winston Postat August 10, 2012 Autor Partajează Postat August 10, 2012 Tamburii inainre de schimbat flansele: Romica ,unii spun ca sa da jos flansele cu flexul,tu spui ca sa gauresc cu spiral de 6,cum e mai bine? mai tarziu,pe la ora15 o sa pun poze cu ce am cumparat-apropo ce trebuie sa includa setul de flanse si ce mai trebuie... Link spre comentariu
winston Postat August 10, 2012 Autor Partajează Postat August 10, 2012 Tambur cu flansele scoase....ce ramane dupa... Am deformat putin 2 gauri pe partea A si doua mai puternic pe partea B ,ce se poate face ??? sa bag saibe mai late sau exista o solutie de lipit ceva si etansat ???Please help "romica b" sau oricare din cititori,ca si pentru voi mi-am sacrificat timpul si bunatate de masina de spalat... glumesc,desigur... Link spre comentariu
romica-b Postat August 10, 2012 Partajează Postat August 10, 2012 N-ar fi trebuit sa deformezi planeitatea suprafetei pe care se aseaza flansele,oricum, fiind prima la care le schimbi,iti dau nota de trecere.Planeitatea trebuie sa o refaci (nu trebuie perfectiune de micron) punand sub gaurile aferente o bucata de metal cu rol de contra si apoi cu un ciocan usor sa refaci din aproape in aproape planeitatea.Verifici prin asezarea flansei in locul in care va fi montata.Setul costa in jur de 80lei si cuprinde cele 2 flanse,10 suruburi M.5 cu piulitele aferente si 2 inele de cauciuc ptr. etansare.In mod normal surubul se introduce din interiorul tamburului inspre exterior,dupa care se strange cu piulita.Procedand asa, suruburile vor freca tare in lateralele cuvei.Trebuie apoi sa tai cu un flex suruburile cat mai aproape de piulita,sa le pilesti.Chiar daca procedezi asa,tot se mai intampla sa frece in cuva.Manopera mare!Am cautat alta solutie,mai buna si mai usoara-am introdus suruburile dinspre exteriorul tamburului,iar la interior le-am prins cu piulite capac.Nu stiu daca este corect denumite asa,sunt piulite care n-au trecere dintr-o parte in alta,ci sunt infundate la un capat. Link spre comentariu
winston Postat August 10, 2012 Autor Partajează Postat August 10, 2012 Asta e ce am cumparat-se pot pune saibele cu garnitura de cauciuc?? cum se numesc piulitele capac care zici ca le-ai pus,sau pune o poza sa ma dumiresc. Am dat 69lei pe flanse,26lei pe rulmentii-apropo cum se scot ? si 3lei pe saibe cu garnituri(10buc.) de la un magazin din Crangasi-str.G-ral P.Popovat aproape de statia lui 41. Link spre comentariu
romica-b Postat August 10, 2012 Partajează Postat August 10, 2012 Rulmentii se scot destul de usor, dar in suportul lor au o"buza" (nu stiu cum sa-i spun) care impiedica iesirea lor din suport.Aceea "buza" sau margine de plastic trebuie sa o indepartezi fie la strung,fie cu un cutit, fie cu o pila.Nu vor fi probleme in functionarea masinii din cauza lipsei acelei margini de plastic Dupa ce ai indepartat-o,bati usor rulmentul vechi afara, apoi montezi noul rulment,prin batere usoara si repetata in camasa exterioara a rulmentului.Nu pot sa pun poze ptr. moment, ptr. ca n-am cu ce. Link spre comentariu
radorim Postat August 11, 2012 Partajează Postat August 11, 2012 cind bati , ar fi bine sa folosesti un ciocan de tinichigerie, din lemn sau cauciuc, deoarece nu deformeaza si nu tre sa bati tare...cind introduci rulmentii, ar fi bun sa gasesti o bucata de lemn de dimensiunea exterioara a rulmentului, ca sa o pui pe el, sa nu bati direct in camasa rulmentului..!(o bucata de coada de matura sau alta unealta,pe dimensiune,...facalet sau sucitor...nu-i de ris, asa se improvizeaza ca sa nu strici mai rau..!!!nu am auzit nimica de simeringuri..?!ok, le-am vazut in poza..garniturile.. Link spre comentariu
winston Postat August 12, 2012 Autor Partajează Postat August 12, 2012 Am inteles ca trebuie sa indrept,adica sa aplatizez deformarile(umflaturile)tablei din jurul gaurilor unde erau niturile.Problema e cum naiba o fac:bag ciocanul in tambur (nu am loc)???Romica zice:-"Planeitatea trebuie sa o refaci (nu trebuie perfectiune de micron) punand sub gaurile aferente o bucata de metal cu rol de contra si apoi cu un ciocan usor sa refaci din aproape in aproape planeitatea" P.S.-Rezulta ca daca nu se asigura planeitate (chiar si fara la micron)degeaba pui flanse noi sau schimbi rulmentii-mai bine schimbam tamburul cu totul,am gasit un s.h. la 2,5mil. lei dar cand ma gandesc ca si tamburul ala poate sa aiba sub flanse ce am gasit eu,m-am lasat pagubas(de unul nou nici nu pun problema-pret) Link spre comentariu
romica-b Postat August 13, 2012 Partajează Postat August 13, 2012 Nu cred ca nu poti reface planeitatea;oricum cand strangi suruburile tabla se mai indreapta.Nu trebuie ciocan de 10kg,ci unul mic de 250gr,ai loc destul ptr. el.Apoi cand introduci tamburul in lagare o sa te chinui un pic din cauza lipsei de planeitate,dar odata introdus se trage singur fara probleme,daca cateva ture nu incarci cu rufe multe si storci pe la 600ture.Ca sa te motivez,operatinea la mine la firma costa 300lei+transport.Hai ca ce a fost greu, a trecut! Link spre comentariu
winston Postat August 13, 2012 Autor Partajează Postat August 13, 2012 Masina de spalat merge ok-multumesc in mod deosebit lui "romica b" si celorlalti care m-au ajutat.P.S.-O sa revin cu poze cum am lucrat la tambur pentru indreptare si ce scule am folosit. Link spre comentariu
radorim Postat August 14, 2012 Partajează Postat August 14, 2012 BRAVA,BAIETULE!!!postul asta ar trebui bagat intr-o arhiva, ceva,constitue un adevarat manual pentru asa manopera la asemenea masini!!MULTUMIRI SI SANATATE CELOR BINEVOITORI SI DE BUNA CREDINTA!!..mie, acasa, pt scos un snur din pompa si schimbat rulmenti si simeringuri,mesterul mi-a luat un milion jumate...o fi ,cit de cit, corect?!o zi linistita tuturor! Link spre comentariu
winston Postat August 14, 2012 Autor Partajează Postat August 14, 2012 Cum se indreapta deformarile tamburului din jurul gaurilor dupa scoaterea niturilor:-se baga ciocanul mare in interiorul tamburului pt. a tine contra si cu ciocanul mic se bate pe exteriorul tamburului pe gaura (se poate folosi si o bucata mica de lemn dreptunghiulara 3cm/1cm) Garniturile de cauciuc de la saibe se taia la nivelul saibei aproximativ 1mm. Am facut cum a spus "romica-b",adica am introdus suruburile de inox de 5 invers fata de cum era initial. Nu am folosit accesoriile din punga de plastic(trebuie pilit patratul de pe surub ca sa devina rotund cum e restul-treaba de chinez batran daca nu ai scule)cumparata de la dedeman,ci pe cele de inox din setul cu flansele,dar am renuntat la saiba grover de fixare fiindca nu mai era loc si am inlocuit piulita originala cu cea cu cap ingropat. Succes celor care vor incerca si ei schimbarea flanselor si a rulmentilor. P.S.-Romica,multumiri sincere pentru rabdare si sfaturile bune. Link spre comentariu
romica-b Postat August 14, 2012 Partajează Postat August 14, 2012 Sincere felicitari!...in special ptr. perseverenta, ca in rest, nu e mare scofala.Nu inteleg de ce ai montat garniturile de cauciuc,nu e nevoie de ele si in plus,mai pot permite un oarecare joc al surubului in gaura.Nici originalul nu le avea.Setul de reparatie care se gaseste in Timisoara nu le are.Oricum, cativa ani nu o sa mai ai probleme cu tamburul. Link spre comentariu
winston Postat August 15, 2012 Autor Partajează Postat August 15, 2012 Da ,setul original al flanselor nu contine saibe +garnituri de cauciuc,insa asa cum am spus,eu am deformat 4 gauri la tambur(2 pe o parte si 2 pe cealalta parte).Dupa ce le-am aplatizat cu ciocanul ,gaura nu mai era de 5-6 mm maxim,si atunci am luat de am pilit cat mai uniform cu niste pile de ceasornicar rotunda si semirotunda.Am pus saibele cu garniturile taiate la nivelul saibei,tocmai pentru a acoperii cat mai uniform aceste deformari ale gaurilor facute cand am scos niturile(masina de gaurit vai de ea si spirale idem, plus mecanicul indemanatic...de aceea unii spun ca mai bine se taie cu flexul niturile si le dau dreptate.)Deosebirea majora intre setul original si cel cumparat cu suruburile mai lungi(avantaj) dar cu patratul de la baza lor(dezavantaj-trebuie obligatoriu pilit) este ca cel original are suruburile din inox.Numai bine,Peter G. Link spre comentariu
winston Postat August 15, 2012 Autor Partajează Postat August 15, 2012 Inca ceva folositor si gata am terminat: Link spre comentariu
winston Postat August 19, 2012 Autor Partajează Postat August 19, 2012 Dupa ce a mers bine cateva zile acum se opreste aleatoriu la un program si il executa incontinuu,adica nu trece mai departe comutatorul ala mare,numai la care vrea el sare mai departe.Daca selectez manual programul adica mut comutatorul pe centrifugare,sa zicem,il executa,dar tot incontinuu..fara oprire. Am nevoie de chart program sau pe romaneste de descrierea programelor si timpul alocat lor.am cautat pe google si nimik.. decat in maghiara si poloneza unde ma pricep...igen.. Cred ca atunci cand am desfacut temporizatorul mecanic nu l-am pus cum trebuie,acolo pe spate e o lamela cu mai multe contacte..sau memoria eeprom s-o fi defectat..?Ajutor Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum