cusnir Postat Iulie 30, 2012 Partajează Postat Iulie 30, 2012 Cauta-l pe internet pe detinatorul brevetului si cere-i acordul in scris dupa care treci pe la RAR si asta e!@molioaTe-a lamuri Pinky cum sta treaba , cand sant cu motocicleta in trafic mi-e frica numai de masini ,mai exact majoritatea masinilor pt ca in mod ciudat sant uni care te vad ,te aud si mai acorda si prioritate de trecere daca asa arata indicatoarele (chiar si in afara cazului cand este politai in intersectie ).In Germania ,Austria nu am probleme de genul asta ...de ce oare? Bine , acolo si daca ai semanalizatorul schimbat fata de cel din fabrica ramai fara talon.Accidente aviatice au existat ...la inceputul primului razboi mondial , pierderile erau mai mari din cauza defectiunilor decat din cauza inamicului . In aviatie sant numai accidente mortale.La un accident auto mortal , in Anglia inspecteaza si becul din lampa de frana pt a constata daca era aprinsa lampa de frana sau nu in timpul accidentului .Apropos de HHO pe masina -am avut-o dar dupa rezultatele obtinute am ajun la concluzia ca tehnologia asta aplicata singura conduce la costuri mai mari ,mult mai mari (taxa de condamnare cu suspendare e in functie de consecinta faptei si se poate aplica numai dupa 'lamurirea' celeilalte parti ) .Daca costurile nu sant importante ,eficienta se poate mari prin folosirea motorului in 6 timpi (vara) in combinatie cu un motor Sterling (iarna) . Mai mult de jumatate din energie se pierde prin caldura . Sa il caut pe inventator.. Tu stii ca el tocmai din cauza inventiei lui a fost asasinat? Ar fi o idee sa ii invoc spiritul dar asta e deja subiectul discutiei pe alt forum nu aicica sa nu mai discutam in contradictoriu cauta penet stanley meyer`s open source. Tocmai ca el a facut asta pt toata lumea gratis si a fost ucis!vizionati asta Si pentru a deschide ochii adeptilor lui toma necredinciosu postez un comentariu mai jos1.HHO is proven to work. Stanley Meyer's videos show it, his patented working modules have proven it and people's prototypes have confirmed it. If his was a fraud why he refused a billion dollars bribe? Japan's HHO car made by Nissan and electric car made by Genepax of Japan that gets its fuel from water only (180 miles per gal). All of these were blocked by oil companies and the pentagon slap warned Japan with that earth quake. So no more water cars from Japan!2.Stan was trying to do, would have completely annihilated the oil industry. Until you understand that, you're just living under a rock. Just look at what happened to Tesla's wireless energy transmitters. Oh but that's just another 'conspiracy' too right? Link spre comentariu
Vizitator tyc Postat Iulie 30, 2012 Partajează Postat Iulie 30, 2012 Masurarea turatiei e facila ,cu ajutorul turometrului de bord (daca exista) sau mai precis cu ajutorul unui turometru cu afisare digitala si a interfetei atasate . Pt masurarea puterii se foloseste o frana electrica si se masoara cat curent e necesar pt reducerea turatiei de la x rpm la y rpm . Dupa punerea la punct a motorului ,acesta se monteaza in caroserie si se ia drumul RAR ,unde te asteapta o omologare individuala (subiectiva) . Pt a trece pragul (RAR) modificarile trebuie sa fie facute de un inginer si sant necesare si calculele pt aceste modificari . Fizic ,modificarea trebuie facuta intr-un atelier auto agreat RAR . Chestiile astea sant din experienta proprie vizavi de motociclete dar nu vad de ce la autoturisme nu ar fi asa (daca nu mai al dracu') deoarece motocicletele au mai putine componente ,inclusiv pana la 3 roti mai putin . Link spre comentariu
manolo Postat Iulie 31, 2012 Partajează Postat Iulie 31, 2012 Cred ca toate consideratiile tale se trag din circulatia ta cu o motocicleta cu o roata,oare cum ai obtinut aprobarea RAR?In loc sa contribui la subiect ,faci tot felul de consideratii off topic,de ateliere,de aprobari, de RAR, de pasarele si alte alea. Link spre comentariu
Vizitator tyc Postat Iulie 31, 2012 Partajează Postat Iulie 31, 2012 Nu ,tu nu esti la subiect ,faci atacuri la persoana . Pt informarea ta personala ,la RAR nu au treaba cu persoanele ci cu autovehiculele (majoritatea autoturisme dar si tractoare ,motociclete ,camioane chiar si remorci ,etc ) .Autoturismele majoritatea au 4 roti si una de rezerva (mai sant si exceptii-v. Reliant Robin) iar la motocicletele cele cu atas pot avea roata de rezerva (4) sau nu (3) cele fara atas au 2 si nu au roata de rezerva ;5 -2= 3 .Cand m-ai vazut ultima data circuland pe o roata ?Acum sa-ti explic cum sta treaba :Acest subiect are doua componente ,un tehnica de realizare practica a instalatiei si alta legala . Omul a spus ca doreste sa-si monteze o instalatie de acest gen pe masina pt reducerea consumului de carburant ceea ce inseamna ca va circula pe drumurile publice si daca circula pe drumurile publice cu o instalatie neomologata e ilegal.Domnu' doctor ,ma ajuti sa scap de pasarele ? Ca am pe balcon porumbei care caca tat si nu poci scapa de ei ! Link spre comentariu
manolo Postat Iulie 31, 2012 Partajează Postat Iulie 31, 2012 Domnu pacient,pasarelele nu sint pe balcon,ci in ata parte ca si "caca tat",revenind la roti ,pai ce matale circuli si cu rezerva?poate pui la socoteala si rotile de iarna.Si de unde sti unde vrea sa faca proba? Link spre comentariu
pinky Postat Iulie 31, 2012 Partajează Postat Iulie 31, 2012 Consider ca nu e locul potrivit sa va aduceti jigniri unul altuia. Fiecare are o parere pe care si-a format-o si nu renunta la ea. Niciunul nu are de castigat daca il "convinge" pe celalalt ca nu are dreptate.Pe de-o parte, nu cred in succesul HHO dintr-un singur motiv: motorul Otto are un randament minuscul, daca imi aduc bine aminte prin preajma lui 0,35 sau chiar mai mic in timp ce motorul Diesel are prin preajma lui 0,4. Ambele au randament sub 0,5 ceea ce inseamna ca pentru a produce 1KW consumi mai mult de 2 KW pentru descompunerea apei prin procedeul electrolitic. Am luat-o pe calcul babeste, fara pretentie de precizie. Tare as vrea sa vad si eu aparatul de electroliza cu randament supraunitar ca sa nu zic randament 2 sau mai mult. Nu punem in discutie celulele de electroliza cu platina sau mai stiu eu ce materiale care 1 gram costa cat o tona de petrol, si nici macar acelea nu se apropie de 2.In ceea ce priveste teoria conspiratiei, fiecare e liber sa creada sau nu in asaceva. Unii sunt religiosi, altii cred in teoria conspiratiei, altii cred in extraterestrii antici. Niciunul nu are dovezi directe palpabile, toti se bazeaza pe deductii sau marturiile altora care pretind ca au fost martori.Pe de alta parte, fara curiozitatea de a incerca ceva considerat imposibil, nu cred ca se poate vorbi despre progres. Link spre comentariu
cusnir Postat Iulie 31, 2012 Partajează Postat Iulie 31, 2012 In legatura cu testarea instalatiei care produce o cantitate infima de HHO.Eu am auzit multe cazuri ca au explodat sau au luat foc masinile (autorizate RAR) cu instalatie de GPL. Am ausit despre multe masini care au luat foc de la sine (Oltcit) iarasi aprobate. Dar nu am auzit de nici un caz care sa spuna ca de vina a fost celula de hidrogen , care se comercializeaza demult in America si alte state, impreuna cu electronica necesara..Deci subiectul despre siguranta automobililui cu aceste instalatii vorbeste de la sine.Conteaza statistica si nu parerile noastre sau doleantele.Nimeni nu poate contrazice matematica si statistica (in cazuri normale).. Link spre comentariu
molioa Postat Iulie 31, 2012 Partajează Postat Iulie 31, 2012 Eu as fi curios sa stiu ce se intampla in motor dupa un anumit numar de ore de functionare. Pentru asta, m`am gandit sa amplasez un motor pe banc, sa-i atasez un generator HHO si sa-i urmareasc si parametrii de functionare si consumul, cu si fara generator. Motorul testat inainte prin masurarea compresiei si presiunii de ulei, la fel si dupa experiment.Testez pe un motor ieftin, de capacitate mica, si dupa un echivalet de cca 20000 km, sa-i dau jos chiuloasa sa vad ce fenomene se petrec pe pistoane si supape. Problema e ca acuma nu am timp de asta, dar musai s-o fac ca imi sta in gat.Mai trebuie sa-mi construiesc si generatorul.Abia dupa o asemenea testare se pot trage concluzii daca este rentabil sau nu. Link spre comentariu
cusnir Postat August 1, 2012 Partajează Postat August 1, 2012 Eu as fi curios sa stiu ce se intampla in motor dupa un anumit numar de ore de functionare. Pentru asta, m`am gandit sa amplasez un motor pe banc, sa-i atasez un generator HHO si sa-i urmareasc si parametrii de functionare si consumul, cu si fara generator. Motorul testat inainte prin masurarea compresiei si presiunii de ulei, la fel si dupa experiment.Testez pe un motor ieftin, de capacitate mica, si dupa un echivalet de cca 20000 km, sa-i dau jos chiuloasa sa vad ce fenomene se petrec pe pistoane si supape. Problema e ca acuma nu am timp de asta, dar musai s-o fac ca imi sta in gat.Mai trebuie sa-mi construiesc si generatorul.Abia dupa o asemenea testare se pot trage concluzii daca este rentabil sau nu.Imi place ideea! Multi spun ca ajuta motorul ca il curata. Eu dim pacate am facut al treilea PWM si iarasi am dat-o in baraNu ma pricep la depanarre asa ca sinura solutie sa fac alt montaj.. Link spre comentariu
puriu Postat August 1, 2012 Partajează Postat August 1, 2012 Buna ideea, dar cam scumpa. Numai benzina (20000 + 20000 km) costa cat un Logan SH. Un motor consuma in medie 10000 de litri de aer pe minut din care 100 de litri sunt gaze inerte, CO2, CO, NO2, si altele printre care si hidrogen. Cati litri de hidrogen pe minut, in plus, pot avea o influenta sesizabila? Cred ca variatia altor parametri (combustibil, lubrefiant, temperatura, uzura,etc.) in timpul experimentului au influenta mult mai mare. Link spre comentariu
pinky Postat August 1, 2012 Partajează Postat August 1, 2012 Cum ai calculat volumul de aer absorbit de motor? Ca mie nu-mi iese nicicum.Se da un motor de 1400 cmc adica 1,4 litri cu 4 cilindrii. Se da turatia medie de 2000 rpm. Din cate stiu eu motorul in 4 timpi cu 4 cilindrii foloseste 2 cilindrii la fiecare rotatie a arborelui cotit deci 2 rotatii complete pentru consumarea celor 1,4 litri, adica 0,7 l / 1 rotatie. Rezulta 0,7 l x 2000 rpm = 1400 litri / minut. Nu mai pun la socoteala faptul ca din cei 1400 cmc o parte este aer iar cealalta este benzina sub forma de vapori care si aia ocupa ceva spatiu. Daca ne referim la motorul Otto. Link spre comentariu
