Vizitator geo741 Postat Iulie 16, 2012 Partajează Postat Iulie 16, 2012 La o ora dupa ce l-am cumparat s-a oprit la o rotire spre stanga, oprindu-se si elicele. Din ce am observat, in loc sa se roteasca inapoi, el vrea sa mearga inainte, ramanand blocat, iar "cuiul" pt pornire/oprire oscilare opreste elicele... Ciudat este ca in pozitia aplecat nu se blocheaza... Ce as putea sa-i fac? Nu este electronica, dar poate ma ajuta cineva. Multumesc! Link spre comentariu
asyx Postat Iulie 16, 2012 Partajează Postat Iulie 16, 2012 daca este nou,mai bine schimba-l Link spre comentariu
Vizitator geo741 Postat Iulie 16, 2012 Partajează Postat Iulie 16, 2012 ma gandesc ca nu e ceva dificil... Link spre comentariu
stefan94stefan Postat Iulie 16, 2012 Partajează Postat Iulie 16, 2012 Nu cred ca este ceva mai usor decat sa va duceti sa il schimbati,sunt banii dv,aveti aceasta garantie ! Link spre comentariu
japan Postat Iulie 16, 2012 Partajează Postat Iulie 16, 2012 La o ora dupa ce l-am cumparat s-a oprit la o rotire spre stanga, oprindu-se si elicele. Din ce am observat, in loc sa se roteasca inapoi, el vrea sa mearga inainte, ramanand blocat, iar "cuiul" pt pornire/oprire oscilare opreste elicele... Ciudat este ca in pozitia aplecat nu se blocheaza... Ce as putea sa-i fac? Nu este electronica, dar poate ma ajuta cineva. Multumesc!Buna seara. Daca este nou, este indicat sa fie dus la garantie. Am mesterit si eu unul de genul asta de obicei trebuie pusa mecanica din nou la pozitia ei de lucru(piesele de pastic) Link spre comentariu
Vizitator geo741 Postat Iulie 16, 2012 Partajează Postat Iulie 16, 2012 problema e ca negasind nimic altceva in orasul meu, am luat unul ieftin fara garantie Link spre comentariu
japan Postat Iulie 16, 2012 Partajează Postat Iulie 16, 2012 problema e ca negasind nimic altceva in orasul meu, am luat unul ieftin fara garantie In cazul asta poti sa bibilesti la el incepand cu desfacerea capacului motorului, surubul se afla in fundul capacului situat sub un dop de cauciuc. Link spre comentariu
Vizitator geo741 Postat Iulie 16, 2012 Partajează Postat Iulie 16, 2012 l-am desfacut..e un plastic care se indoaie, in loc sa opuna rezistenta pt. ca ventilatorul sa isi schimbe sensul.. am pus ceva sa tina, si merge... ....iar nu merge..:P Link spre comentariu
japan Postat Iulie 16, 2012 Partajează Postat Iulie 16, 2012 O poza sepoate sa vedem hiba Link spre comentariu
Vizitator geo741 Postat Iulie 16, 2012 Partajează Postat Iulie 16, 2012 maine seara, nu mai am timp acum.. Link spre comentariu
Vizitator geo741 Postat Iulie 17, 2012 Partajează Postat Iulie 17, 2012 E un video aici: http://youtu.be/v_DL4lqlLUI. Dar acum nu mai merge nici viteza a 2-a Link spre comentariu
The Stressmaker Postat Iulie 17, 2012 Partajează Postat Iulie 17, 2012 Parerea mea este ca ventilatorul este montat invers decat ar trebui (butoanele trebuie sa fie in fata nu in spatele elicii, probabil gresit montata articulatia). Cablul de alimentare al motorului trebuie sa fie pe mijloc si ansamblul trebuie sa oscileze in stanga si dreapta lui. Desfa surubul parghiei (cel de pe roata) si pozitioneaza motorul drept fata de stativ si urmareste roata de pe motor pana se potriveste la gauri cu ale parghiei (daca articulatia este montata corect). Din ce tin minte surubul parghiei de pe articulatie este de obicei in spatele ventilatorului (la fel si reductorul parghiei, spatele fiind partea opusa butoanelor). Link spre comentariu
Vizitator geo741 Postat Iulie 17, 2012 Partajează Postat Iulie 17, 2012 este montat corect, doar ca ajuns in puncul maxim, vrea sa mearga tot inainte si de aceea se blocheaza... Link spre comentariu
The Stressmaker Postat Iulie 17, 2012 Partajează Postat Iulie 17, 2012 Nu stiu cat de bine este asamblat dar ceea ce este in cercul rosu (este o poza din filmuletul postat de dv.) ar trebui sa fie un surub care se afla in partea opusa butoanelor din cercul albastru, la oricare ventilator de birou (si cele cu picior) pe care il cunosc. Principial, comanda ventilatorului se face avand butoanele si elicea pe aceeasi parte si automat acel surub din cercul rosu trebuie sa fie in partea opusa (ce ma face sa cred ca este asa este si faptul ca parghia este "inclinata" in zona acelui surub, ca si cum acea parghie ar trebui sa stea lipita de axul de sustinere al motorului) . Am intalnit si unele ventilatoare la care acel surub este undeva mai in lateral fata de reductor dar nici unul cu surubul spre butoane.Articulatia la care ma refeream inainte este cea din care se vede iesind cablul de alimentare al motorului.Daca totusi ventilatorul are articulatia montata corect (care, dupa parerea mea este cam "peste mana" la capitorul butoane) atunci elicea ventilatorului ar trebui pozitionata spre privitor (partea opusa butoanelor) pentru a putea face reglaje.Ce am sesizat si nu ar fi trebuit sa se intample in mod normal este faptul ca axul elicii s-a inclinat vizibil in jos, in ultima secunda din filmulet, inainte de zgomot. Acel zgomot pare sa fie facut de "sarirea" dintilor unei roti peste ai celeilalte si este posibil ca sa fie afectat si reductorul. Link spre comentariu
radorim Postat Iulie 18, 2012 Partajează Postat Iulie 18, 2012 nu-s dintii, apasa proprietarul pe butoane pt ca sa-l opreasca! Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum