electro-dan Postat Mai 17, 2006 Partajează Postat Mai 17, 2006 Daca ma poate ajuta cineva sa-mi explice cum as putea sa-mi repar singur dacia 1310 sa tina relanty-ul fara saiba adaugata de mine la jiglorul de relanty situat in partea laterala a carburatorului, acea saiba am pus-o ca ultima solutie. Pot tine masina ponita la 1000 rot/min . Am demontat carburatorul si am curatat toate orificiile gasite cu toate ca erau in regula, am curatat platina, am pus bujii noi,fise si lulea noua, reglajul de aer este in pozitie optima, altfel daca il misc se simte ca scade turatia si se opreste, ulei nu consuma, presiunea de ulei este la 6 cand accelerez, am miscat avansul in stanga si dreapta dar este in pozitie optima. Masina o am de 4 luni si nu am experienta in domeniu. Poate imi veti spune sa duc masina la un service, dar totusi eu vreau sa invat sa ma pot descurca atunci cand dau de defectiuni departe de service. Multumesc. Link spre comentariu
Vizitator trotil_trist Postat Mai 18, 2006 Partajează Postat Mai 18, 2006 Daca ma poate ajuta cineva sa-mi explice cum as putea sa-mi repar singur dacia 1310 sa tina relanty-ul fara saiba adaugata de mine la jiglorul de relanty situat in partea laterala a carburatorului, acea saiba am pus-o ca ultima solutie. Pot tine masina ponita la 1000 rot/min . Am demontat carburatorul si am curatat toate orificiile gasite cu toate ca erau in regula, am curatat platina, am pus bujii noi,fise si lulea noua, reglajul de aer este in pozitie optima, altfel daca il misc se simte ca scade turatia si se opreste, ulei nu consuma, presiunea de ulei este la 6 cand accelerez, am miscat avansul in stanga si dreapta dar este in pozitie optima. Masina o am de 4 luni si nu am experienta in domeniu. Poate imi veti spune sa duc masina la un service, dar totusi eu vreau sa invat sa ma pot descurca atunci cand dau de defectiuni departe de service. Multumesc.Ceaa ce am facut eu.... : reglat mai intai avansul vacuumatic...dar daca zici ca esti incepator, nu te sfatuiesc sa te bagi...mai bine roaga pe cineva care a mai facut asa ceva sa te ajute. Abia dupa aia am reglat distanta la platini (din ochi, ca daca te iei dupa carti...ajungi cam la balamuc), reglat jiclorul la aer, dupa care reglat relantiul. Si in felul acesta s-au crucit aia de la ITP, ca-mi statea cu motorul cald la 700 RPM :supz: . E de inteles ca i-am aplicat mai intai de toate carburatorului o spalare cu Dicarbosol (sau nush cum dreaq ii mai zice, ca pe recipient scria ceva de genu' Policolor)....Si inca ceva... spune nu bujiilor de duzina...daca poti, ia-ti Sinterom, daca poti si mai mult, ia-ti Bosch (te duci la magazin si il rogi pe nenea d-acolo sa-ti dea Bosch-uri pt 1310... ca stie el de care, sau ar trebui sa stie. )P.S : daca esti din Braila, ti-o fac eu ... dar i need gasoline :drinkers: :smt003 Link spre comentariu
electro-dan Postat Mai 18, 2006 Autor Partajează Postat Mai 18, 2006 S-a rezolvat prin schimbarea setului de jigloare cu altele noi. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum