catalin85 Postat August 11, 2012 Partajează Postat August 11, 2012 buna ziuain primul rand imi cer scuze de deranj dar sunt incepator si nu ma pricep in constructia incinteloram citit diferite articole despre construirea incintelor dar nu am inteles prea multe(poate si din cauza k nu ma pricep ) am doua difuzoare DASS de 15 inchi si doua "goarne" beyma de 150 de watti si as dori sa construiesc o incinta(nu ma deranjeaza marimea) pt a o folosi acasa dar sa am posibilitatea sa o folosesc si in cazul unui eveniment.Am observat k se folosesc anumite programe dar cum nu ma pricep prea mult la calculatoare nu stiu sa folosesc aceste programe plus k nu am masuratorile difuzoarelor respective!dak ar putea cineva sa ma ajute as ramane indatorat!orice raspuns este binevent!multumesc anticipat Link spre comentariu
mikella Postat August 11, 2012 Partajează Postat August 11, 2012 Fara parametrii difuzoarelor nu poti sa calculezi nici o incinta.Fa rost de parametrii si mai vorbim! Link spre comentariu
catalin85 Postat August 11, 2012 Autor Partajează Postat August 11, 2012 knd spui parametrii la ce te referi? marimea difuzoarelor in watzi???(imi cer scuze dak pun intrebari care unora li se par stupide dar cum am spus in postul anterior nu ma pricep in ceea ce priveste difuzoarele) Link spre comentariu
stefan94stefan Postat August 11, 2012 Partajează Postat August 11, 2012 In primul rand un sfat,scrie si tu omeneste sa inteleaga tot omul ca nu suntem pe messenger ...! Link spre comentariu
mikella Postat August 11, 2012 Partajează Postat August 11, 2012 Nu prea ma intereseaza cati vati au difuzoarele. Parametrii Thiele/Small adica asta http://www.diy-audio.ro/ce-sunt-paramet ... mall-.html . Macar QTS, FS si VAS daca ai poti calcula. Link spre comentariu