Vizitator MaVinde Postat Iulie 20, 2012 Partajează Postat Iulie 20, 2012 Sunt incepator in electrica si electronica si vreau sa invat mai multe despre cum functioneaza aceste scheme. Imi poate recomanda cineva un softulet in care sa pot construi scheme electrice sau electronice si sa testez diferite configuratii, de exemplu sa pot pune in schema surse, consumatori, invertoare, redresoare, stabilizatoare de tensiune, condensatori, etc si sa vad ce curenti, tensiuni, puteri rezulta ? Sau ceva asemanator Link spre comentariu
Vizitator AsmVax Postat Iulie 20, 2012 Partajează Postat Iulie 20, 2012 Pentru un incepator vrei sa inveti prea multe, dintr-o data.Un soft, care te poate ajuta sa intelegi destul de multe, ar fi "circuitWizard". Link spre comentariu
Vlad Mihai Postat Octombrie 21, 2012 Partajează Postat Octombrie 21, 2012 Eu am început cu Multisim versiunea 11.0. pentru simulare, iar pentru proiectare PCb folosesc Altium Designer 10 Link spre comentariu
Vizitator Tinjala Gabriela Postat Ianuarie 21, 2015 Partajează Postat Ianuarie 21, 2015 Buna seara. Tatal meu este electrician. S-a confruntat cu o problema de multe ori insa niciodata nu a reusit sa isi de-a seama de cine este provocata aceasta. La televizoarele Watson a intalnit de multe ori problema comprimarii imaginii , ramanand o banda neagra sus si in josul ecranului. Am rugamintea daca v-ati putea spune o parere despre aceasta problema, un sfat sau din ce motive credeti dvs ca se intampla aceasta. Multumesc anticipat. Link spre comentariu
marian_valcea Postat Ianuarie 22, 2015 Partajează Postat Ianuarie 22, 2015 Acea comprimare de imagine poate aparea din cauza formatului imagini, inainte toate canalele erau tranzmise in formatul 4:3 acum majoritatea sunt 16:9. 1 Link spre comentariu