Vizitator cata008 Postat August 7, 2012 Partajează Postat August 7, 2012 Salut am si eu un difuzor Domotec MS-812 si am si eu nevoie de ajutorul vostru. Nu am mai facut niciodata o incinta sunt incepator am ceva idei dar nu vreau sa fac greseli si sa imi para rau. Mai bine ma informez bine inainte si ascult sfaturile voastre. A facut cineva vreo incinta pentru acest difuzor pentru masina ? M-ar interesa m-ai multe detalii si sfaturi. Nu conteaza cat de mare este incinta nu ma deranjeaza daca ocupa spatiu doar ca vreau sa fac ceva bun daca tot ma apuc de treaba. Spuneti-mi ce materiale trebuie sa am , cu ce sa imbin pal-ul la colturi si pe margini ca ma gandesc ca inafara de holsuruburi mai drebuie sa dau cu ceva sa inchida bine. O poza mai jos cu specificatiile difuzorului.Sper ca am postat unde trebuie si nu am gresit cu nimic. Astept sfaturi. Va multumesc ! Link spre comentariu