lavynyu Postat Iulie 1, 2012 Partajează Postat Iulie 1, 2012 Salutare , am achizitionat de curand un Volkswagen Multivan 1.9 TD an productie 1994 si am facut schimbul de ulei si filtre la un mecanic pina aici toate bune si frumoase insa am observat ca cateodata (mai ales la drum lung) la parcurgere de drum mai lung sa zic 100 de km. se aprinde becul rosu de la ulei si avertizarea sonora a acestuia si intrebarea este daca este din cauza tipului de ulei care este de calitate proasta sau senzorul acela o ia razna ???? Am observat ca daca trag pe dreata si opresc motorul si il pornesc din nou dispare problema ! Tipul uleiului folosit este 10W40 de productie nemteasca dar nu este o marca renumita in uleiuri sa fie uleiul de proasta calitate si sa nu ii placa motorului sau care o fi cauza ????? Astept pareri/sfaturi ! Multumesc ! Link spre comentariu
stefan94stefan Postat Iulie 1, 2012 Partajează Postat Iulie 1, 2012 Ati verificat cumva sa nu pierdeti ulei sau sa il ,,manance" cum se spune .........? Link spre comentariu
lavynyu Postat Iulie 1, 2012 Autor Partajează Postat Iulie 1, 2012 nu este problema de nivelul uleiului la o suta de kilometri parcursi nu se vede vreo schimbare .................... Link spre comentariu
lavynyu Postat Iulie 2, 2012 Autor Partajează Postat Iulie 2, 2012 vreau sa adaug ca motorul nu papa ulei si nu are scurgeri/pierderi sa scada uleiul de la nivelul normal .......................... Link spre comentariu
philipo4you Postat Iulie 3, 2012 Partajează Postat Iulie 3, 2012 Motoarele VW maninca ulei. Daca nivelul este relativ constant dupa 100 km parcursi atunci sigur ai o problema de sensor.Este bine totusi sa ai nivelul uleiului , in general la Volkswagen, la nivelul superior, masurat pe joja.Daca nu ai un istoric de service al masinii este mai complicat. Ar mai fi o problema. Esti sigur ca joja este originala si masoara corect? Poate nu masoara corect si esti cu nivelul la minim si in functionare nivelul scade in baie pina intra in functiune sensorul. Link spre comentariu
lavynyu Postat Iulie 3, 2012 Autor Partajează Postat Iulie 3, 2012 da nivelul este relativ acelasi , joja este originala , vorbim de motoare din anii 90 cu uzura si la kilometri mai multi parcursi cam orice diesel mananca ulei sa fim seriosi fie el si Mercedes , m-am referit ca nu "papa" ulei in sensul ca pe joja la 100 de km. este acelasi nivel , momentan mecanicul meu este in concediu si mai am de circulat si nu vreau sa am surprize ! deci senzorul sa o ia razna ??????? mai astept pareri de la specialisti ........... Link spre comentariu
Vizitator popesku_marius Postat Iulie 4, 2012 Partajează Postat Iulie 4, 2012 majoritatea indicatoarelor de la bord (pt ulei) indica presiunea uleiului s-ar putea ca motorul sa fie uzat si cand se incinge uleiul sa nu mai aiba aceiasi presiune. Link spre comentariu
bercioiu Postat Decembrie 30, 2012 Partajează Postat Decembrie 30, 2012 Nu poti da un verdict decat intr-un singur mod: Masurand presiunea uleiului din rampa in regimul normal de functionare cu un manometru etalonat... Daca presiunea de ulei nu scade sub 1,5 ATM - // SENZOR DEFECT Link spre comentariu
pop_ady44 Postat Decembrie 30, 2012 Partajează Postat Decembrie 30, 2012 exact ce spune colegu mai sus spun si eu trebuie masurata presiunea sa vezi daca scade in timpul rulari acolo suta la suta senzorul este defect Link spre comentariu
bercioiu Postat Decembrie 30, 2012 Partajează Postat Decembrie 30, 2012 In mod sigur este defect, dar doar un test va da verdictul. Eu pot sa banuiesc si ca senzorul era defect de mai mult timp dar, acum ca a schimbat uleiul, s-a "uschit" si mizeria aia care optura gaurica senzorului. Link spre comentariu
pop_ady44 Postat Decembrie 30, 2012 Partajează Postat Decembrie 30, 2012 in mod sigur si cert am intalnit caz in care il scoteam afara il spalam strasnic cu diluant/decarburol si mai mergea 1-2 ani dar si caz in care a murit de tot cea ce spun eu acu se numeste tiganie dar in zona de unde sunt eu tare greu ajungi la magazin Link spre comentariu
bercioiu Postat Decembrie 30, 2012 Partajează Postat Decembrie 30, 2012 Eu nu am recomandat curatarea senzorului.Categoric trebuie schimbat daca va fi diagnosticat ca defect! Era o banuiala personala ca este posibil sa fi fost defect de ceva vreme dar peste faptul ca el nu mai functiona, a mai fost si obturat... Odata cu schimbarea uleiului, (uleiurile moderne contin tot felul de prostii inclusiv detergenti) acea depunere a fost indepartata si voila: senzor defect!Si la punctul doi, daca nu puteti ajunge la magazin, poate ajunge magazinul la dvs. Numai bine! O seara buna si // LA MULTI ANI ! // Link spre comentariu
pop_ady44 Postat Decembrie 30, 2012 Partajează Postat Decembrie 30, 2012 parca as vrea sa te vad comandand o piesa de 30 lei si platind 60 lei transportul stau la 55km de primu oras cu magazine cat de cat aprovizionate Link spre comentariu
bercioiu Postat Decembrie 30, 2012 Partajează Postat Decembrie 30, 2012 Problema costurilor este o alta discutie, eu spuneam ca astazi se poate... Link spre comentariu
lavynyu Postat Decembrie 31, 2012 Autor Partajează Postat Decembrie 31, 2012 Mama ce vati intins la discutii , problema sa rezolvat de la sine , am facut cu multivanul 800 de kilometri si nu sa mai intamplat nimic ca si cum nu a avut niciodata nimic , presiunea a fost verificate de mecanic cu manometrul si a zis ca e ok asa ca problema a persistat doar atunci cand am schimbat uleiul ( la primii kilometri de rulare cu uleiul nou ) ................ Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum