Vizitator david1 Postat Iulie 5, 2012 Partajează Postat Iulie 5, 2012 Buna seara tuturor, Sunt un membru nou pe acest forum, de aceea daca am postat cumva un subiect care a fost deja dezbatut, imi cer scuze. De fapt sunt incepator si in microcontrolere. Am reusit sa fac cateva montaje cu PIC16F84 care au functionat dar acum sunt nevoit sa cer sfatul celor experimentati. In mai multe tutoriale despre PIC-uri am citit despre macrouri ce pot fi folosite la programarea PIC-urilor. Nelamurirea mea este daca aceste macrouri pot fi gasite sub forma unor firiere de tip macro.inc si daca da, de unde pot fi descarcate ? Va multumesc. Link spre comentariu
Vizitator david1 Postat Iulie 10, 2012 Partajează Postat Iulie 10, 2012 Chiar nu ma poate ajuta nimeni cu un raspuns ? Link spre comentariu
cirip Postat Iulie 11, 2012 Partajează Postat Iulie 11, 2012 Macro-urile ti le faci singur. Tot ceea ce ai nevoie sa stii despre creearea uniui macro este descris in Help -> Topics -> MPASM Assembler. Dupa ce s-a deschis Helpul, clic in stanga pe MPASM Assembler, expandezi si clic pe Macro Language. Link spre comentariu
Bamse Postat Iulie 11, 2012 Partajează Postat Iulie 11, 2012 Salut david1 !... nu m-am prins in ce limbaj programezi ?! daca programezi cu limbaj de nivel inalt vezi la mikroe.com ca au ceva librarii.Cel mai corect este .. sa asculti de cirip si sa le faci singur asa nu vei pierde timp cand le modifici parametrii . Link spre comentariu
Vizitator david1 Postat Iulie 11, 2012 Partajează Postat Iulie 11, 2012 Multumesc mult, Eu am inceput sa programez in limbaj de asamblare. In tutorialele pe care le-am studiat sunt cateva exemple de macro-uri ca de exemplu wait.inc, print.inc, etc. Am sa incerc sa le scriu si pe urma sa fac cateva incercari cu ele. Link spre comentariu