Vizitator fab Postat Iulie 18, 2012 Partajează Postat Iulie 18, 2012 Salut! Sunt incepator in acest domeniu si daca o sa spun ceva tampenii va rog sa ma scuzati si sa fiti intelegatori. Am un DAC la care vreau sa-i schimb traful cu ceva mai bun. Din cate am citit R-Core sunt peste cele toroidale. Problema e ca nu stiu ce specificatii sa iau, asadar as dori o recomandare din partea voastra. Ceva de pe farnell pana in 150 ron ar fi ok. Atasez o poza cu traful care il am acum pe care sunt scrise specificatiile. Mentionez ca m-am uitat pe traseul PCB-ului si am observat ca traful functioneaza la 18v / 0.365A, din ce scrie pe el. Daca este nevoie atasez si o poza cu traseele de pe spatele PCB-ului. Multumesc! Link spre comentariu
atupi Postat August 27, 2012 Partajează Postat August 27, 2012 Rcore suna mai bine dar ptr asta tb sa fie si dacul upgradat,altfel cheltui banii de pomana. Din ce e compus lantul tqu audio mai exact? Link spre comentariu
zal Postat August 28, 2012 Partajează Postat August 28, 2012 De fapt, trafo are un secundar de 2x9Vca/0,325A şi e de tipul L+L la miez, adică din aceeaşi familie cu C+C, U+I şi R. Dacă nu bagă brum, ar trebui să-l laşi în pace, sau nu face faţă consumului şi se încinge? Link spre comentariu