doru3160 Postat Iulie 31, 2012 Partajează Postat Iulie 31, 2012 sectorul cu striatii de pe axul motorului....constituie fulia pe care nu reusesti s-o veziNu prea imi place sa scriu cu litere mari,poate acum o sa intelegi despre ce e vorba...Vad ca ti-ai modificat mesajul,inseamna ca te-ai lamurit...la 7,5 ani e posibil sa ai treaba cu rulmentii,verifica jocurile si pe urma revino cu impresii(poate stiai,dar e bine de precizat,jocurile le verifici cu cureaua scoasa...).Ar fi bine sa fii mai explicit,ori sare cureaua,ori nu centrifugheaza,ori sare doar la centrifugare,si de aici expresia ca "nu centrifugheaza",ca deja sunt prea multe variabile. Link spre comentariu
winston Postat Iulie 31, 2012 Autor Partajează Postat Iulie 31, 2012 Sfaturi utile Doru.Ma duc sa o desfac din nou sa verific cele spuse si o sa revin cu ce am constatat.Inca o data aprecierea mea pentru ajutorul acordat. Link spre comentariu
romica-b Postat Iulie 31, 2012 Partajează Postat Iulie 31, 2012 Lipsa de experienta isi spune cuvantul,nimeni nu a atins problema specifica modelului:-dupa aprox. 5-6 ani la modelele de whirlpool cu umplere pe deasupra se mananca suportii de rulmenti care sustin tamburul (sunt confectionati dintr-un aliaj de aluminiu,zamac,cel mai probabil).Daca demontezi cuva,vei vedea umflaturi,crapaturi,sau chiar zone lipsa din acestia.Nu te invinui ca probabil,nu ai folosit calgon,fenomenul se pastreza chiar daca l-ai folosit mereu.Problema se rezolva numai prin inlocuirea suportilor de rulmenti.Pretul acestora este de 80 lei/set.Atentie la inelele de etansare care nu se prea gasesc.Bineinteles,se schimba si rulmentii.Fenomenul este specific numai la Whirlpool cu umplere pe verticala.Bafta! Link spre comentariu
doru3160 Postat Iulie 31, 2012 Partajează Postat Iulie 31, 2012 Chiar nu m-am uitat pe net sa vad daca e cu incarcare verticala sau frontala,ceea ce am spus e universal valabil,nu trebuie sa ai doctoratul in masini de tipul asta ca s-o dibui si cred ca dupa ce verifica jocurile fie din rulmenti sau suporti deteriorati,cred ca se lamurea destul de usor...totusi,cu acei suporti deteriorati,nu trebuia sa fie si trancaneala aferenta? ca de asta n-a pomenit nimic,si cu un asemenea joc pe cuva care sa permita inclinarea axului cu cateva grade ma indoiesc sa fi mers fara zgomote pana a ajuns sa sara cureaua... Link spre comentariu
winston Postat August 4, 2012 Autor Partajează Postat August 4, 2012 Am rugamintea sa-mi raspundeti la intrebarile din poze. http://s19.postimage.org/s7n1y1eun/pozitia_cuple_electrice.jpg http://s19.postimage.org/udhcsjib3/spate_placa_comutatoare.jpg http://s19.postimage.org/vh1h4i2y7/strangere_colier_awt.jpg Link spre comentariu
romica-b Postat August 4, 2012 Partajează Postat August 4, 2012 Nu inteleg de ce a trebuit sa demontezi programatorul? Defectul tau nu se afla in programator.Sa o luam pe rand:-programtorul (partea mecanica) din pozele 1-3 este foarte greu,daca nu imposibil sa-l montezi asa cum intentionezi.Procedeaza in felul urmator:dezlipeste cele 2 contacte aflate pe placa electronica,vizibile in poza nr. 10 si scoate apoi si placuta de plastic alba,apoi roata de plastic dintata(vezi ca iese mai greu,eventual slefuieste usor axul central aflat pe partea cealalta,apoi impinge cu putere pana iese)-monteaza apoi programatorul avand grija cu montarea celor 3 piese din poza 10.Daca sunt nelamuriri,intreaba.Dupa ce l-ai montat,inclusiv roata dintata din poza 10,il impingi in placa din care l-ai scos. -in poza nr.12 cei 2 papuci,verde si alb,sunt conexiunile la rezistenta de incalzire,mufa mica cu 2 fire rosii,este senzorul de temperatura,iar surubul cu cele 2 fire verde cu alb sunt fire de impamantare.-in poza nr. 13,da,aceea este fulia motorului.-poza nr.15,fulia se desface dar,cu o cheie sanatoasa,sensul de rotire este cel normal.Daca ai intrebari posteaza. Link spre comentariu
winston Postat August 5, 2012 Autor Partajează Postat August 5, 2012 Romica, nu pot scoate placa electronica din cauza axului de plastic al programatorului(temporizator mecanic)care e pe partea opusa montajului cu piese.Din ce spui tu sa inteleg ca trebuie pilit acest ax ? poza nr.11:-ce este in stanga filtrului de retea ? si unde e presetupa ? Nu fulia de la motor vreau sa o desfac,ci la tambur acolo pe axul lui e ceva rulment,bucsa nu pot desface-de acolo cred ca e defectul din interiorul acelei piese. Link spre comentariu
romica-b Postat August 5, 2012 Partajează Postat August 5, 2012 Poti scoate placa electronica destul de usor,dupa ce slefuiesti cu atentie axul,asa cum bine ai sesizat,pe partea cealalta,cu hartie abraziva,nu pilit.De ce specific "usor"? ptr.a nu creea joc intre ax si carcasa de plastic a programatorului.Apoi impingi de ax pana iese din carcasa (trebuie un pic mai tare).Ai grija ca placa electronica sa nu aghete in carcasa de plastic,ca sa nu o spargi.In poza nr 11,in stg. filtrului de retea,se afla presostatul (elementul care,printre altele, regleaza nivelul de apa in cuva in functie de program,etapele de spalare,nu permite pornirea rezistentei de incalzire fara apa,etc.)Am inteles ca nu doresti desfacerea fuliei de pe axul motorului (e si normal ) ci doresti desfacerea fulieitamburului de spalare (roata aceea mare ) Aici nu ai nevoie de sfaturi ci de forta si scule potrivite.Dupa desfacerea fuliei, desfaci capacul lateral al cuvei ,extragi tamburul si o sa constati defectul despre care ti-am spus.Sa nu spui ca nu poti desface fulia cuvei. Link spre comentariu
winston Postat August 5, 2012 Autor Partajează Postat August 5, 2012 Cool..,i*m going to work.Thanks a lot. Link spre comentariu
winston Postat August 6, 2012 Autor Partajează Postat August 6, 2012 Am pus placa electronica la loc merge nici-o problema(in afara de cele 2 came verde si albastru care in poza 3 sunt gresit asamblate de mine)Cand am incercat sa desfac suruburile care tin rulmentii de la tambur folosind o inelara de 10 si o tubulara tot de 10 pentru partea opusa(am tinut contra)s-a rupt cel din partea opusa privirii cum e in poza 15 si ultima poza de jos.Ce ma fac,ma arunc de la parter?? Help!! Link spre comentariu
romica-b Postat August 6, 2012 Partajează Postat August 6, 2012 Pai s-au rupt tocmai suportii care sustin rulmentii.Ei sunt motivul ptr. care trebuia sa desfaci cuva.Intr-un fel,esti pe drumul bun.Bafta! Link spre comentariu
winston Postat August 7, 2012 Autor Partajează Postat August 7, 2012 O sa gauresc cu un spiral de 2mm si apoi din ce in ce mai mare pana scot restul de surub retezat. Cate ceva din partea de comanda electronica: PS-Mi-am dat seama unde am gresit:trebuia sa desfac fiecare surub in parte,nu sa tin contra unul de altul... Romica,multumesc mult de tot pentru toate indrumarile,mai ales la desfacerea si asamblarea temporizatorului mecanic.Sper ca pana la urma sa-i dau de cap... Link spre comentariu
winston Postat August 7, 2012 Autor Partajează Postat August 7, 2012 ce am gasit dupa ce am desfacut suportul de tambur(ala rupt de mine): Ce sa fac sa schimb rulmentii ?? Link spre comentariu
romica-b Postat August 7, 2012 Partajează Postat August 7, 2012 Inainte de orice, demonteaza capacul cuvei, cel aflat pe partea cu fulia cuvei,apoi extrage tamburul (cel in care se introduc rufele) si posteaza constatarile. Link spre comentariu
winston Postat August 8, 2012 Autor Partajează Postat August 8, 2012 Poze noi cuva si tambur.Asa trebuie sa fie acolo bila aia de plastic ca de ping-pong??? asa trebuie sa fie bila de plastic acolo cum e in poza ? Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum