Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Bias module leach


Postări Recomandate

Incerca cu o alta sursa de alimentare , e posibil ca problema sa fie de acolo .

dupa cum ati citit, am urmat doar recomandari.... si hai sa zicem ca am mai incarcat si ceilalti electrolitici care stateau pe tusa..nu ma asteptam sa se auda altfel, pentru ca filtrajul de 40000uF /canal cu conzi nippon nu prea avea cum sa fie de vina
Link spre comentariu
  • Răspunsuri 46
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Stai linistit,era un offtopic,poate nu trebuia postat dar se poate sterge...Nu am treaba cu tine sau cu altii,nici nu-s in masura sa comentez dpvd tehnic dar ca sa mergi mai tare trebuie pur si simplu sa accelerezi nu sa schimbi jantele de tabla cu unele de aluminiu sau etc...

insa daca schimbi jantele cu unele mai mari, care au si cauciucuri cu circumferinta mai mare, vei merge mai repede fara sa mai accelerezi :rade:
Link spre comentariu

Tocmai ce am zis mai sus insa ai interpretat altfel paralela...Esti constient ca daca lasai aceeasi valoare la "conzii pe in" dar puneai ceva foarte scumpi sunetul ramanea 90% la fel.Ca si la jante daca puneai in loc de tabla,aluminiu de aceeasi dimensiune,viteza era la fel deci trebuia umblat la "valoare",ceea ce ai si facut.Deja povestim povesti si se supara dnul victor pe astia atehnici :rade:

Link spre comentariu

Este foarte interesant si eu il rog pe autor sa dea detalii.Initial modulele sale aveau Cin=10uF. Din ce am inteles, marirea la 22uF nu a adus mai mult bas - ceea ce este anormal, dar marirea la 33uF a adus basul lipsa. In mod normal ar fi trebuit sa se simta mai tare cresterea basul la dublarea Cin si apoi din ce in ce mai putin la cresterea Cin spre valori si mai mari.De asemenea sunt f curios cat a fost ponderea in cresterea /aparitia basului "lipsa" marirea condensatorilor bipolari de la 200uF la 233uF.

Link spre comentariu

Pare să fie şi o neadaptare de impedanţă. Iar faptul că între 10 şi 22uF nu s-a simţit diferenţă, poate însemna că unul dintre cei doi cond avea valoare mult diferită de cea nominală, fie cel de 10 avea 18uF, fie cel de 22 avea 12uF. Urechea nu e atît de fină.

Link spre comentariu

Esti constient ca daca lasai aceeasi valoare la "conzii pe in" dar puneai ceva foarte scumpi sunetul ramanea 90% la fel.....Deja povestim povesti si se supara dnul victor pe astia atehnici :rade:

Cu cat sunt mai scumpi ....cu atat platesti impozit pe prostie mai mare . Intotdeauna cumperi mai scump daca nu stii ce sa cumperi sau de unde trebuie sa cumperi...Se pare ca nu ai inteles absolut nimic . viewtopic.php?p=1087165#p1087165Problema a fost de la inceput lamurita ...unii iti puteau recomanda sa inlocuiesti suruburile de M3 cu unele de M6 pentru montarea finalilor...dar trebuia reglat din nou curentul de repaus !!! BLA BLA BLA...ca de obicei , se gaseste unul care sa nu-i convina ceva ...si pentru ca este un forum liber , are dreptul la opinie .Daca cumperi componente de la un distribuitor serios ( adica vinde componente cu origine controlata ) ai sansa sa poti folosi cu succes acele componente . Daca sunt niste nenorocite de chinezisme ( @Letcon : iti urez sa cumperi si sa folosesti doar tu asemenea gunoaie !!! pentru simplul motiv ca sunt mai ieftine ) nu poti obtine performantele estimate ! Exact ca si in cazul de fata...Oricum eu sunt de parere ca trebuie folosite doar componente de calitate . Restul sunt basme...
Link spre comentariu

componentele folosite sunt originale.inclusiv despre conzii sh, respectiv conzii cde, va pot spune ca intrucat nu am gasit informatii despre ei pe net fiind oem, le-am dat mail celor de la CDE cu o foto si mi-au raspuns: The part was manufactured in 51wk of 2008.Room temp ESR .026 ohmsSurge vdc 959.6A @ 85C referitor la componente "scumpe"....sa fim seriosi... N-am de gand sa pun un condensator pe intrare de 30 euro pe un kit care cu totul costa cam atat! Ar fi o discrepanta prea mare si fara vre-un succes garantat in cazul de fata.

Link spre comentariu

Stai linistit ca nu zice nimeni sa faci asa ceva. Solutia cu bipolari de calitate este foarte buna, la fel si bypasarea cu un mic mkp. Eu eram curios asupra intrebarilor initiale, dar si explicatia lui Zal este perfect posibila. Acum daca vrei inca si mai mult bas poti mari Rin la 47k. Nu stiu cat de mult se va simti, dar un test merita.

Link spre comentariu

Daca sunt niste nenorocite de chinezisme ( @Letcon : iti urez sa cumperi si sa folosesti doar tu asemenea gunoaie !!! pentru simplul motiv ca sunt mai ieftine ) nu poti obtine performantele estimate ! Exact ca si in cazul de fata...Oricum eu sunt de parere ca trebuie folosite doar componente de calitate . Restul sunt basme...

Dnu victor prefer sa cumpar componente mai ieftine(nu neaparat cele mai ieftine) cand am ocazia sa mesteresc ceva si sa nu mor de foame dupa ce le-am cumparat decat sa cumpar,cum zicea "player4",un condensator de 30 euro si dupa sa fluier o luna intreaga pana la urmatorul salar de rahat,dar linistit ca dorm in casa cu un condensator super extra...
Link spre comentariu
  • 3 săptămâni mai târziu...

Aici aveti recomandarile unui constructor japonez ( Marantz ) de verificare a bunei functionari in timp a circuitului superdioda prin metoda masurarii tensiunii pe rezistentele de emitor , prin aceasta se verifica si eficienta radiatorului finalilor si daca superdioda compenseaza deriva termica etc .

Pentru amatorii de amanunte , etajul final este o structura triplet Darlington absolut normal...

Nu bagati inseama aberatiile care propun alte metode ( masurarea UBE cu centimetrul de tamplarie in stilul 000 James Bond :rade: ) mostenite de la televizoristul satului , dezvaluite intre consumul a doua pahare de vodka cu ocazia parastaselor , comemorarilor si avorturilor cu dar icon_jook !

Link spre comentariu

Si eu pot confirma faptul ca variatia curentului in functie de temperatura radiatorului am urmarit-o mult mai bine cand am facut reglajul curentului in gol la amplificatorul lui tehnomate prin citirea curentului cazut pe una din rezistentele de emitor chiar daca in paralel cu aceasta masuratoare am mai pus un voltmetru pe un final la baza-emitor.Daca tensiunea Vbe fluctua foarte putin (intre 10-15 maxim 20 mV) tensiunea cazuta la bornele rezistentei de emitor scadea de la 6mV cand era radiatorul rece la aproape 2 si ceva in decurs a 20-25 minute cand radiatorul ajungea la un echilibru termicMasuratorile nu au fost facute mult timp pe masa la ambele canale

Link spre comentariu

Mask, Vbe e puternic influentat de temperatura. Ciocanarii care insista in directia asta nu inteleg de ce nu specifica: cald sau rece? Adica una e sa reglezi la 0.55 la cald si alta e la rece. Comportamentul e cu totul altul.La un amplif compensat termic curentul de repaus are mici variatii cu temperatura, chiar daca Vbe variaza mai mult. Fix de aia se pune superdioda.Doi la mana, daca bine tin minte, ampliful lui technomate are iesire in regim emitor comun. Acolo prefinalul trebuie polarizat, nu finalul. Finalul e polarizat prin reactie negativa si tinut sub control de prefinal. Superdioda nu are nici un cuvant de spus asupra curentului prin finali.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări