Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

relanty


electro-dan

Postări Recomandate

Daca ma poate ajuta cineva sa-mi explice cum as putea sa-mi repar singur dacia 1310 sa tina relanty-ul fara saiba adaugata de mine la jiglorul de relanty situat in partea laterala a carburatorului, acea saiba am pus-o ca ultima solutie. Pot tine masina ponita la 1000 rot/min . Am demontat carburatorul si am curatat toate orificiile gasite cu toate ca erau in regula, am curatat platina, am pus bujii noi,fise si lulea noua, reglajul de aer este in pozitie optima, altfel daca il misc se simte ca scade turatia si se opreste, ulei nu consuma, presiunea de ulei este la 6 cand accelerez, am miscat avansul in stanga si dreapta dar este in pozitie optima. Masina o am de 4 luni si nu am experienta in domeniu. Poate imi veti spune sa duc masina la un service, dar totusi eu vreau sa invat sa ma pot descurca atunci cand dau de defectiuni departe de service. Multumesc.

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 2
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • electro-dan

    2

Top autori în acest subiect

Vizitator trotil_trist

Daca ma poate ajuta cineva sa-mi explice cum as putea sa-mi repar singur dacia 1310 sa tina relanty-ul fara saiba adaugata de mine la jiglorul de relanty situat in partea laterala a carburatorului, acea saiba am pus-o ca ultima solutie. Pot tine masina ponita la 1000 rot/min . Am demontat carburatorul si am curatat toate orificiile gasite cu toate ca erau in regula, am curatat platina, am pus bujii noi,fise si lulea noua, reglajul de aer este in pozitie optima, altfel daca il misc se simte ca scade turatia si se opreste, ulei nu consuma, presiunea de ulei este la 6 cand accelerez, am miscat avansul in stanga si dreapta dar este in pozitie optima. Masina o am de 4 luni si nu am experienta in domeniu. Poate imi veti spune sa duc masina la un service, dar totusi eu vreau sa invat sa ma pot descurca atunci cand dau de defectiuni departe de service. Multumesc.

Ceaa ce am facut eu.... : reglat mai intai avansul vacuumatic...dar daca zici ca esti incepator, nu te sfatuiesc sa te bagi...mai bine roaga pe cineva care a mai facut asa ceva sa te ajute. Abia dupa aia am reglat distanta la platini (din ochi, ca daca te iei dupa carti...ajungi cam la balamuc), reglat jiclorul la aer, dupa care reglat relantiul. Si in felul acesta s-au crucit aia de la ITP, ca-mi statea cu motorul cald la 700 RPM :supz: . E de inteles ca i-am aplicat mai intai de toate carburatorului o spalare cu Dicarbosol (sau nush cum dreaq ii mai zice, ca pe recipient scria ceva de genu' Policolor)....Si inca ceva... spune nu bujiilor de duzina...daca poti, ia-ti Sinterom, daca poti si mai mult, ia-ti Bosch (te duci la magazin si il rogi pe nenea d-acolo sa-ti dea Bosch-uri pt 1310... ca stie el de care, sau ar trebui sa stie. )P.S : daca esti din Braila, ti-o fac eu ... dar i need gasoline :drinkers: :smt003
Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări