Vizitator florinmacri Postat Iulie 14, 2012 Partajează Postat Iulie 14, 2012 Va salut!Am cumparat azi din targ o surubelnita electrica Bleck&Decker KC 1462F si statia de incarcare are un tranzistor ars. Am sa pun si doua poze. Problema e ca e topit exact pe indicative si habar n-am ce sa cumpar ca sa-l inlocuiesc. Poate este cineva care ma poate ajuta, eu am cautat pe net si n-am gasit nimic legat de schemele electrice ale statiilor de incarcare.Multumesc anticipat! Link spre comentariu
Vizitator florinmacri Postat Iulie 15, 2012 Partajează Postat Iulie 15, 2012 Nu a desfacut nimeni asa ceva?Altceva, aveam un incarcator tot Black&Decker si am incercat sa incarc acumulatorul de la surubelnita cumparata din targ, si cred ca l-am ars.Din pacate asta era capsulat si nu-l pot desface decat prin "taiere". Cand il introduceam in priza se incalzea putin, acum ramane rece. Acumulatorul s-a incarcat foarte putin, cred ca este defect si asta a produs si arderea tranzistorului de la statia de incarcare.Poate este totusi cineva care sa ma lumineze! Link spre comentariu
Dr.L Postat Iulie 15, 2012 Partajează Postat Iulie 15, 2012 Poti sa-i scoti schema si sa o postezi aici.Apoi o poti compara cu alte scheme de incarcatoare + ca mai poti primi sfaturi la obiect Link spre comentariu
radu42 Postat Iulie 15, 2012 Partajează Postat Iulie 15, 2012 Pe net am vazut ca acumulatorul are 14.4v NiCd si costa cam 45 euro ...in strainatate .Probabil ca veti gasi un acumulator echivalent la reprezentanta dar costa mult.E o firma DUMCO in Ploiesti la care am vazut tot felul de acumulatori pentru bormasini..puteti incerca. Link spre comentariu
The Stressmaker Postat Iulie 17, 2012 Partajează Postat Iulie 17, 2012 Google imagini spune ca ar fi 2SA1757 http://i.ebayimg.com/t/2SA1757-Silicon- ... ~60_35.JPG . Link spre comentariu
Vizitator florinmacri Postat Iulie 18, 2012 Partajează Postat Iulie 18, 2012 Ooooooou!Ala este!Multumesc frumos!Altceva, am desfacut acumulatorul surubelnitei si am vazut ca era facuta o porcarie acolo, adica cred ca s-a incercat inlocuirea a 2 acumulatori(cei cilindrici ca bateriile) si s-au realizat legaturile cu conductor litat si lipiturile dupa aspect sunt reci.Se mai poate face ceva, adica sa incerc sa refac legaturile la fel cum sunt la ceilalti acumulatori cu banda metalica? Sau pot linistit sa caut altul ? Link spre comentariu
The Stressmaker Postat Iulie 18, 2012 Partajează Postat Iulie 18, 2012 Daca acei acumulatori nu au "mazga" in jurul contactelor atunci se poate incerca recuperarea lor. Daca sunt lipituri reci ar trebui sa se desprinda usor si la incalzire sa se "adune" cositorul de pe contact. Putin smirghel fin pe contacte inainte de lipire ajuta la curatarea contactului. Nu insista la lipire, acumulatorul ventileaza foarte usor la temperatura mare pe contact. Nu are importanta daca este conductor sau banda, conteaza sa fie lipitura buna. Link spre comentariu
Vizitator florinmacri Postat Iulie 18, 2012 Partajează Postat Iulie 18, 2012 Am sa pun cateva poze sa se observe exact despre ce este vorba. Poate fi asta o cauza pentru care sa se fi ars incarcatoarele(statia + incarcatorul meu)? Sa fie acumulatorul in scurt? Link spre comentariu
Vizitator florinmacri Postat Iulie 18, 2012 Partajează Postat Iulie 18, 2012 Cel pe care sunt inscriptionate valorile nu este original.Este schimbat si poate nu se pupa cu ceilalti! Link spre comentariu
The Stressmaker Postat Iulie 19, 2012 Partajează Postat Iulie 19, 2012 Nu cred ca este asta cauza. Acumulatorii par buni dupa aspectul exterior. Lipitura aceea a facut-o pe tablitele de contact si, daca a nimerit tablita buna lipitura este buna (sunt doua tipuri de tablite, cea care se poate lipi bine si celalalt model, identic ca aspect, care orice ai incerca se lipeste foarte greu). Totusi, lipitura pare "uscata", cu putin fludor plus ca a folosit un letcon sau pistol de lipit cu putere mica cu care efectiv a "impins" in fludor. Refa lipiturile folosind un letcon de putere mai mare (peste 60W) si inlocuieste conductorul cu unul mai mare ca sectiune.Verificarea scurtcircuitului la un element se face usor. Se pune la incarcat pachetul de acumulatori desfacut apoi cu aparatul de masura se verifica fiecare element. Daca tensiunea pe un element este mica, sub 0,5V cand acumulatorii sunt calzi (cam 70% din incarcare) atunci cel mai probabil acel element este in scurtcircuit.Dupa aspect si ceilalti acumulatori sunt tot de 1200mAh pentru ca nu am intalnit decat doua modele la aceasta dimensiune si aspect al elementului: de 1000mAh si de 1200mAh. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum