bibanu47 Postat Ianuarie 21, 2013 Partajează Postat Ianuarie 21, 2013 Salut,Daca biela ar avea devieri de la axa ar trebui ca si " fusta " pistonului sa aiba urme de uzura mai accentuata pe o anumita zona si mai apare o problema,nu toate motoarele au boltul pistonului pe centru,multe fiind defazate pe sensul de rotatie.Urmatorul subiect care il propun ar fi strangerea fustei pistoanelor de Dacie la menghina pentru a nu mai "bate" pe "camasa"(cilindru).Aceste metoda era folosita pe timpul lui impuscatu' cand setul motor avea ceva tolerante(joc). Link spre comentariu
bercioiu Postat Ianuarie 21, 2013 Partajează Postat Ianuarie 21, 2013 Corect! De la motoarele cu aburi in coace, toate pistoanele au boltul decalat fata de axa, pentru a "scoate" pistonul din PMS si PMI. Link spre comentariu
Eles Szilard Robert Postat Octombrie 2, 2014 Partajează Postat Octombrie 2, 2014 deci e o prostiie,,, cum drecu sa dereglezi abielaju,,, nu inteleg daca biela este la mijloc si mere in sus si in joss............ Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum