Vizitator felixsendy Postat Iulie 3, 2012 Partajează Postat Iulie 3, 2012 Sant incepator in domeniu si vreau sfatul vostru.Am o pompa de alimentare (motorina) luata de pe un camion si vreau sa o montez la un tractor.Pompa are tur, retur (conducte), la alimentarea cu curent are la plus 2 fire iar la masa un fir.pompa e alimentata de la o baterie de 12V 160A. Cand alimentez pompa cu curent, ea baga presiune dar cand iau alimentarea nu mai terce motorina prin ea. Pompa aceasta imi trebuie sa bage presiune doar la pornire, imi trebuie ceva transformator sau rezistor (asta nu stiu) care sa o alimenteze cu 12V dar cu amperi mai putini, doar sa lase sa treaca motorina prin ea, ca dupa ce e pornit motorul motorina este trasa de pompa de injectie si nu mai e nevoie de pompa electrica, doar ca daca-i tai alimentarea la pompa electrica nu mai lasa sa treaca motorina prin ea. Link spre comentariu
The Stressmaker Postat Iulie 4, 2012 Partajează Postat Iulie 4, 2012 Masoara amperajul pompei si cauta un bec auto (24V cred ca are la tractor) la acelasi amperaj pe care il pui in serie cu pompa. Asa vei avea o cadere de tensiune pe bec suficienta ca sa-ti scada tensiunea de alimentare a pompei si sa reduca debitul. Daca nu ai aparat de masura poti experimenta cu becurile de rezerva disponibile ale tractorului (incepand cu becul de putere cea mai mare, cel de far) pana ajungi la debitul optim. In paralel pe bec pui un buton pentru a avea debitul maxim la pornire.Varianta mecanica este sa se foloseasca o supapa (valva) mecanica sau electrica intre intrarea si iesirea pompei pentru a avea circuitul de alimentare realizat. Asa la oprirea pompei debitul este directionat prin aceasta supapa (valva). Solutia aceasta o poti folosi doar daca pompa de injectie poate absorbi direct motorina fara a avea nevoie de ajutorul pompei. Link spre comentariu
Vizitator robertinos Postat Iulie 12, 2012 Partajează Postat Iulie 12, 2012 Pompele electrice de motorina sunt folosite in general la motoarele echipate cu injectoare pompe-duze.Nu functioneaza in lipsa tensiunii,deoarece are o supapa pentru a tine circuitul tur amorsat.Deci nu este presiune(1-2 bar), supapa sta inchisa.Singura posibilitate este sa o lasi sa functioneze permanent.Daca utilajul are pompa e injectie cu distribuitor hidraulic,sau este pompa de inalta presiune-common rail, atunci pompa de alimentare este incorporata si nu este nevoie de pompa electrica.Daca circuitul tau de motorina se dezamorseaza in timp, pune pe tur inaintea filtrului o supapa mecanica de sens.Astfel motorul va porni usor cu motorina din circuit. Link spre comentariu
The Stressmaker Postat Iulie 13, 2012 Partajează Postat Iulie 13, 2012 Eu am mentionat un electroventil in paralel pe pompa. Asa, se poate alimenta separat acel electroventil, la oprirea pompei, mentinand circuitul motorinei. Varianta este mai buna decat o supapa mecanica in acelasi loc datorita faptului ca nu este necesara acea depresiune minima care sa ridice ventilul de pe scaun (pompa de injectie trebuie sa realizeze o depresiune/vid ca sa "traga" motorina). Link spre comentariu
Vizitator felixsendy Postat Iulie 17, 2012 Partajează Postat Iulie 17, 2012 Pompa de injectie de pe tractor este simpla (nu comonrail), rotativa, cu 4 conducte de alimentare la injectoare, cu un tur si un retur, are pompa de alimentare incorporata; dar probabil ca e uzata si la pornire nu face fata chiar si cu o supapa de retinere de sens. Am montat pompa electrica si am lasat-o sa mearga incontinuu. Daca pompa asta electrica nu are tensiune nu lasa sa treaca motorina prin ea, dar probabil cum spunea si robertinos daca nu are presiune suficienta nu deschide circuitul. Asa ca am legat-o la contact, cat timp merge motorul merge si ea. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum