Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Schema masinii de spalat Automatic (Cugir)


MishuL

Postări Recomandate

  • 4 ani mai târziu...
  • Răspunsuri 12
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • em2006

    4

  • gabitzu8

    3

  • MishuL

    2

  • Taraxacus

    2

Top autori în acest subiect

  • 4 săptămâni mai târziu...

schema originala e gresita, mi-a mancat juma' de zi aiurea; am desfacut si reconectat toti papucii de 2 ori :sparge: ... mi-a iesit parul prin caciula pana mi-am dat seama unde e gresealaDupa ce am facut conexiunile ca in schita editata a mers foarte bine (si merge si acum). Masina asta a mers 25 de ani, dupa ce ii schimb toate garniturile va mai merge inca 25 de ani ...

Link spre comentariu
  • 1 an mai târziu...

...schema originala e gresita, mi-a mancat juma' de zi aiurea;...Dupa ce am facut conexiunile ca in schita editata a mers foarte bine (si merge si acum)....

Pacat ca a disparut desenul :cry:, poate mai sunt posesori interesati...
Link spre comentariu
  • 1 an mai târziu...

Acum am iar nevoie de schema masinii de spalat, nu dau de ea pe nicaieri - cea cu programator patrat, nu dreptunghiular.Poate se indura cineva sa urce schemele pe aici.Multumesc.

Link spre comentariu
  • 3 luni mai târziu...

Oooo, misto documentatie pe site-ul tau, presupun ca e dintr-un manual de service ceva. Eu nu am in carticica utilizatorului toate acele detalii.O sa ma apuc sa asamblez si eu o masina din asta pt ca am dobandit de la o masina super-ruginita o cuva din inox (s-au facut in ultimii ani de fabricatie). Am carcase superbe, cablaje si maruntisuri grup, si am si 3-4 motoare.Cuva emailata a fost cauza aruncarii multor astfel de masini, se gaureau la partea de jos, daca imi aduc bine aminte "amorsa" era locul de sudura, la interior, a unui suport pt rezistenta de incalzire.A doua cauza- motorul, ars de capul lui sau ca urmare a picurarii apei de la cuva sparta pe el.

Link spre comentariu
  • 1 lună mai târziu...

Poate ma lamuriti si pe mine cu o problema. Am o masina Diamant 400 . Cand trebuie sa stoarca, motorul se invarte normal nu la turatie mare. Zgomotul nu este normal si se infierbanta motorul, ce sa fie, motorul sau condensatorul?

Link spre comentariu

...motorul sau condensatorul?

Condensatorul e acelasi in ambele configuratii (agitare ori stoarcere). ce difera in cele 2 situatii e in principal numarul de poli care stabileste turatia, acessta e dat de modul cum sunt conectate bobinele motorului. Asta tine de bobinaj si de contactele programatorului. Faptul ca pe turatie mica (agitare) motorul merge normal ne face sa ne gandim ca beleaua poate proveni de la contactele programatorului, dar nici o chestiune legata de bobinele motorului nu e exclusa.Alimenteaza motorul separat, independent, direct din retea (fara programator), folosind condensatorul masinii, in ambele configuratii, si te luminezi instant.Noroace!psEventual, uita-te pe situl meu cum vin conexiunile pt cele 2 situatii, le-am decris in amanunt.
Link spre comentariu

multumesc Emil pt promptitudine. Voi verifica. Condensatorul este exclus ca si cauza. La stoarcere se roteste cu turatie lenta, ca pt agitare, deci ori e bobinajul oro programatorul. Foarte utile informatiile de pe site-ul tau.Daca e vorba de programator, cum pot curata contactele sau ce ar trebui sa-i fac? mentionez ca la o alta masina am incercat cu spray Contact si cu smirghel fin dar nu am fost prea incantat mai ales ca a trebuit sa fac de 2 ori operatia.Mai am o problema, contactorul de la alimentare s-a stricat, acum am legat pe direct, se gasesc blocuri de contactore? are 4 in linie...

Link spre comentariu
  • 2 ani mai târziu...

 

Aveti idee cum se inlocuiesc programatoarele? (cel dreptunghiular cu cel patrat aproximativ)multumesc

 

Buna ziua,cele doua tipuri sunt compatibile 100%. Schimbarea se face utilizand schema de principiu, programatorul cu came este Crouzet, iar cel dreptunghiular Eaton, se pastreaza conexiunile si apar in plus strapuri noi. In fisierul atasat iti tr si schemele aferente.Succes

Document(200).pdf

Document(201).pdf

Document(203).pdf

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări