un electronist pasionat sa descifreze tainele constructiei incintelor acustice!Succes! Link spre comentariu
CBI Postat August 12, 2012 Partajează Postat August 12, 2012 aveti grija cu pct 3.10 al regulamentului eu las topicul deschis,dar va rog orice schimburi realizati sa NU fie prin intermediul forumului aici se accepta doar precizarea titlului si autorului cartii(cel mult si de unde se poate cumpara) Link spre comentariu
hpavictor Postat August 13, 2012 Partajează Postat August 13, 2012 Se pare ca nu prea sunt amatori entuziasti care sa-si construiască incinte acustice , ori userii Elforum nu stau prea bine cu cititul ...unii sunt total analfabeti ! Link spre comentariu
Patefon Postat August 13, 2012 Partajează Postat August 13, 2012 Online (si gratis) se gasesc mai greu. Cine ar fi atat de pasionat sa munceasca 2 - 3 ani la o carte ca apoi sa o dea moca. Hai sa punem una tiparita. Loudspeaker Design Cookbook (ajunsa la editia 7) http://en.wikipedia.org/wiki/Loudspeake ... n_Cookbook Disponibila doar pe hartie. Pe amazon se gaseste incepand cu 40 de dolari. Link spre comentariu
marianjoita Postat August 14, 2012 Partajează Postat August 14, 2012 Am ceva in sensul asta. Doritorii sa-mi lase pe mp adresa de mail si le trimit Link spre comentariu
gheo23 Postat August 20, 2012 Partajează Postat August 20, 2012 Am ceva in sensul asta. Doritorii sa-mi lase pe mp adresa de mail si le trimitV-am trimis mp . Multumesc anticipat. Stima ! Link spre comentariu
300B SE Postat August 20, 2012 Autor Partajează Postat August 20, 2012 Am primit arhivele de la colegul nostru "marianjoita"!Excelente cartile! Scanez si eu cateva materiale si le pun la dispozitie! Link spre comentariu