cusnir Postat August 1, 2012 Partajează Postat August 1, 2012 Buna ideea, dar cam scumpa. Numai benzina (20000 + 20000 km) costa cat un Logan SH. Un motor consuma in medie 10000 de litri de aer pe minut din care 100 de litri sunt gaze inerte, CO2, CO, NO2, si altele printre care si hidrogen. Cati litri de hidrogen pe minut, in plus, pot avea o influenta sesizabila? Cred ca variatia altor parametri (combustibil, lubrifiant, temperatura, uzura,etc.) in timpul experimentului au influenta mult mai mare.compozitia aerului:78,09% azot, 21% oxigen, 0,03%CO2 10000 litri .....X100 litri.........78 x=7800litri Azot y=2100 litri Oxigen, 3 l CO2 Atat concuma un motor dupa calculele tale. (gresite dealtfel)Sub nici o forma nu exista in aer CO (toxic pt hemoglobina= carbura de hemoglobina) si NO2 (gaz ilariant), dar hidrogen in stare libera in aer????!!! Hirogenuldaca ar exista in aer sar separa imediat si ar pleca in straturile superioare ale atmosferei. E de 16 ori mai usor decat oxigenul! (heliul din baloane e de 2 ori mai greu decat hirohenul si stii ce se intampla!!! Unicul gaz inert este doar azotul (N2). Daca te documentai inainte sa scrii nu dadeai ocazia nimanui sa se amuze pe seama ta.. Vorbim de lucruri demult cunoscute si nu inventam roata aici. Ce ma deranjaza de multe ori, dar si ma amuza e ca unii scriu doar pt a contrazice, fara a avea cele mai elementare cunostinte (compozitia aerului- chimia cl 7) ce sa mai vorbim despre studiile efectuate de altii in domeniu.. Gica contra e foarte raspandit pe net astazi! Ar trebui sa fie Gica documentatul pt un dialog productiv.Si pt ca sa iti usurez munca iti dau o valoare ca punct de reper.. Pentru un motor capacitate 1,3 litri e necesara productia de 800-1000 ml (mililitri sau 0,8-1 litri)/minut de amestec HHO Link spre comentariu
Vizitator tyc Postat August 1, 2012 Partajează Postat August 1, 2012 Unde ai vazut scris se circula cu toate rotiile? Am zis ca le au (automobilele in cauza ). Amestecul ,la un motor Otto e de 16:1 (aproximativ). Cum spunea pinky ,la doua rotatii e un ciclu motor (4T) si la 1400cmc rezulta o cantitate (in litri) de amestec carburant mult diferita de 10000.Hidrogen in stare libera ? Exista intre electrozii bujiei ,cand da scinteie .Din pacate se recombina prea repede pt a fi observata. Link spre comentariu
puriu Postat August 2, 2012 Partajează Postat August 2, 2012 Stiu sa calculez si eu. Am luat un motor mediu, intre un autoturism de 1 litru si un camion de multi litri , la o turatie medie intre 5000 si 2000. Despre gazele din cei 10000 litri de aer, 1% (100 litri) nu sunt nici N2, nici O2, ci altele. Pe strazi se afla gaze de esapament ce contin CO de la motoarele cu benzina si NO2 de la diesel (gazul ilariant e N2O), hidrocarburi nearse, ba chiar si urme de ozon (e vina razelor UV) si de hidrogen care nu se duce in stratosfera, fiind amestecat cu alte gaze (un amestec de gaze sau de lichide nu se separa spontan). Link spre comentariu
Vizitator tyc Postat August 2, 2012 Partajează Postat August 2, 2012 Am mers cu un camion cu motor de 27 litri . Instalatiile astea (de HHO) sant aplicabile la masini se ~2000cmc ;exemplul cu 1400cmc e potrivit.S-a presupus ca motorul nu functioneaza numai in buricul targului (camioane nu prea vezi in oras) . Daca discutia a avut punct de reper 1400cmc ,asa ramane ;ce s-ar intampla daca fiecare am avea alte coordonate ? am ajunge ca si in parlament Link spre comentariu
Postări Recomandate