Vizitator Dragosh94 Postat August 7, 2012 Partajează Postat August 7, 2012 Buna seara!Am net de la RDS&RCS si cand incerc sa ma conectez imi da aceasta eroare: "Error 678: The remote computer did not respond". Vreau sa stiu daca e din vina lor sau e din vina PC-ului meu, pentru ca acum ceva timp am mai facut o sesizare si am facut-o degeaba pentru ca era vina PC-ului.Multumesc anticipat. Link spre comentariu
florinellll Postat August 7, 2012 Partajează Postat August 7, 2012 Pentru a iesii din dilema reinstaleaza sistemul de operare.Stiu vor venii unii "super meseriasi" care vor spune fa aia drege aia si mai stai 2-3 zile fara net asa in 40minute rezolvi problema,daca este din pc.Succes Link spre comentariu
Eusebiu Angelescu Postat August 7, 2012 Partajează Postat August 7, 2012 Pentru a iesii din dilema reinstaleaza sistemul de operare.Stiu vor venii unii "super meseriasi" care vor spune fa aia drege aia si mai stai 2-3 zile fara net asa in 40minute rezolvi problema,daca este din pc.Succeshaide-ti sa fim super meseriasi 1. Reinstalarea nu aduce nimic nou in acest caz!!! ..poate doar timp pierdut.. 2. Conexiunea cu RDS este mai mult ca sigur PPPoE si trebuie definita user+ pass etc.3. problema aceasta poate sa apara si din cazura placii de retea .... se verifica simplu (ping & etc...) si intalarea drv din My Comp > prop> hardware (Device manager)PS: nu ati spus sistemul de operare....asa de control Link spre comentariu
Vizitator Dragosh94 Postat August 7, 2012 Partajează Postat August 7, 2012 Sistem de operare Windows XP sp2 si intradevar conexiunea la retea este PPPOE cu user&password.Am sa incerc si varianta ta florinelll. Si Eusebiu te rog frumos sa fii mai explicit cu pasii pe care ar trebui sa ii urmez pentru ca nu sunt decat un incepator in IT, stiu lucruri de baza cum ar fi instalarea wondous-ului, devirusari, instalari de diferite programe...nimic mai mult. Link spre comentariu
wally_gatter Postat August 7, 2012 Partajează Postat August 7, 2012 in control panel , la proprietatile retelei verifica ca protocolul safie cel mai sus amintit , respectiv sa fie bifat..calculatoarul tau trimite un mesaj cod calculatorului remote (server) intr-o "limba" care este "vorbita" de ambele calculatoare ,dar daca al tau ii cere logarea in retea intr-un alt protocol (limba) calculatorul remote sigur nu va reusi sa interpreteze datele si nu va da un raspuns altul decat mesajul de eroare pe care ni l-ai prezentat.. si mai e o treaba , mult mai simpla , verifica toate conexiunile.. Link spre comentariu
Eusebiu Angelescu Postat August 7, 2012 Partajează Postat August 7, 2012 respectiv sa fie bifat..perfect adevarat si in plusin tab-ul Networking...in sectiunea items la TCP/IP trebuie sa verificati daca este bifat sa obtina o adresa IP automat si respectiv DNS-ul ....nu trebuie sa fie "predefinite" pentru RDS/RCSPS: presupun ca nu folositi in casa un Router !!!! ca atunci se schimba un pic treaba si anumite setari MUSAI se vor face in ROUTERPS2: verificarile nu cred ca ocupa mai mult de 5-10 minute Link spre comentariu
Th3_uN1Qu3 Postat August 8, 2012 Partajează Postat August 8, 2012 respectiv sa fie bifat..perfect adevarat si in plusin tab-ul Networking...in sectiunea items la TCP/IP trebuie sa verificati daca este bifat sa obtina o adresa IP automat si respectiv DNS-ul ....nu trebuie sa fie "predefinite" pentru RDS/RCSLa RDS cel mai bine debifezi TOT in Local Area Connection la protocoale si lasi doar conexiunea WAN PPPOE cu protocoalele bifate, astfel scapi si de triunghiul galben peste iconita de retea din bara.Aceasta problema am patit'o si eu cand facea figuri placa de baza si se restarta pc'ul (nu aici in Buc ca nu am de la RDS, in alta parte), si se rezolva la 10-15 minute dupa repornirea accidentala. Daca persista, da'le un telefon, este datoria lor sa te ajute. Link spre comentariu
Vizitator Dragosh94 Postat August 8, 2012 Partajează Postat August 8, 2012 Am rezolvat problema multumesc tuturor. Ador forumul asta primesc cele mai prompte raspunsuri. Felicitari adminilor si multumesc membrilor Link spre comentariu
sebim Postat August 23, 2012 Partajează Postat August 23, 2012 Am rezolvat problema multumesc tuturor. Ador forumul asta primesc cele mai prompte raspunsuri. Felicitari adminilor si multumesc membrilor Imi permit sa te intreb cum ai rezolvat-o de fapt, cu ce metoda?Si in afara de asta, spune sincer, nu ti se pare ca de la un timp call-centerele de la operatori angajeaza si trainuiesc numai oameni obraznici?Stima!SM Link spre comentariu
Vizitator Dragosh94 Postat Septembrie 27, 2012 Partajează Postat Septembrie 27, 2012 Era placa de retea pe disable si da ai dreptate cu call centerele. Link spre comentariu
florinellll Postat Septembrie 27, 2012 Partajează Postat Septembrie 27, 2012 Era placa de retea pe disable si da ai dreptate cu call centerele.Oricum a durat mai mult de 40minute sa te lamuresti ca e pe disable Link spre comentariu
Vizitator bluerebelsoul Postat Octombrie 27, 2012 Partajează Postat Octombrie 27, 2012 Era placa de retea pe disable si da ai dreptate cu call centerele. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum