Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Problema Volkswagen Multivan 1.9 TD


lavynyu

Postări Recomandate

Salutare , am achizitionat de curand un Volkswagen Multivan 1.9 TD an productie 1994 si am facut schimbul de ulei si filtre la un mecanic pina aici toate bune si frumoase insa am observat ca cateodata (mai ales la drum lung) la parcurgere de drum mai lung sa zic 100 de km. se aprinde becul rosu de la ulei si avertizarea sonora a acestuia si intrebarea este daca este din cauza tipului de ulei care este de calitate proasta sau senzorul acela o ia razna ???? Am observat ca daca trag pe dreata si opresc motorul si il pornesc din nou dispare problema ! Tipul uleiului folosit este 10W40 de productie nemteasca dar nu este o marca renumita in uleiuri sa fie uleiul de proasta calitate si sa nu ii placa motorului sau care o fi cauza ????? Astept pareri/sfaturi ! Multumesc !

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 15
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • lavynyu

    5

  • bercioiu

    4

  • pop_ady44

    3

  • stefan94stefan

    1

vreau sa adaug ca motorul nu papa ulei si nu are scurgeri/pierderi sa scada uleiul de la nivelul normal ..........................

Link spre comentariu

Motoarele VW maninca ulei. Daca nivelul este relativ constant dupa 100 km parcursi atunci sigur ai o problema de sensor.Este bine totusi sa ai nivelul uleiului , in general la Volkswagen, la nivelul superior, masurat pe joja.Daca nu ai un istoric de service al masinii este mai complicat. Ar mai fi o problema. Esti sigur ca joja este originala si masoara corect? Poate nu masoara corect si esti cu nivelul la minim si in functionare nivelul scade in baie pina intra in functiune sensorul.

Link spre comentariu

da nivelul este relativ acelasi , joja este originala , :nas: vorbim de motoare din anii 90 cu uzura si la kilometri mai multi parcursi cam orice diesel mananca ulei sa fim seriosi fie el si Mercedes , m-am referit ca nu "papa" ulei in sensul ca pe joja la 100 de km. este acelasi nivel , momentan mecanicul meu este in concediu si mai am de circulat si nu vreau sa am surprize ! deci senzorul sa o ia razna ??????? mai astept pareri de la specialisti ...........

Link spre comentariu
Vizitator popesku_marius

majoritatea indicatoarelor de la bord (pt ulei) indica presiunea uleiului s-ar putea ca motorul sa fie uzat si cand se incinge uleiul sa nu mai aiba aceiasi presiune.

Link spre comentariu
  • 5 luni mai târziu...

Nu poti da un verdict decat intr-un singur mod: Masurand presiunea uleiului din rampa in regimul normal de functionare cu un manometru etalonat... Daca presiunea de ulei nu scade sub 1,5 ATM - // SENZOR DEFECT

Link spre comentariu

In mod sigur este defect, dar doar un test va da verdictul. Eu pot sa banuiesc si ca senzorul era defect de mai mult timp dar, acum ca a schimbat uleiul, s-a "uschit" si mizeria aia care optura gaurica senzorului. :rade:

Link spre comentariu

in mod sigur si cert am intalnit caz in care il scoteam afara il spalam strasnic cu diluant/decarburol si mai mergea 1-2 ani dar si caz in care a murit de tot cea ce spun eu acu se numeste tiganie dar in zona de unde sunt eu tare greu ajungi la magazin

Link spre comentariu
:speriat Eu nu am recomandat curatarea senzorului.Categoric trebuie schimbat daca va fi diagnosticat ca defect! Era o banuiala personala ca este posibil sa fi fost defect de ceva vreme dar peste faptul ca el nu mai functiona, a mai fost si obturat... Odata cu schimbarea uleiului, (uleiurile moderne contin tot felul de prostii inclusiv detergenti) acea depunere a fost indepartata si voila: senzor defect!Si la punctul doi, daca nu puteti ajunge la magazin, poate ajunge magazinul la dvs. :da Numai bine! O seara buna si // LA MULTI ANI ! // :101
Link spre comentariu

Mama ce vati intins la discutii :rade: , problema sa rezolvat de la sine , am facut cu multivanul 800 de kilometri si nu sa mai intamplat nimic ca si cum nu a avut niciodata nimic , presiunea a fost verificate de mecanic cu manometrul si a zis ca e ok asa ca problema a persistat doar atunci cand am schimbat uleiul ( la primii kilometri de rulare cu uleiul nou ) ................

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări