justMe Postat Iulie 26, 2012 Partajează Postat Iulie 26, 2012 buna ziua.am si io 2 probeme cu o statie CB Storm:1-- cand dau semnal stanga sau dreapta, in momentul in care se aprind becurile de semnal in difuzor se aud paraituri si acestea dispar cand se sting becurile.cand se aprind .....iarasi aceiasi problema.daca apas butonul pt avarii totul este OK.cum pot scapa de aceasta problema?2-- si ar mai fi o probelema in ceea ce priveste difuzorul care se aude destul de gros si daca nu ai liniste deplina in masina (ceea ce nu se poate nici in masinile mortuare...) sau la un zgomot mai accentuat al esapamentului nu mai intelegi nimic.trebui sa fii foarte atent.se poate schimba acest dif. .....nu stiu cum sa ma exprim exact....dar sa fie pus unul care sa se auda mai subtire...unul care sa fie mai usor de inteles....?va rog daca ma puteti ajuta.multumesc Link spre comentariu
The Stressmaker Postat Iulie 27, 2012 Partajează Postat Iulie 27, 2012 Prima problema ar parea sa fie de la butonul comutator de semnalizare stanga-dreapta (partea comuna spre releul de semnalizare). Daca nu ma insel, butonul de avarie nu foloseste acest comutator (adica nu trece curent prin el) ocolindu-l.La a doua problema se poate rezolva prin a atasa un difuzor extern (presupun ca statia este in garantie si nu se poate interveni la difuzorul intern) care sa aiba inseriat un condensator de 4,7uF cu plusul spre borna centrala a mufei (circuitul este asemanator cu filtrul de inalte de la difuzoarele "twitter" de la auto) daca celalalt fir al difuzorului este conectat la carcasa (este necesar un multimetru setat pe masurarea rezistentei pentru a face masuratoarea, cu statia deconectata de la alimentare). Daca poti interveni in statie, acel condensator se monteaza pe firul de plus al difuzorului in acelasi mod (plusul condensatorului spre statie si minusul condensatorului spre difuzor daca acesta este legat la carcasa, masoara inainte daca difuzorul este conectat la plus sau la carcasa). Link spre comentariu
justMe Postat Iulie 28, 2012 Autor Partajează Postat Iulie 28, 2012 am desfacut-o am scos mufa de la dif din placa si am masurat pinii din mufa de pe placa si ambii au legatura cu masa (carcasa).aici la dif se pare ca cineva a fost fff chior deoarece firul negru este conectat la borna (+) iar cel rosu la borna (-).acum care este (+) adevarat? ??????dif. este de 5W 8 ohmiin legatura cu paraitul....am sa desfac astazi bordul sa ma uit la legatura comuna de la semnalizatormultumesc de sfaturi Link spre comentariu
The Stressmaker Postat Iulie 28, 2012 Partajează Postat Iulie 28, 2012 Polarizarea este cea data de placa electronica, eu indicasem doar o conventie la alegerea culorii firelor. Daca nu cunosti polarizarea atunci foloseste un condensator nepolarizat de 4,7uF/25V sau doi condensatori electrolitici de aceeasi valoare legati cu "minusurile" impreuna si "plusurile" la cele doua capete ale firului de la difuzor, ca sa creezi un condensator nepolarizat. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum