Vizitator DrEvil Postat Iunie 30, 2012 Partajează Postat Iunie 30, 2012 Salut,sunt mai incepator. Am vreo 6 led-uri de la niste intrerupatoare vechi si nici un led nu se aprinde daca il conectez ala o sursa de curent(baterii). De ce ? *Edit. Postez peste cateva minute niste poze.Defapt cred ca sunt becuri,au doar o carcasa care arata ca led-urile.O sa vedeti in poze. Click pe imagini pentru a mari. Link spre comentariu
Vizitator anddy_1989 Postat Iunie 30, 2012 Partajează Postat Iunie 30, 2012 Salut,sunt mai incepator. Am vreo 6 led-uri de la niste intrerupatoare vechi si nici un led nu se aprinde daca il conectez ala o sursa de curent(baterii).De ce ?Salut. La intrerupatoare ai curent alternativ iar tu le alimentezi in +/-.Nu prea vad cum ar putea sa se aprinda. Poate ai vazut ca ele se aprind doar cand becul (sau alt consumator) este stins ..... Cred (sau daca gresesc sa ma corecteze cineva) ca aceste LED-uri functioneaza pe principiul inductiei...nuj sigur....... Si nici sa nu incerci sa le pui direct la 220V.....Parerea mea.... Link spre comentariu
adicontakt Postat Iunie 30, 2012 Partajează Postat Iunie 30, 2012 ledurile le ai cu tot cu palcuta din interiorul intrerupatorului? atunci e normal sa nu luminezescoate doar ledul si alimenteaza-l la 3 volti ( doua baterii de 1,5 in serie), vezi ca ledul fata de bec are anod si catod deci pus si minus Link spre comentariu
Vizitator DrEvil Postat Iunie 30, 2012 Partajează Postat Iunie 30, 2012 ledurile le ai cu tot cu palcuta din interiorul intrerupatorului? atunci e normal sa nu luminezescoate doar ledul si alimenteaza-l la 3 volti ( doua baterii de 1,5 in serie), vezi ca ledul fata de bec are anod si catod deci pus si minusNu,nu am si placuta,doar ledurile.Mersi pentru sfaturi, o sa incerc*Edit. Postez peste cateva minute niste poze.Defapt cred ca sunt becuri,au doar o carcasa care arata ca led-urile.O sa vedeti in poze. Link spre comentariu